Sv: Evenemangskalendern
*UNTZ UNTZ UNTZ* DET ÄR BRAAA DRAAAG HÄR PÅ ÖIA IDAAAG!!!
(skriker) *UNTZ UNTZ UNTZ*
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Evenemangskalendern
Sidor Föregående 1 … 18 19 20 21 22 … 37 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
*UNTZ UNTZ UNTZ* DET ÄR BRAAA DRAAAG HÄR PÅ ÖIA IDAAAG!!!
(skriker) *UNTZ UNTZ UNTZ*
SJÄLVKLART! TÄNK ATT DJ RUNKO VILLE LIRA INNE PÅ RUM 316! HÄFTIGT!

(En imponerande spermo-front-manual av Bleppe på scenkanten.)
Ooh jefvlaaar vad gryyymt! Fan va kul jag hade. Kommer inte ihåg någonting! 
Hahah, minns ingenting heller!
Är ju märkbart stenad på bilden på snurrepiller, SHÖMK, seglardricka och några andra mystiska rökdon som jag fick av Hasse. 
Tack själv kamrat Mus. Skål!
Idag blev det spermolision derby enligt schemat.
Det blev ett fartfyllt event, där dårar på defekta spermobiler exempelvis sprängdes i luften vid första bästa krockskada. Blod, sperma, bajs och seglardricka stänkte över hela rastgården under hela dagen.

Just när det bara återstår några enstaka tävlande så hörs ett enormt spermobilvrål, vars decibelnivå inte ens har åstadkommits inne på rum 316. Någonsin.
"S-s-s-... SPERMOBILVÄLTAREN KOMMER!!!"
Alla tävlande som fortfarande hade en fungerande spermobil körde därifrån så fort som möjligt. Resterande dårar lämnades kvar åt sina öden och "försvann" därefter mystiskt. Man kan därför konstatera att det inte fanns några vinnare efter dagens event, bara överlevare. 
Nämen guu' vad trevligt det var. Fick till en bra fekaliserad bredsida mot Gud och hade användning av blöjbagen som räddade mig när Kiltis-jävel frontalkrockade med mig genom att locka med seglardricka, haha!
Och Ostfralla såg glad men lite förvirrad ut där han stod med syster Märta.
Me-me-men... men då är det inte bara en skröna att spermobilvältaren faktiskt Finns?!?!?
*kisssss*
Jaa, det var spektakulärt!
Ja jo, hans lånade spermobil självantände ju fem minuter in i derbyt. Man kan se det utbrunna vraket stå där bredvid honom. 
Visst finns han!
Man vet aldrig var eller när han dyker upp. Han syns sällan, vilket har lett till att hela hans existens anses ha blivit en skröna med tidens gång. Och igår hände det otänkbara. När dimman hade lagt sig så hade alla spermobiler i hela Örkelljunga välts. De som kom undan var spermobilförarna som flydde när vältaren gjorde entré på rastgården. Deras spermobiler var de enda som stod på alla hjul. 
Så i slutändan kan man säga att vinsten var delad bland dessa tappra idio-... *ähum* herrar, och att vinsten bestod av att komma undan den mytomspunna spermobilvältaren. 
(*Visk, visk!* En konspirationsteori är att spermobilvältaren är en del av ÖIA's personal.
Det sägs att han sätts i arbete när den vanliga personalen anser att de inte kan göra tillräckligt för att stoppa upploppsliknande situationer, vilket personalen kanske ansåg att spermolision derbyt blev. *Visk, visk!*)
Undra om det är något kul på g på ÖIA framöver? 
Nja, inte riktigt.
Men jag håller på med något spännande, en tevä-kanal så att jag kan sända perviga program och dessutom göra reklam för alla mystiska Mortis-produkter som har börjat dyka upp i diverse affärer. 
*flaffa*
Ok. "Tyckte" jag såg något annat på deras hemsida...
JAAAA! AKBT! 
Så det var därför det viskades om att Pervles, såväl som Spermaburken, kanske skulle lira på ÖIA denna sommar.

Välkomna hem till mig idag 14 maj för att fira "Rumpans dag".
Ojoj då!
*Rivstartar Chevrospermen och beger sig mot Kalmar med en jävla fart.*
Komsi-komsi! *lockar med en 154 i glipan*
Åh, det var ett fartfyllt event. Har inte fått så mycket föremål införda i rumpan sedan mellanstadiet på sär-särskolan.
Kul att höra, kamrat Mus! Kan du få in en telefonstolpe på tvären tro?
Hmm. Låter som en idé.
Det skulle göra succé som partytrick på t.ex. Sweden Runk och Skogsrunket! 
Så sant så sant... Tyvärr blir det ju inget Sweden Runk i år. 
Någon som vet hur det går med batongterapimässan i Düsseldorf i år? Det går rykten att dom ska arrangera det utan publik.
Ja det stämmer det tyvärr, Ostis-gubben min.
Ja det stämmer det tyvärr, Ostis-gubben min.
Det var tråkigt att höra. Syster Märta hade planerat att demonstrera nya rön inom KBT på mig under mässan. Men har hört det har kommit ny teknologi, man kan tydligen fånga rörliga bilder med långa cellofanband på nått sätt och sen visa de fångade bilderna på sånna däringa cinematrografer tror jag det hette. Hoppas mycket på den tekniken kommer användas på mässan.
Hörde att dom nya runkbåsen i masonit som US Video ska lansera finns på mässan också.
Sidor Föregående 1 … 18 19 20 21 22 … 37 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Evenemangskalendern