13,876

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

EKONOMISKT JOBBIGA JANUARI:

Inga pengar kvar, annonserar ut röven till ett billigt pris, späder ut seglardrickan med urin, tankar fekaliesaft istället för bensin, säljer kånkelbären till ett facilt pris, släpper en sparsam fis, sätter upp annonslappar på US-Video, handtrallor, blåsjobb, en trevlig stund, bara en guldpeng för pung tvångsintagning på ett gratis hotell gör mig en penningpung rikare, köper då twinks och Twix för njutningens skull, svullar, knullar, äter runkbullar och bajsutlösning få, fekalieresterna jag sparar till frukost minsann, nu pungsugningar sälja på tradera, blocket samt familjeliv, alla smygbögar där lurkar omkring och för ett jävla liv, som sommaren är det varmt och rövsvettigt, shit på min pitt, och Hasse-Homo, tjoho, hoppla, amen,...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

EKONOMISKT JOBBIGA JANUARI:

Inga pengar kvar, annonserar ut röven till ett billigt pris, späder ut seglardrickan med urin, tankar fekaliesaft istället för bensin, säljer kånkelbären till ett facilt pris, släpper en sparsam fis, sätter upp annonslappar på US-Video, handtrallor, blåsjobb, en trevlig stund, bara en guldpeng för pung tvångsintagning på ett gratis hotell gör mig en penningpung rikare, köper då twinks och Twix för njutningens skull, svullar, knullar, äter runkbullar och bajsutlösning få, fekalieresterna jag sparar till frukost minsann, nu pungsugningar sälja på tradera, blocket samt familjeliv, alla smygbögar där lurkar omkring och för ett jävla liv, som sommaren är det varmt och rövsvettigt, shit på min pitt, och Hasse-Homo, tjoho, hoppla, amen, oj nu fick jag lön.

GNYYF!

Skaparen av Mortiscism.

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag...

Skaparen av Mortiscism.

13,879

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag stormtrivs bland svettiga kukar och...

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag stormtrivs bland svettiga kukar och läckra sjömansuniformer, då ett tjut...

Skaparen av Mortiscism.

13,881

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag stormtrivs bland svettiga kukar och läckra sjömansuniformer, då ett tjut från kaptenshytten ljuda, alla nu...

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag stormtrivs bland svettiga kukar och läckra sjömansuniformer, då ett tjut från kaptenshytten ljuda, alla nu bröla "Inga knulldockor ombord!", med...

Skaparen av Mortiscism.

13,883

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag stormtrivs bland svettiga kukar och läckra sjömansuniformer, då ett tjut från kaptenshytten ljuda, alla nu bröla "Inga knulldockor ombord!", med saltstänkt sperma och bajs i...

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag stormtrivs bland svettiga kukar och läckra sjömansuniformer, då ett tjut från kaptenshytten ljuda, alla nu bröla "Inga knulldockor ombord!", med saltstänkt sperma och bajs i sinnet, jag och Sladjan söka...

Skaparen av Mortiscism.

13,885

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag stormtrivs bland svettiga kukar och läckra sjömansuniformer, då ett tjut från kaptenshytten ljuda, alla nu bröla "Inga knulldockor ombord!", med saltstänkt sperma och bajs i sinnet, jag och Sladjan söka stjärtmys i både mast och...

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag stormtrivs bland svettiga kukar och läckra sjömansuniformer, då ett tjut från kaptenshytten ljuda, alla nu bröla "Inga knulldockor ombord!", med saltstänkt sperma och bajs i sinnet, jag och Sladjan söka stjärtmys i både mast och sovkoj i vansinnet, bland gömställen...

Skaparen av Mortiscism.

13,887

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag stormtrivs bland svettiga kukar och läckra sjömansuniformer, då ett tjut från kaptenshytten ljuda, alla nu bröla "Inga knulldockor ombord!", med saltstänkt sperma och bajs i sinnet, jag och Sladjan söka stjärtmys i både mast och sovkoj i vansinnet, bland gömställen och kölsvin vi trivs allra...

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag stormtrivs bland svettiga kukar och läckra sjömansuniformer, då ett tjut från kaptenshytten ljuda, alla nu bröla "Inga knulldockor ombord!", med saltstänkt sperma och bajs i sinnet, jag och Sladjan söka stjärtmys i både mast och sovkoj i vansinnet, bland gömställen och kölsvin vi trivs allra bäst, då plötsligt kaptenen hittas...

Skaparen av Mortiscism.

13,889

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag stormtrivs bland svettiga kukar och läckra sjömansuniformer, då ett tjut från kaptenshytten ljuda, alla nu bröla "Inga knulldockor ombord!", med saltstänkt sperma och bajs i sinnet, jag och Sladjan söka stjärtmys i både mast och sovkoj i vansinnet, bland gömställen och kölsvin vi trivs allra bäst, då plötsligt kaptenen hittas iförd ballerinadräkt och tiara så...

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag stormtrivs bland svettiga kukar och läckra sjömansuniformer, då ett tjut från kaptenshytten ljuda, alla nu bröla "Inga knulldockor ombord!", med saltstänkt sperma och bajs i sinnet, jag och Sladjan söka stjärtmys i både mast och sovkoj i vansinnet, bland gömställen och kölsvin vi trivs allra bäst, då plötsligt kaptenen hittas iförd ballerinadräkt och tiara så välanvänd som han bär mest,...

Skaparen av Mortiscism.

13,891

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag stormtrivs bland svettiga kukar och läckra sjömansuniformer, då ett tjut från kaptenshytten ljuda, alla nu bröla "Inga knulldockor ombord!", med saltstänkt sperma och bajs i sinnet, jag och Sladjan söka stjärtmys i både mast och sovkoj i vansinnet, bland gömställen och kölsvin vi trivs allra bäst, då plötsligt kaptenen hittas iförd ballerinadräkt och tiara så välanvänd som han bär mest, lägger en bs-sjua över hyttens...

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag stormtrivs bland svettiga kukar och läckra sjömansuniformer, då ett tjut från kaptenshytten ljuda, alla nu bröla "Inga knulldockor ombord!", med saltstänkt sperma och bajs i sinnet, jag och Sladjan söka stjärtmys i både mast och sovkoj i vansinnet, bland gömställen och kölsvin vi trivs allra bäst, då plötsligt kaptenen hittas iförd ballerinadräkt och tiara så välanvänd som han bär mest, lägger en bs-sjua över hyttens möblemang, se sån talang, rattkukar...

Skaparen av Mortiscism.

13,893

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag stormtrivs bland svettiga kukar och läckra sjömansuniformer, då ett tjut från kaptenshytten ljuda, alla nu bröla "Inga knulldockor ombord!", med saltstänkt sperma och bajs i sinnet, jag och Sladjan söka stjärtmys i både mast och sovkoj i vansinnet, bland gömställen och kölsvin vi trivs allra bäst, då plötsligt kaptenen hittas iförd ballerinadräkt och tiara så välanvänd som han bär mest, lägger en bs-sjua över hyttens möblemang, se sån talang, rattkukar sprutar så fartyget lutar, då...

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag stormtrivs bland svettiga kukar och läckra sjömansuniformer, då ett tjut från kaptenshytten ljuda, alla nu bröla "Inga knulldockor ombord!", med saltstänkt sperma och bajs i sinnet, jag och Sladjan söka stjärtmys i både mast och sovkoj i vansinnet, bland gömställen och kölsvin vi trivs allra bäst, då plötsligt kaptenen hittas iförd ballerinadräkt och tiara så välanvänd som han bär mest, lägger en bs-sjua över hyttens möblemang, se sån talang, rattkukar sprutar så fartyget lutar, då en åktur i kaptenens akter...

Skaparen av Mortiscism.

13,895

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag stormtrivs bland svettiga kukar och läckra sjömansuniformer, då ett tjut från kaptenshytten ljuda, alla nu bröla "Inga knulldockor ombord!", med saltstänkt sperma och bajs i sinnet, jag och Sladjan söka stjärtmys i både mast och sovkoj i vansinnet, bland gömställen och kölsvin vi trivs allra bäst, då plötsligt kaptenen hittas iförd ballerinadräkt och tiara så välanvänd som han bär mest, lägger en bs-sjua över hyttens möblemang, se sån talang, rattkukar sprutar så fartyget lutar, då en åktur i kaptenens akter sker, varmt, kladdigt och alldeles...

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag stormtrivs bland svettiga kukar och läckra sjömansuniformer, då ett tjut från kaptenshytten ljuda, alla nu bröla "Inga knulldockor ombord!", med saltstänkt sperma och bajs i sinnet, jag och Sladjan söka stjärtmys i både mast och sovkoj i vansinnet, bland gömställen och kölsvin vi trivs allra bäst, då plötsligt kaptenen hittas iförd ballerinadräkt och tiara så välanvänd som han bär mest, lägger en bs-sjua över hyttens möblemang, se sån talang, rattkukar sprutar så fartyget lutar, då en åktur i kaptenens akter sker, varmt, kladdigt och alldeles underbart, efter ett bögmyteri av...

Skaparen av Mortiscism.

13,897

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag stormtrivs bland svettiga kukar och läckra sjömansuniformer, då ett tjut från kaptenshytten ljuda, alla nu bröla "Inga knulldockor ombord!", med saltstänkt sperma och bajs i sinnet, jag och Sladjan söka stjärtmys i både mast och sovkoj i vansinnet, bland gömställen och kölsvin vi trivs allra bäst, då plötsligt kaptenen hittas iförd ballerinadräkt och tiara så välanvänd som han bär mest, lägger en bs-sjua över hyttens möblemang, se sån talang, rattkukar sprutar så fartyget lutar, då en åktur i kaptenens akter sker, varmt, kladdigt och alldeles underbart, efter ett bögmyteri av denna kaliber alla nu sina...

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag stormtrivs bland svettiga kukar och läckra sjömansuniformer, då ett tjut från kaptenshytten ljuda, alla nu bröla "Inga knulldockor ombord!", med saltstänkt sperma och bajs i sinnet, jag och Sladjan söka stjärtmys i både mast och sovkoj i vansinnet, bland gömställen och kölsvin vi trivs allra bäst, då plötsligt kaptenen hittas iförd ballerinadräkt och tiara så välanvänd som han bär mest, lägger en bs-sjua över hyttens möblemang, se sån talang, rattkukar sprutar så fartyget lutar, då en åktur i kaptenens akter sker, varmt, kladdigt och alldeles underbart, efter ett bögmyteri av denna kaliber alla nu sina från pungarna stora, låt oss...

Skaparen av Mortiscism.

13,899

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag stormtrivs bland svettiga kukar och läckra sjömansuniformer, då ett tjut från kaptenshytten ljuda, alla nu bröla "Inga knulldockor ombord!", med saltstänkt sperma och bajs i sinnet, jag och Sladjan söka stjärtmys i både mast och sovkoj i vansinnet, bland gömställen och kölsvin vi trivs allra bäst, då plötsligt kaptenen hittas iförd ballerinadräkt och tiara så välanvänd som han bär mest, lägger en bs-sjua över hyttens möblemang, se sån talang, rattkukar sprutar så fartyget lutar, då en åktur i kaptenens akter sker, varmt, kladdigt och alldeles underbart, efter ett bögmyteri av denna kaliber alla nu sina från pungarna stora, låt oss med kukarna i röven somna,...

Bögmyteriet.

Till havs, med besättningen jag stormtrivs bland svettiga kukar och läckra sjömansuniformer, då ett tjut från kaptenshytten ljuda, alla nu bröla "Inga knulldockor ombord!", med saltstänkt sperma och bajs i sinnet, jag och Sladjan söka stjärtmys i både mast och sovkoj i vansinnet, bland gömställen och kölsvin vi trivs allra bäst, då plötsligt kaptenen hittas iförd ballerinadräkt och tiara så välanvänd som han bär mest, lägger en bs-sjua över hyttens möblemang, se sån talang, rattkukar sprutar så fartyget lutar, då en åktur i kaptenens akter sker, varmt, kladdigt och alldeles underbart, efter ett bögmyteri av denna kaliber alla nu sina från pungarna stora, låt oss med kukarna i röven somna, ombord är alla pervs välkomna.

GNYYY

Skaparen av Mortiscism.