Sv: Här postar vi allt möjligt
Jag har bajsat på mig!
Kommer genast till "undsättning"! ![]()
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 148 149 150 151 152 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jag har bajsat på mig!
Kommer genast till "undsättning"! ![]()
Ostfralla skrev:Jag har bajsat på mig!
Kommer genast till "undsättning"!
Dä ä bra, BLEPPE!
Koprofil_från_Kil skrev:Ostfralla skrev:Jag har bajsat på mig!
Kommer genast till "undsättning"!
Dä ä bra, BLEPPE!
Bleppe? Nä. Kopris heter jag. 
Blepp?
lyfter på rumpan mot KfK.
Torka?
lyfter på rumpan mot KfK.
Torka?
Ja gärna! *rys*
Så du kittlas KfK. Var har du lärt dig denna teknik?
Ti-hi! *dask på stjärtsingen* Äsch då! *fv* 
På K1 i Düsseldorf under en tjänsteresa i nådens år 1987.
Kamrater, hur firade ni runkbullens dag den 16:e januari?
Kamrater, hur firade ni runkbullens dag den 16:e januari?
Glad att du frågar, kamrat Bengtsson. Jag begav mig till konditori Kön(ig) och beställde en runkbulle deluxe med extra kanel och pärlkonkel på. *slurp* 
Utav den fick jag sedan bajsutlösning över hela kondiset. Finns bild från övervakningskameran på det. Ska leta upp den sen när jag hittat hem. Vaknade nämligen i en grön container nyss och vet inte riktigt vart jag är.
Äsch! Nu missade jag att fira runkbullens dag.
Får ta igen det under fredagsmyset, efter talangjakten! (För att fira min vinst! Hihihi!) 
*kissibyxanpirrspännande*
Jisses, är bajsnödig men får hålla mig några timmar nu.
Tja!
Mitt namn är Blepp... *ääuuhm*... ksy! Bleppksy! Ja, så heter jag! 
Jag är världskänd allpervokonstnär och har nu skapat ett nytt verk som jag kallar:
"Seglardricka i universums kladdiga kosmos" och som Du nu har möjligheten att vinna genom att buda.
Verket är målat på en duk 50x50cm. av ekologisk förhud från ÖIA och soyabaserad exrementfärg från välrenommerade pervoklubbar i både Düsseldorf och Paris.
Mina verk brukar betinga ansenliga belopp i olika valörer eller motsvarande i vad jag godkänner som valuta.
Men denna gång tänker jag skänka beloppet till ÖIA istället för att köpa SHÖMK och pervotjänster för det.
Så den som kan ge det bästa budet och motiveringen till varför just denne ska vinna vinner, samt några e-postade dickpics
är ju alltid ett plus...

Flaffa! 
Man kan tydligt se 154:ans tydliga slagkraft med sin skugga, vilket ger skenet av att den är viktig att dricka upp, samt de spännande färgerna i bakgrunden som man kommer att se efter att flaskan är uppdrucken. Någonstans där bortom färgerna kan man ana perviga upptåg med spermobilkörning och snurrepiller. 10/10.
Åååhå! Du tycks vara en riktig konstkännare du, Mortis. Jag skulle allt också vilja ha denna äkta Bleppksy hängandes här hemma över min dammiga kissblöta bäddmadrass. Ska banne mig försöka mig på att vinna...
Tycker den definitivt hör hemma på Pervevalchs vårsalong 2020 eller möjligtvis Guggenheim Museum i Bilbao.
Tycker den definitivt hör hemma på Pervevalchs vårsalong 2020 eller möjligtvis Guggenheim Museum i Bilbao.
Du kan vinna den om du verkligen vill?

Ostfralla skrev:Tycker den definitivt hör hemma på Pervevalchs vårsalong 2020 eller möjligtvis Guggenheim Museum i Bilbao.
Du kan vinna den om du verkligen vill?
Syster Märta tillåter inte att mitt sinne störs av komplexa kulturyttringar i form av konstverk upphängd på den madrasserade cellväggen, det skulle störa batongterapin som äntligen börjar ge resultat säger hon.
Vann någon någonsin den legendariska musmattan (trosbindan) back in the days, innan jag dök upp som en ståkuk här?
Nä. Var ingen som ville tävla då. 
Men om det nu sker så sa Bleppksy till mig att tavlan givetvis skickas till vinnaren.
Nä. Var ingen som ville tävla då.
Men om det nu sker så sa Bleppksy till mig att tavlan givetvis skickas till vinnaren.
tycker seriöst "Bleppksy" borde skicka den till Joakim Lindengren, eller liknande.
Bleppe skrev:Nä. Var ingen som ville tävla då.
tycker seriöst "Bleppksy" borde skicka den till Joakim Lindengren, eller liknande.
Här är vi väl alltid seriösa?
Nu börjar ÖIA's talangjakt om 7 minuter.
Några här som anmält sig? 
Sidor Föregående 1 … 148 149 150 151 152 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt