Sv: Evenemangskalendern

Spanade in anslagstavlan idag:

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

ÅH HARRY JEVVLAR VA SAKER DÄ Ä PÅ G!!! Aivan/shout

Midsommarfirandet är ju givet. Böga Camping får det också bli. Sen när jag telefonerade A.O. på min beiga bakelittelefon så var det bara en massa farbröder som stönade och frågade Mig en massa saker?!?! Aivan/hmm ?

Är det månne "Guds" borttappade vb som något schangtilt perv nålat upp där?

Det blir en bra sommar!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Yepp. Anonyma Onanister vill veta ALLT om dina runkvanor. Jag tror att farbröderna stönar för att dom har ont av för mycket onani, det kanske hjälper som avskräckande syfte? Vad vet jag? Aivan/hmm Själv har jag inga problem med det där, eftersom jag bara drar en sisådär 40 handtrallor om dagen.

Ja, trots den där farliga coronaölen eller vad det kallas så kan det bli en pervig sommar ändå.

Skaparen av Mortiscism.

Hörrni pöjkar! Är ni redo för måndagens Knullafton? Aivan/smile

Förberedelserna är igång.

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

JA!

Åh, det var en trevlig Knullafton.
Fick en nätt liten bensindriven analvibrator på 500 hk, en utklädnad i form av en jättestor buske som jag kan sitta och suprunka i när jag besöker folkparken, 50 kilo uran-235, Åsa-Nisses kompletta filmografi på spermatiserad betamax och en pillefinger-surprise av Bleppe. Önskar alla en pervig sommar! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Ååh Mortis, du äro ett sant pervo du! *snyft hulkle flaffa ynf isch* Ö-ö-önskar dig de... detsamma! *flaffa*

Vad fick du själv för trevligheter i knullklapp?

Skaparen av Mortiscism.

Jag fick en begagnad slemmig uridom fylld med Oxynorm-spetsad seglardricka! Aivan/blum

Gött!
Inget annat? Det lät lite fattigt. Aivan/hmm

Skaparen av Mortiscism.

Mjoo... Ett presentkort på US Video fick jag också.

Göttööh!
Om du besöker US Videos runkbås, se verkligen till först att det verkligen är ett runkbås först. Har ju sedan tidigare som sagt svårt att se skillnad på runkbås, svetsbås, röstbås, kontorsbås, utvisningsbås och biktbås. Det har lett till lite märkliga incidenter.
Som den där gången när jag skulle gå och bikta mig, men det slutade med att jag fick smaka på "prästens" honungsklubba genom ett hål i biktbåset.(?) Aivan/neutral

Skaparen av Mortiscism.

...Eller som den där gången när jag råkade dra en runk i ett utvisningsbås. Jag kanske borde ha anat att någonting var fel när ett gäng ryssar i komplett ishockeymundering plötsligt kom in och satte sig ned?
...Eller den gången när jag svetsade ihop en jättelik buttplug i stål inne i ett svetsbås, som visade sig vara ett röstbås, varpå jag gick till ett runkbås för att testa den, men det visade sig att runkbåset var ett kontorsbås. Aivan/shout

Skaparen av Mortiscism.

Oj vad tokigt du, Mortimer. Men det var kanske ändå väldigt upphetsande?

Javisst! Speciellt när jag drog min tarzan framför dessa muskulösa svettiga ryssar, mmh.
Även när jag testade min buttplug och insåg att kontorsbåset hade en jättelik glasruta som vette ut mot en fullproppad gågata mitt i stan. Det var många som fick bevittna testandet av pluggen.

Skaparen av Mortiscism.

https://xam.nu/f/wanker.gif Flaffa flaffa flaffa!

*suck* Nytt humant evenemang på gång nu på lördag som Socialstyrelsen, IVO och kommunen än en gång tvingat oss till om vi ska få fortsätta bedriva våran verksamhet. http://www.sherv.net/cm/emo/angry/very-angry.gif (Fjantar!!!)

*hrmpfh* Nåja... Bara så ni vet så är det nolltolerans mot utsvävande beteende så som intag av sinnesutvidgande substanser, sång som anspelar på könsorgan, buskörning med spermobiler och att söka kontakt med civilister och berätta om förhållandena ÖIA!

Kommer allt för väl ihåg hur det gick förra året då vi besökte detta Örkelljunga Sjökafé och en långnäst herre nästan ödelade hela stället! (Se bild >>) Grrrr! Det kostade oss ska ni veta!

Sen är det en kaffe laxativo och en kladdkaka per person som gäller!

Se ÖIA's hemsida för mer information, era idioter! *fnys*

/Syster Märta, MAS, Örkelljunga Idiotanstalt.

Svart bälte i kognitiv batongterapi (KBT).

Syster Märta skrev:

...nolltolerans mot utsvävande beteende så som intag av sinnesutvidgande substanser, sång som anspelar på könsorgan, buskörning med spermobiler...

Tror någon på allvar att dessa regler följs inne på rum 316? Aivan/smile

Syster Märta skrev:

Kommer allt för väl ihåg hur det gick förra året då vi besökte detta Örkelljunga Sjökafé och en långnäst herre nästan ödelade hela stället!

Nej. Minns ingenting. Seglis å SHÖMK hela dagen lång!

Skaparen av Mortiscism.

Såg ju ut att vara ett riktigt mysigt ställe di därninga kaféet. Men vad är det för skylt dom har satt på fasaden egentligen? Aivan/neutral

Jisses! Blir svårt att ta sig obemärkt till di därninga kaféet, jag liknar ju faktiskt snubben på skylten.
Får ta på mig min "magiska mask"!

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Supermart!

Ni hänger väl med på spermobilutflykten till Böga camping? Aivan/blum
Drar dit, men jag lär vara spårlöst försvunnen morgonen efter.

Skaparen av Mortiscism.

Jag är på!!! Tjing för att bo i stuga nr. 85!

Då tar jag 77! Har hört att den har ett bra gloryhole med stabila väggar.

Skaparen av Mortiscism.

*mummel mummel* *suck* Hör upp! I morgon blir det en kramtröjefri utflykt till Åsljungasjöns badplats hela dagen. Och jag vill inte veta av såna där dumheter som vissa utav er ställde till med på fikautflykten sist! Aivan/mad Då blir det kbt 24/7 kan jag lova! Grrrr...

Svart bälte i kognitiv batongterapi (KBT).