Sv: Var fan är jag?
Präciiiiiis!!! Fan vilket samhälle. Alla ska väl kunna få bo någonstans och få ett jobb? Fnöö...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?
Sidor Föregående 1 … 19 20 21 22 23 … 50 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Präciiiiiis!!! Fan vilket samhälle. Alla ska väl kunna få bo någonstans och få ett jobb? Fnöö...
Seglardrickans makt ja...
*Fniss.* Mötte den makten i förra veckan. 
Hmmm... "Balle I Backen". Får inga träffar på det i Gågel Mapps... Hmmm? Får undersöka detta vidare. *flaffa*
Riksvägen 2, Jönåker.
RÄÄÄTT!
Ja sedär, Poopgays kom på besök också. Antagligen för att titta på snoppisen och för att besöka Balle.
Eeeheheee... Hilfeee!!! Vart Fan är jag? 

(Texten på bilden är Inte photosnoppad...)
Carspect, Nybro.
Jisses! Pussypower-kärran lämnar fittklegghjulspår efter sig!
Rätttttttt!!! 
Ja den såg rätt kladdig ut.
Vart FAN är jag? Blepplepplepplepplepp...
Rrrrätttttttzky! 
Där spelade di sån tocken därninga (nu ol'school) täkknå mjusic som di gjorde i Svedala på räjvs första halvan utav nittiotalet minsann! Jodååå...
Var fan är jag?

(Bokstäverna ramlade ner från hopptornet, så jag satte upp alla igen. Vet inte om det blev rätt, tror det är baserat på något gubbigt namn egentligen.)
Hmmm? Gissar på antingen Snöranug eller Gunnarsö.
Gunnarsö ä räättöh!
Wohooo!!! Hur många grader var det? Fanns det kiosk med NGD-glass? Frågorna hopar sig... *flaffa*
Nämen sedär, vilken mysig bild!
Det var 22 grader i vattnet från början, men det ökade efter att vi donerade diverse kroppssafter i blandningen. Glass fanns, men någon NGD-glass syntes inte till. Trist. Det blir nog bara 3 av 5 i betyg, tur att man kom dit och förskönade området.
Bra jobbat kamrat Mortis!
Var faaa-aan är jag?
WunderBar, Talstraße 14, Hamburg.

Rätt! Men du bor ju där på ovanvåningen tycker jag mig se, så du kände igen det direkt.
Sundströmska Gården, Linköping.

Ser dock ut att vara stängd nu...
?
Sidor Föregående 1 … 19 20 21 22 23 … 50 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?