Sv: Kan du teckna som en äkta nekrofil?
Ja seglis plus Thore på hög volym är ju en ofarlig kombination. Eller hur var det nu igen? Hmmm... Äh! Kör på!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Kan du teckna som en äkta nekrofil?
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ja seglis plus Thore på hög volym är ju en ofarlig kombination. Eller hur var det nu igen? Hmmm... Äh! Kör på!
Vad hände med mina teckningar!?

Sorry, men har verkligen pissfittrunkbögmycket att göra den närmsta tiden. (Tro det eller ej, men Mortis sitter inte enbart och tokrunkar, dricker seglardricka eller åker spermobil.) 
Att skriva i trådarna här tar bara några minuter av dagen, men att göra ett seriöst försök med att rita brukar kunna ta timmar. 
Får planera bättre inför nästa vecka så man kanske hinner göra lite mer vid sidan av. Har ju sedan tidigare långt gångna planer på att spela in musik också, men ack, alltid dyker vaniljhetero-grejer upp som vill knulla en till vansinne. 
Ja ta med seglis. Det kan ju inte skada.
(Väl?)
med tanke på att jag tjyvsmakade en lättöl av märket Spermdrups som jag snattade från ett obevakat kylskåp i mässen en gång vilket ledde till att nationella spermainsatsstyrkan fick rycka ut och totalsanera hela östra flygeln och jag blev satt på femdubbel batongterapi i två år som straff, så är det kraftiga restriktioner på dessa dryckjom.
Ja det blev ju lite stökigt sist, Ostis...

*rodnar*
Oj oj oj. Ja då ska du Inte testa en sån här!
Sorry, men har verkligen pissfittrunkbögmycket att göra den närmsta tiden. (Tro det eller ej, men Mortis sitter inte enbart och tokrunkar, dricker seglardricka eller åker spermobil.)
Att skriva i trådarna här tar bara några minuter av dagen, men att göra ett seriöst försök med att rita brukar kunna ta timmar.Får planera bättre inför nästa vecka så man kanske hinner göra lite mer vid sidan av. Har ju sedan tidigare långt gångna planer på att spela in musik också, men ack, alltid dyker vaniljhetero-grejer upp som vill knulla en till vansinne.
Känner igen det där.
Oj oj oj. Ja då ska du Inte testa en sån här!
Syster Märta visade mig en bild från förödelsen efter en patient 1945 som tullade på dåvarande Anstaltdirektör Dr Södergrens privata förråd.

.........
Har ni tänkt på så snäll Daniel är som tillhandahåller oss fögbyllon denna sida år efter år? 

Stor eloge och kladdkram till dig Daniel! *ssssmack*
Jaah! Vi borde (r)överraska honom med någonting! En fribiljett till Långvikens bastu eller nåt. 
P'sis! Pra förslag Mortis!
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Kan du teckna som en äkta nekrofil?