Tråd: FHoF
Har skrivit några ord under namnet Ostfralla men inte som registrerad, kommer man in i FHoF ändå? Ser fram emot en topplacering framöver.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » FHoF
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Har skrivit några ord under namnet Ostfralla men inte som registrerad, kommer man in i FHoF ändå? Ser fram emot en topplacering framöver.
...och nu är du där!
...och jag får inga av mina ord godkända. Får skriva ett anonymt brev till Bullen och fråga hur jag ska göra för att få mer inspiration till bättre ord.
Det ska vi genast ändra på min vän.
Åh.. vad snällt! Går genast iväg och postar en burk med färsk öldiarré från imorse tillsammans med lite indisk korv som tack.
*väntar ivrigt*
4:e plats är ju inte fy skam. *flaffa flaffa flaffa*
Jag kämpar på, nafsar dig i blöjsnibbarna och är snart förbi
IIIIH, IIIIIIIIIIIIIIIIIH!!! Tihi vad det kittlas. Tror jag kissar på mig. Jo, det gör jag. *FSSSSSSSSSSSSH* Kör hårt!
Har bara tagit fem år att komma dit jag är i dag. Men lite batongterapi så är jag snart på plats ett.
Bend over, slynovich!
Har bara tagit fem år att komma dit jag är i dag. Men lite batongterapi så är jag snart på plats ett.
Nu är du där! Hur tänkte du gå vidare nu då?
Ostfralla skrev:Har bara tagit fem år att komma dit jag är i dag. Men lite batongterapi så är jag snart på plats ett.
Nu är du där!
Hur tänkte du gå vidare nu då?
Syster Märta säger att före ett kommer noll varför plats noll snart är min, så det så.
Hon är så vis.
FHoF visar plats 1-25, skulle gärna vilja veta vem som har plats 55. Denna är i så fall automatiskt en femfemma och bör flytta in på ÖIA.
Tjohomo!!! Nu har jag 200 ord! Tack snälla du som godkänner orden. Vem nu det kan vara...
*vissel vissel*
Så ja. Då var man med i 200-pervoklubben.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » FHoF