1,551

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Någon som kan hjälpa ett stackars perv? Vänder mig till dom skarpa hjärnorna på fittkramp med denna matematiska uppgift som jag kört fast i:

Antalet spermobilförare som passerar Systembolaget på Norra Långgatan i Kalmar under en minut är Poissonfördelat med väntevärde 1.5. Antalet spermobilförare under olika minuter antas oberoende av varandra.

(a) Vad är sannolikheten att minst två spermobilförare passerar Systembolaget under en given minut?

Poissonfördelning ger => P(x) = (lambda^x*exp^-lambda)/x!
Vilket ger oss att Sannolikheten för 0 spermobilförare = (1,5^0*exp^-1,5/0!) = 0,223
Sannolikhet för P(1) = (1,5^0*exp^-1,5/1!) = 0,334
Sannolikhet för att minst 2 blir således 1-(0,223+0,334) = 1-0,557 = 0,442

(b) Vad är (approximativt) sannolikheten att minst 60 spermobilförare passerar
Systembolaget på Norra Långgatan?

väntevärdet = 60*1,5
standardavikelse = sqrt(60*1,5)

Ja jag får det iaf. till 3, då P(1) inte är i paritet med vare sig Y eller X, samt då månens dragningskraft kan ha viss inverkan...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Heh! Eeh-ööh. Aivan/shout
Ett ögonblick.

*Knäpp!*
*Skruv, skruv.*
*Klunk, klunk, klunk!*
"AAH!"

Sådär.
Jo, om det är Kalmar som det gäller så är denna bleppematik mycket enkel:

Det finns EN känd spermobilförare i Kalmar som heter Bleppe. Bleppe färdas ALLTID i spermobil, och kan enligt vittnen, bildbevis och filmbevis bryta mot fysikens lagar när seglardricka är involverat... Och Bleppe MÅSTE ha sin seglardricka.
Därför kan Bleppe vara på många olika ställen samtidigt, och han är ständigt utanför systembolaget i Kalmar.
Därför är svaren:

(a) Bleppe är överallt, på flera platser samtidigt. Sannolikheten att två stycken Bleppe möts utanför systembolaget är därför konstant 100%.

(b) Bleppe är överallt, på flera platser samtidigt. Sannolikheten att 60 stycken Bleppe passerar utanför systembolaget är därför konstant 100%.

Notering: Månens dragningskraft har ingen effekt på Bleppe. Det är månen som dras till Bleppe. Bleppe färdas dessutom mycket snabbt runt jorden på sin spermobil, vilket förklarar varför månen kretsar kring jorden.

Skaparen av Mortiscism.

1,553

Åååh tack Mortis och din skarpa hjärna där! Aivan/smile Då skriver jag det och skickar in med jobbansökan. *fippel fippel*

*Buurp!*
Ingua prubblem!
*Hick!*

Skaparen av Mortiscism.

1,555

*blupp*

1,556

Kära pervokamrater...

Är lite nervös eftersom jag i morgon ska genomgå ett svårt test för att eventuellt få en eftertraktad tjänst på mitt lokala dagcenter.

Så här ser testet ut iaf. då man har chansen att träna hemma innan och försöka klara det.

https://xam.nu/f/anstallningstest.png

Men det hårda kravet att man måste ha minst 3 av 5 rätt skrämmer mig lite också...
Så alla tips på fusk, ruffel och båg mottages flaffsamt!

Ta med dig ett test som redan är löst i VBn. Du ropar till och pekar mot fönstret och säger: Titta en flygande stomipåse i silver,  varpå hen tittar bort ett ögonblick så du snabbt kan byta till den lösta variant.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Hmm. Om det räcker med att formerna fastnar på brickan så kan du kanske limma fast dom med något kladdigt? Typ kebabsås.

Skaparen av Mortiscism.

1,559

Tack för tipsen, kamrater! Det gick fullständigt åt fanders idag!

1,560

Tips på mysiga ställen att ragga på i Örkelljunga dagtid mottages tacksamt.
Ska nämligen dit i morgon och köra spermobilrace på kvällen.

Preem-macken och Shell Truckdiesel kan vara trevligt ibland, speciellt när storvuxna långtradarchaffisar stannar till, Christolas pizzeria har för övrigt en trevlig pissoar som man kan ragga vid. Vid återvinningsstationen kan man ibland få jackpot, antingen i form av en kåt sopgubbe eller en bortslängd spermobildyna.

Skaparen av Mortiscism.

1,562

Bra bra! Åh vad många upphetsande tips. Fick oral bajsutlösning bara för det. Mmm...
Men då vet jag! Tack snälla Mortis. (Kladdkram!) *sproiiiit*

*sproiiiit* Åh, nu blev jag härligt kladdig igen.

Skaparen av Mortiscism.

1,564

Åkte bara och raggade i Örkelljunga. Sen blev det spermobilcruising i Hässleholm istället. >>

https://xam.nu/f/fikus.png
*pfffh* Vaniljo...

*Fniss.* Vaniljot har särskrivit "fikusdricka" på biljäveln. Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

1,566

Ja precis. Så ja... Nu har jag vaknat iförd enbart skinnväst, fransig jeans-vb och brylcreme i stjärten. Hade nog roligt igår...

Brylcreme i stjärten? Frågan är bara vem som stod för det? En kåt raggarläderbög, eller någon av alla som var fittarga över att cruisingen blev av trots corona, och ville därför hatknulla någon av de skyldiga?

Skaparen av Mortiscism.

1,568

Ja du, Mortis. Det lär vi nog aldrig få reda på, så vida inte någon fotograferade händelsen av en slump och att dessa foton ännu mera slumpmässigt skulle dyka upp här.

Av en händelse så var jag där och lyckades få dig på bild, kära herr Bleppsson. Se bara!

https://xam.nu/f/bleppe_aker_pickisflak_pa_hassleholm_cruising_2020.png
Foto: Gusten K.

Puss på pillesnoppen mina små älsklingar! https://www.blepp.se/f/1922.gif

1,570

Ååhååhåååå, Gusten! Se där se där! Aivan/biggrin Men "Man"? Det är ju ett lastbilsmärke. Det där är ju en Dådd'j tycker ja dä ser ut som? Borde väl stått "Dådd'j-love rules ok" då? Aivan/hmm ?!?!? *blepplepplepplepplepp...*

Sedär! Då var det trots allt en kåt raggarläderbög eller hillbilly som stod för brylcremen. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

1,572

Ja, så var'e ja. Huvudsaken är att man är pervers, kåt och lycklig! https://xam.nu/f/ronk.gif

1,573

Jag ska ut och flyga för första gången någonsin och skulle behöva lite bra tips på om man kanske ska klä sig på ett speciellt sätt? Ta med vissa saker? Säga några världsvana fraser? Allmänt uppträdande?

/Kladdkram, Bleppe.

Klädsel: Eftersom jag antar att du ska resa till något varmt ställe så vill jag föreslå vb eller string, ingenting annat. Om folk går runt med turban så kan du smälta in genom att vira en vb runt huvudet, så ta med några extra.

Ta med: Mängder med seglardricka (det är varmt, så man måste dricka mycket), strand-vb eller string, bergsprängare, pervles-kassetter, snurrepiller.

Några världsvana fraser (Ropa dessa högt var du än går.): Yo cago en la leche de tu puta madre, me cago en tu puta madre, vete a la chingada, cagaste y saltaste en la caca, te voy a romper la cara a trompadas, chupame la polla.   

Allmänt uppträdande: Tänk såhär, du ska för i helvete upp en mil bland molnen. Låter det normalt för en människa att göra? Nej, absolut inte. Du bör därför skrika ut i panik under hela färden och skita på dig så fort planet lämnar marken. Därefter är det en bra idé att supa ner dig så gott det går i flygstolen tills du spyr och däckar.

Lycka till!

Skaparen av Mortiscism.

Hej fittkrampare!

Jag har på sistone suttit och runkat till Nils Poppes och Hasse Homos inredningsprogram, och har därefter genomfört lite renoveringar inne i rum 316. Det finns dock ett problem: Jag vill ha ett fekalielaminerat golv, vilket jag har skaffat ett flertal gånger, men varje gång som golvet har kommit på plats så invaderas mitt hem av någon individ som river upp hela golvet och ÄTER det, bit för bit. Detta gör individen för att komma åt fekalierna, eftersom alla andra typer av golv får jag ha ifred. Enligt vittnen så ska individen ha druckit kopiösa mängder seglardricka, åkt spermobil och sägs härstamma från Kalmarområdet, vilket inte är tillräckligt mycket info för att ta fast individen.

Hur får jag ha mitt fekalielaminerade golv ifred? Hjäälp!

Skaparen av Mortiscism.