14,176

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

När allting lättar.

Långdragen tristess med innerunk och öva ansiktssprut på sig själv, men då plötsligt allting lättar och solens spermastrålar kikar in i soprum och runkbås så fläckiga, spermobiler synas rulla på europavägarnas dammiga yta i solens sken som glänsa i seglardrickaflaskornas prakt så stor, pungen bultar, kuken står, att tömma säden har aldrig känts så skönt i gräset så grönt, tar och sjunger om min kuk...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

När allting lättar.

Långdragen tristess med innerunk och öva ansiktssprut på sig själv, men då plötsligt allting lättar och solens spermastrålar kikar in i soprum och runkbås så fläckiga, spermobiler synas rulla på europavägarnas dammiga yta i solens sken som glänsa i seglardrickaflaskornas prakt så stor, pungen bultar, kuken står, att tömma säden har aldrig känts så skönt i gräset så grönt, tar och sjunger om min kuk på folkparkens scen, vill därefter...

Skaparen av Mortiscism.

14,178

När allting lättar.

Långdragen tristess med innerunk och öva ansiktssprut på sig själv, men då plötsligt allting lättar och solens spermastrålar kikar in i soprum och runkbås så fläckiga, spermobiler synas rulla på europavägarnas dammiga yta i solens sken som glänsa i seglardrickaflaskornas prakt så stor, pungen bultar, kuken står, att tömma säden har aldrig känts så skönt i gräset så grönt, tar och sjunger om min kuk på folkparkens scen, vill därefter drifta med spermobil så brutalt...

När allting lättar.

Långdragen tristess med innerunk och öva ansiktssprut på sig själv, men då plötsligt allting lättar och solens spermastrålar kikar in i soprum och runkbås så fläckiga, spermobiler synas rulla på europavägarnas dammiga yta i solens sken som glänsa i seglardrickaflaskornas prakt så stor, pungen bultar, kuken står, att tömma säden har aldrig känts så skönt i gräset så grönt, tar och sjunger om min kuk på folkparkens scen, vill därefter drifta med spermobil så brutalt på gator och analt, se...

Skaparen av Mortiscism.

14,180

När allting lättar.

Långdragen tristess med innerunk och öva ansiktssprut på sig själv, men då plötsligt allting lättar och solens spermastrålar kikar in i soprum och runkbås så fläckiga, spermobiler synas rulla på europavägarnas dammiga yta i solens sken som glänsa i seglardrickaflaskornas prakt så stor, pungen bultar, kuken står, att tömma säden har aldrig känts så skönt i gräset så grönt, tar och sjunger om min kuk på folkparkens scen, vill därefter drifta med spermobil så brutalt på gator och analt, se alla glada miner på pervon...

När allting lättar.

Långdragen tristess med innerunk och öva ansiktssprut på sig själv, men då plötsligt allting lättar och solens spermastrålar kikar in i soprum och runkbås så fläckiga, spermobiler synas rulla på europavägarnas dammiga yta i solens sken som glänsa i seglardrickaflaskornas prakt så stor, pungen bultar, kuken står, att tömma säden har aldrig känts så skönt i gräset så grönt, tar och sjunger om min kuk på folkparkens scen, vill därefter drifta med spermobil så brutalt på gator och analt, se alla glada miner på pervon som suger kuk så billigt,...

Skaparen av Mortiscism.

14,182

När allting lättar.

Långdragen tristess med innerunk och öva ansiktssprut på sig själv, men då plötsligt allting lättar och solens spermastrålar kikar in i soprum och runkbås så fläckiga, spermobiler synas rulla på europavägarnas dammiga yta i solens sken som glänsa i seglardrickaflaskornas prakt så stor, pungen bultar, kuken står, att tömma säden har aldrig känts så skönt i gräset så grönt, tar och sjunger om min kuk på folkparkens scen, vill därefter drifta med spermobil så brutalt på gator och analt, se alla glada miner på pervon som suger kuk så billigt, så slaskigt, så skönt, nu...

När allting lättar.

Långdragen tristess med innerunk och öva ansiktssprut på sig själv, men då plötsligt allting lättar och solens spermastrålar kikar in i soprum och runkbås så fläckiga, spermobiler synas rulla på europavägarnas dammiga yta i solens sken som glänsa i seglardrickaflaskornas prakt så stor, pungen bultar, kuken står, att tömma säden har aldrig känts så skönt i gräset så grönt, tar och sjunger om min kuk på folkparkens scen, vill därefter drifta med spermobil så brutalt på gator och analt, se alla glada miner på pervon som suger kuk så billigt, så slaskigt, så skönt, nu under min hemfärd jag fortsätta...

Skaparen av Mortiscism.

14,184

När allting lättar.

Långdragen tristess med innerunk och öva ansiktssprut på sig själv, men då plötsligt allting lättar och solens spermastrålar kikar in i soprum och runkbås så fläckiga, spermobiler synas rulla på europavägarnas dammiga yta i solens sken som glänsa i seglardrickaflaskornas prakt så stor, pungen bultar, kuken står, att tömma säden har aldrig känts så skönt i gräset så grönt, tar och sjunger om min kuk på folkparkens scen, vill därefter drifta med spermobil så brutalt på gator och analt, se alla glada miner på pervon som suger kuk så billigt, så slaskigt, så skönt, nu under min hemfärd jag fortsätta mitt perviga liv, ack ja...

När allting lättar.

Långdragen tristess med innerunk och öva ansiktssprut på sig själv, men då plötsligt allting lättar och solens spermastrålar kikar in i soprum och runkbås så fläckiga, spermobiler synas rulla på europavägarnas dammiga yta i solens sken som glänsa i seglardrickaflaskornas prakt så stor, pungen bultar, kuken står, att tömma säden har aldrig känts så skönt i gräset så grönt, tar och sjunger om min kuk på folkparkens scen, vill därefter drifta med spermobil så brutalt på gator och analt, se alla glada miner på pervon som suger kuk så billigt, så slaskigt, så skönt, nu under min hemfärd jag fortsätta mitt perviga liv, ack ja, där löftena om en urindoftande...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

14,186

När allting lättar.

Långdragen tristess med innerunk och öva ansiktssprut på sig själv, men då plötsligt allting lättar och solens spermastrålar kikar in i soprum och runkbås så fläckiga, spermobiler synas rulla på europavägarnas dammiga yta i solens sken som glänsa i seglardrickaflaskornas prakt så stor, pungen bultar, kuken står, att tömma säden har aldrig känts så skönt i gräset så grönt, tar och sjunger om min kuk på folkparkens scen, vill därefter drifta med spermobil så brutalt på gator och analt, se alla glada miner på pervon som suger kuk så billigt, så slaskigt, så skönt, nu under min hemfärd jag fortsätta mitt perviga liv, ack ja, där löftena om en urindoftande framtid så vackert skådar, bara...

När allting lättar.

Långdragen tristess med innerunk och öva ansiktssprut på sig själv, men då plötsligt allting lättar och solens spermastrålar kikar in i soprum och runkbås så fläckiga, spermobiler synas rulla på europavägarnas dammiga yta i solens sken som glänsa i seglardrickaflaskornas prakt så stor, pungen bultar, kuken står, att tömma säden har aldrig känts så skönt i gräset så grönt, tar och sjunger om min kuk på folkparkens scen, vill därefter drifta med spermobil så brutalt på gator och analt, se alla glada miner på pervon som suger kuk så billigt, så slaskigt, så skönt, nu under min hemfärd jag fortsätta mitt perviga liv, ack ja, där löftena om en urindoftande framtid så vackert skådar, bara bögmys tillsammans med mina dårar!

GNYYPF

Skaparen av Mortiscism.

en bajsbrun fläck

gabardinbyxans syntetiska smekningar mellan stjärthalvornas...

Thumbs up Thumbs down

en bajsbrun fläck

gabardinbyxans syntetiska smekningar mellan stjärthalvornas saftiga buskage, den något fuktiga...

Skaparen av Mortiscism.

14,190

en bajsbrun fläck

gabardinbyxans syntetiska smekningar mellan stjärthalvornas saftiga buskage, den något fuktiga pungen nu hamnar i parantes...

en bajsbrun fläck

gabardinbyxans syntetiska smekningar mellan stjärthalvornas saftiga buskage, den något fuktiga pungen nu hamnar i parantes dock hittills ej något läckage,...

Skaparen av Mortiscism.

14,192

en bajsbrun fläck

gabardinbyxans syntetiska smekningar mellan stjärthalvornas saftiga buskage, den något fuktiga pungen nu hamnar i parantes dock hittills ej något läckage, särskådar fläcken nu så ömt...

en bajsbrun fläck

gabardinbyxans syntetiska smekningar mellan stjärthalvornas saftiga buskage, den något fuktiga pungen nu hamnar i parantes dock hittills ej något läckage, särskådar fläcken nu så ömt växa och synligt spridas ut...

Skaparen av Mortiscism.

14,194

en bajsbrun fläck

gabardinbyxans syntetiska smekningar mellan stjärthalvornas saftiga buskage, den något fuktiga pungen nu hamnar i parantes dock hittills ej något läckage, särskådar fläcken nu så ömt växa och synligt spridas ut med glädje och ett välbehag...

En bajsbrun fläck

gabardinbyxans syntetiska smekningar mellan stjärthalvornas saftiga buskage, den något fuktiga pungen nu hamnar i parantes dock hittills ej något läckage, särskådar fläcken nu så ömt växa och synligt spridas ut med glädje och ett välbehag likt doften av syrenernas försommarport...

Thumbs up Thumbs down

14,196

En bajsbrun fläck

gabardinbyxans syntetiska smekningar mellan stjärthalvornas saftiga buskage, den något fuktiga pungen nu hamnar i parantes dock hittills ej något läckage, särskådar fläcken nu så ömt växa och synligt spridas ut med glädje och ett välbehag likt doften av syrenernas försommarport där lust och färgring stor...

En bajsbrun fläck.

Gabardinbyxans syntetiska smekningar mellan stjärthalvornas saftiga buskage, den något fuktiga pungen nu hamnar i parentes dock hittills ej något läckage, skärskådar fläcken nu så ömt växa och synligt spridas ut med glädje och ett välbehag likt doften av syrenernas försommarport där lust och färgring stor kuk tjoho, ack den som...

Skaparen av Mortiscism.

14,198

En bajsbrun fläck.

Gabardinbyxans syntetiska smekningar mellan stjärthalvornas saftiga buskage, den något fuktiga pungen nu hamnar i parentes dock hittills ej något läckage, skärskådar fläcken nu så ömt växa och synligt spridas ut med glädje och ett välbehag likt doften av syrenernas försommarport där lust och färgring stor kuk tjoho, ack den som ingen flensost hava, den får...

En bajsbrun fläck.

Gabardinbyxans syntetiska smekningar mellan stjärthalvornas saftiga buskage, den något fuktiga pungen nu hamnar i parentes dock hittills ej något läckage, skärskådar fläcken nu så ömt växa och synligt spridas ut med glädje och ett välbehag likt doften av syrenernas försommarport där lust och färgring stor kuk tjoho, ack den som ingen flensost hava, den får som vaniljhetero slava, fläcken nu...

Skaparen av Mortiscism.

14,200

En bajsbrun fläck.

Gabardinbyxans syntetiska smekningar mellan stjärthalvornas saftiga buskage, den något fuktiga pungen nu hamnar i parentes dock hittills ej något läckage, skärskådar fläcken nu så ömt växa och synligt spridas ut med glädje och ett välbehag likt doften av syrenernas försommarport där lust och färgring stor kuk tjoho, ack den som ingen flensost hava, den får som vaniljhetero slava, fläcken nu eget liv få, anfaller alla...