Tråd: Dagens Ord: bombmatta
Beskrivning: bombmatta är när man inte gillar att få stänk i röven när man skiter, så då lägger man en bombmatta bestående av ett lager av toapapper innnan man lägger korven!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: bombmatta
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: bombmatta är när man inte gillar att få stänk i röven när man skiter, så då lägger man en bombmatta bestående av ett lager av toapapper innnan man lägger korven!
Skitbra beskrivning av bombmatta men glöm inte att den är en ljuddämpare oxå..
perfekt om man ska skita borta och inte vill att det ska plaska förmycket när man skiter
"Just AnusBananus"
sant! väl brukat av tjejer som är kända för å lägga decibel-bomber hos släkten!
När jag, med eller utan bombmatta, gör det stora brukar det av någon anledning lukta krut och brända gummistövlar. Det har förmodligen med den tyska kosten att göra. I Stockholm får jag tyvärr aldrig uppleva dessa industirella odörer. Döm nu, mina vänner om förvåning när jag la en präktig bombmatta med det förnämsta muggpapper som Lidl i Friedrichshain har att uppbringa, och det redan INNAN jag gjorde det stora, stod en svavelosande odör omkring mig. Ligger det månne kvar bomber och pyr här i stan?
Även känt som anti-splash! [änti-spläsh]
Mycket intressant med hela den här klosettkulturen som finns gömd i samhället. Har t ex fått reda på att vissa både skiter och torkar sig stående över toan. Å det låter ju äventyrligt och spännande, men något som jag har svårt att acceptera är folk som inte lägger just anti-splash över vattnet. Jag menar det är väla okej om man inte använder det för man gillar att det stänker (på nått uppiggande vis), men om man aldrig ens har kommit på tanken att bombmatta (hmm verb?) så måste det betyda att man aldrig besvärat sig med att torka av en nerpissad sits för att sedan slänga ner pappret; för det är ju så man upptäcker den hemliga formeln. Å man måste ju va jävligt äcklig om man pallar klibbas fast i stolen. Kanske reser sig sånna personer aldrig igen, utan fjusar med plasten och får ister hemkört och inrunnet genom vädringsfönstret ...åsådärlixåm
Detta är uppenbarligen något jag känner väldigt starkt för.
Och dverj, spar på krutet, om du gasar för mycket i början kan du fastna halvvägs! :-O
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: bombmatta