Sv: Videotråden
Tack Bleppis!
Frågan är bara om du försökte slå BU/BS-resultaten i all ensamhet lite senare?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 107 108 109 110 111 … 352 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Tack Bleppis!
Frågan är bara om du försökte slå BU/BS-resultaten i all ensamhet lite senare?
Jaa, joo... Jobbar på det just nu efter ett rejält julbord. *HNNNNGH*
Siffran i antalet visningar på youtube är väl alltid i antalet miljoner va?
I så fall var det mången pervintresserade vaniljheteron som dissade Kalle för The Three Pervs #10 igår. 
Ja Mortis. Det är i miljoner det räknas. Det går åt rätt håll. Själv försökte jag introducera hela släkten till Runkböget Ferdinand på julafton genom att köra omkring bland folket med min kladdiga laptop i knät och visa/spela upp detta mästerverk, men då blev jag snabbt avbruten av inhyrd PIVA-personal som stack mig i stjärtsingen med snurrepillersprutor. Hmmm...
?
PIVA? Fyfan, då är ju någon i din släkt är en anti-pervo-tjallare. 
...Så hur lyckades du rymma från PIVA sedan? 
Njaa, det tror jag faktiskt inte. Dom på PIVA berättade att dom spårat samtalet till riktnummerområde 0435, sen tog spåren slut då någon form av avancerad scrambler hade använts. 
Jag körde ut genom att backa och prata baklänges. Då trodde dom att jag anlände.
"räh gaj rä un, re åp jeH" sa jag och åkte.
Jag körde ut genom att backa och prata baklänges. Då trodde dom att jag anlände.
"räh gaj rä un, re åp jeH" sa jag och åkte.
Faan så smart! 
Även om du hade blivit upptäckt av personalen så hade de insett att din IQ var för hög för att du skulle tvingas sitta på PIVA.
Ja fan. Jag är suepr smrat!
Dom är som i filmen 'Idiocracy'. Men jag är fortfarande fundersam över det där samtalet från Skåne-regionen... Hmmmmm... Skumt!
Jaa ni pervs. Har ju en idé till "The Three Pervs #11" som kanske ska påbörjas.
...Men jag undrar verkligen vad som hände med Ostfrallas "Hardy Lemm" som skulle komma? 
Vilken flaffigt bra idé, Mortis. *flaffa* Måste också lära mig att göra sån där CGI som du kan och/eller skriva manus och skicka till dig.
Jaa, vad hände där egentligen? Jag har hört ryktesvägen att det var problem med manuset sedan dag 1 vilket gjorde Hardy extra svår att arbeta med och att han återföll i någon form av missbruk. Detta ska då ha fått det tyska scat-konglomeratet som finansierade produktionen att inte skjuta till mera €€€, varpå filmen inte kunde färdigställas.
Men det är bara spekulationer, så det är nog bäst att Ostfralla själv får berätta.
https://www.youtube.com/watch?v=yLzB4hDLMos
Fun fact: Söndagskvällar sägs vara den tiden då trafiken på porrsajter är som störst. Under alla stjärtans dag och juldagen är trafiken också tung. 
Åh, en totalonanist!
Ansiktsuttrycken är förresten ganska passande för att beskriva en vanlig vecka för en fittkrampare.

Sanna mina ord, Mortis. Sanna mina ord...
Skynda fynda innan den plockas ned!!!
Vilken legend!
MegaFLAFF
Sååå runkvänligt...
Mycket. Men vem är han???
Mycket. Men vem är han???
Hmmm... Tror att svaret kommer på Flashback inom kort. *flaffa*
Åhå trefligt fjollvinkar glatt med pungisen
Fick den skickad till mig på Messenger. Var tvungen att delge er den så skapade min egna kanal då den tydligt inte gick att finna på intranettett
Kiltis: Vill du bli Fittkramps flygande pervoreporter?
Ni känner väl till att filmtrailern för "Örkelljungas Glada Gossar" kommer att släppas nu på fredag? 
Det ser ut att bli en pervig biosommar i år! 
https://www.youtube.com/watch?v=41cFEnYiOs4
Nu blir det fredagsmüs!
Sidor Föregående 1 … 107 108 109 110 111 … 352 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden