Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

[översatt från franska:]

Hej monsieur Mus.

Först och främst så vill jag bara berätta att jag verkligen gläds över att läsa om ditt intresse för Nille och Hasse. Det är svensk runk-kultur det och är väldigt populärt här i Paris dekadenta och bohemiska BLD-områden ska du veta! Jominsann... Spermett (parkett) är vad du söker, min vän. Äkta vara! Detta har alltid minst C70; i hållfasthet. Denna limmar du fast i underlaget genom att dricka härsken kefir, fekaliserad galtsperma, mosad lingonsylt (ekologisk) och surströmmingsspad. Sedan kommer detta blanda sig med din egna naturliga "kebabsås" inom 24 timmar som du sedan sprutar över golvet till tonerna av Thore. Sen sitter det för evigt.     

Resultatet kommer att bli enastående!!! Se bara: >> . Dock är spermett dyrt då den enda tillverkaren av denna unika produkt som heter Srhäk och ligger i Nybrao är beroende av en enda person som kan leverera "grundmaterialet", men då denne person ibland är okontaktbar p.g.a. olika anledningar. Oftast är HÖMK, SHÖMK, snurrepiller, NG, NG, NGD, NGD och seglardricka inblandat i kombination med olika myndigheter och vårdinrättningar som gör att leverans inte kan ske i tid.

Hur spermett tillverkas kan vara Mycket intressant att se så jag jag rekommenderar dig att söka på det på JewTube.

/Bleppeé. http://www.sherv.net/cm/emoticons/flags/flag-of-france.gif

Ooh la laaa...

Jisses, låter ju toppen dedär! Och all den där drickan som behövs har jag ju alltid liggandes hemma. Aivan/biggrin
Jag gör en "köpes" -post i fittkramps köp-och-säljtråd genast!

Skaparen av Mortiscism.

Hörrö, Bleppe?
Hur ofta kraschade du in på inspelningsplatsen av detta barnprogram med spermobilen sommaren -97 på väg till/från systembolaget? Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

1,579

Fyra gånger varje dag.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Tjohomo! *BU.*

Skaparen av Mortiscism.

1,581

Tror jag frågat detta förr... Men när jag pantar en 125-liters sopsäck med burkar brukar detta räcka precis till mitt dagliga alkoholintag som kostar c:a 164-177kr. Innebär detta att jag nu kommit in i en evig cirkel där bara det första inköpet räknades och sedan flöt allting på? Mycket mystiskt och spretigt inlägg, men jag förstår ju inte bättre. Blepplepplepplepplepp...

1,582

Tjingtjong styrstång!

Tips på lämpliga utflyktsmål i skånetrakten som ni tror passar för mig mottages tacksamt. Kostnad inget problem.

/Bleppe.

Bleppe skrev:

Tror jag frågat detta förr... Men när jag pantar en 125-liters sopsäck med burkar brukar detta räcka precis till mitt dagliga alkoholintag som kostar c:a 164-177kr. Innebär detta att jag nu kommit in i en evig cirkel där bara det första inköpet räknades och sedan flöt allting på? Mycket mystiskt och spretigt inlägg, men jag förstår ju inte bättre. Blepplepplepplepplepp...

Jaa du, har inte all info tror jag för att kunna ge något svar. Men om jag skulle köpa en flaska seglardricka och alltid vakna nästa dag med en mystisk 125-liters sopsäck med burkar så skulle jag nog inte klaga på tillvaron i alla fall!

Bleppe skrev:

Tjingtjong styrstång!

Tips på lämpliga utflyktsmål i skånetrakten som ni tror passar för mig mottages tacksamt. Kostnad inget problem.

/Bleppe.

Hej, här är några förslag:

Herrtoaletten, Malmö Centralstation:
Här kan man sova gott och billigt genom en så kallad WC-inackordering!... Ja åtminstone tills väktare bryter loss toadörren. Det finns gott om poesi och konst här för den kulturintresserade, många besökare har skrivit och ritat på dessa väggar i åratal. Du kan dessutom gå på skattjakt, på herrtoan kan du hitta spår av alla möjliga sorters spännande borttappade piller och pulverpåsar. Du kan även möta herrar som gör det skönt för dig i utbyte mot en peng. Eller varför inte erbjuda något liknande själv och tjäna en lättförtjänt slant?

Kosmos Erotik, Helsingborg:
Stjärtar och snablar kan synas i biosalongen här. Men istället för popcorn och läsk så kanske du får smaka honungsklubba istället? Och varför inte köpa med dig några filmer hem?

Red Shoe Bar, Malmö:
Fick du inte nog av "Kosmos Erotik" i Helsingborg och åkte tillbaks till Malmö? Gillar du kuk? Har du en kuk? Vill du hälsa på andra kukar? Vill du gå på upptäcktsfärd i trånga hål med din kuk? I så fall är detta stället för dig! Man kan supa här också!

Skaparen av Mortiscism.

1,584

https://xam.nu/f/hysterisk.gif T-t-t-t-aaaaaack s-s-s-snälla Mortiiiiis... *flaffaaaaaaa*

No problems, Bleppis.

Skaparen av Mortiscism.

1,586

Någon som vet vad detta berodde på, vart det skedde och vad som hände sen? Aivan/shout
Mitt minne är likamed mongolid guldfisk när jag kombinerar SHÖMK, torkade bananskal och Raketost.

https://www.orkelljungaidiotanstalt.se/vfaj/vad.hande.har.egentligen.png

Bra fråga! Minns ingenting. Aivan/shout

Men den där kärran ser inte mycket ut för världen. Det är bara att vi kombinerar krafterna "Stålröven från Kalmar" med "Mortiscism" så är vi ute igen på nolltid.

Skaparen av Mortiscism.

1,588

Vart var jag natten till idag och vad hände? Aivan/neutral

Bra fråga! Själv så drack jag NGD, grogg och bärfis den kvällen + natten. Dock utan några större resultat.

Skaparen av Mortiscism.

1,590

Najs!

1,591

Vad ska jag äta till lunch?

Panerad pung med rövpotatis och spermasås.

Skaparen av Mortiscism.

1,593

Bra tips! Så fick det bli också! Aivan/blum *böörp*

1,594

Vad blir årets julklapp 2020?

Med tanke på dessa corona-tider så har det inte blivit mycket ragga/ligga runt i år, så det blir förmodligen en julklapp som man kan använda helt solo hemmavid. Hmm... *Tänk, tänk.*

En runkmaskin?
Boken "Finurliga Dödsrunkkonstruktioner"?
En DVD-box innehållandes alla Åsa-Nissefilmer som någonsin gjorts, inklusive bonusmaterial?

Skaparen av Mortiscism.

1,596

Aha.

1,597

Vilken kombo ska jag välja i morgon?

• Långskepp (70cl's seglis), 1,25g. HÖMK, Moser-film, kladdkaka?

• Knagg (35cl's seglis), 3st. bärfis 7%, Åsa-Krister & Klabbarparn-film, bajspizza?

• Mauro Primitivo BiB, 2x6cl Svart Siden, Fransk pervoindependent-film, flensostbricka?

Jag hade nog kört på det andra alternativet!
Bajspizza framför en Åsa-Krister & Klabbarparn-film bör nämligen resultera i utlösning från samtliga hål:

Känn det spännande illamåendet komma smygandes efter att ha förtärt bajspizzan, antagligen har du redan ejakulerat ett par gånger när du bevittnat några av Åsa-Kristers perviga upptåg med seglis i kroppen. När du väl hinkat i dig några bärfis så känner du att det är dags. BS-åttan exploderar med en knall och forsar ut i soffan, resterande maginnehåll kommer upp ur munnen och näsan. Åsynen av detta, samt Åsa-Krister & Klabbarparn på rutan, är så upphetsande att en rejäl utlösning där fram är samtidigt oundviklig. Vilken lycka! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

1,599

Tack Mortis. Du är så vis!

1,600

Böga eller bögah?