Sv: Här postar vi allt möjligt
Vi skickar ett gäng till Herkko. 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 158 159 160 161 162 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Vi skickar ett gäng till Herkko. 
Bra idé! *fippel fippel* >>
Någon mer än jag som tittar på det här upphetsande naturprogrammet på SVT? 
Javisst!
Under våren så vaknar en halv miljon spermobiler upp ur sina iden och börjar förflytta sig i landet. Somliga adopteras av CP'n, överviktiga, gubbar och tanter, och används tills däck och motor faller isär. Andra förökar sig, eller flyttar utomlands där både bensin och seglardricka går att köpa till ett lägre pris. De mer eftertraktade arterna, såsom Chevrosperm, jagas ofta av förrymda interner från Sveriges idiotanstalter. Trots att jaktförbud på dessa infördes för redan 30 år sedan, så försvinner Chevrospermer i allt snabbare takt och riskerar att bli utrunkningshotade i Norra Europa.
Kul att höra att fler än jag också tittar, men mindre roligt angående det andra... Borde kanske starta en insamlingsfond för att bevara Chevrospermerna?
Nja, det är nog bara ett rykte.
(Finns nämligen gott om exemplar på en förrådsvind på ÖIA *visk, visk.*)
Ahaaaa...
Ostis, Mortis... Juv gått mäjl!
Nu tycker jag att vi ska se vad Bleppe kan åstadkomma med ett stycke blygdläppar.
"Bleppe! Blygdläpp, Bleppe!"
*Räcker istället fram snabeln.*
"(Fniss!)Blygdläpp!"

Tjohej! Där fick jag gratis kebabsås i byxan.
Ja det fick du minsann. Med råge också... Tips: Fungerar bra att dränka in Gorbys piroger med och strössla lite hackad persilja ovanpå. (Samt en gnutta rosmarin, vilket är lite gay...)
Omröstning: https://www.ferendum.com/sv/PID394107PSD1969803984
Bra jobbat kamrat Mortimer!
Nu ska jag bajsa!
*Beredskapslarmet börjar att tjuta över hela Kalmar.*
"VARNING. KOD BRUN. VARNING. KOD BRUN. SÖK GENAST SKYDD. HÅLL FÖNSTER OCH DÖRRAR STÄNGDA."
Nu har jag frigång från PIVA några dagar. Bara så ni vet...
Dä ä bra, systemet varje da'!
Dä ä bra, systemet varje da'!
Jajamensan! Handlar där för c:a 1900-2100kr/månad enligt bankappen och dess "Månadskollen" på min asiatiska hederbara kommunikationspod kallad "Sam-Sung"!
Men jag har för mig att jag sett bilder på hur du handlar och att det kan bli bra mycket billigare... Hmmm...?
Men jag har för mig att jag sett bilder på hur du handlar och att det kan bli bra mycket billigare... Hmmm...?
Vä-vänta nu, va? 
Köra Chevrosperm in genom ruta, köra Chevrosperm Ut genom ruta. 
Ja du menar så.
Det blir ju billigt för mig, dyrare för staten. För de flesta seglardricka-fans brukar det ju vara tvärtom, så då är det tur att det finns spermobildårar som kan jämna ut det hela!

Visst ja, i söndags var det 34 år sedan som Tjernobylolyckan skedde.
...Men var det inte i själva verket en incident med Bleppes kalsonger som det handlade om? 
Sidor Föregående 1 … 158 159 160 161 162 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt