13,851

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Charterresan.

Anländer dyngrak med vuxenblöjan full, länge har jag längtat efter sliskiga spanska pervs och heta gayklubbar, checkar in på hotellet och öppnar en NGD, ser en folkmassa och visar pungen glatt, beställer Redbög & Vodka, därpå ett gäng shots, de satt fint i picken min, dansar bajslambada och freestylar tungstepp, den fantastiska spermobildansen uppmärksamhet väcker hos José & c/o, blir hembjuden på efterfest, där vi umgås intensivt och gnider pung sjunger gung gung gung slickar rövhål, dock en morgon hemresan kommer att ske, gråtrunkar i barnpoolen till tonerna av technomusik och gnisslande kuk, hej hå...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Charterresan.

Anländer dyngrak med vuxenblöjan full, länge har jag längtat efter sliskiga spanska pervs och heta gayklubbar, checkar in på hotellet och öppnar en NGD, ser en folkmassa och visar pungen glatt, beställer Redbög & Vodka, därpå ett gäng shots, de satt fint i picken min, dansar bajslambada och freestylar tungstepp, den fantastiska spermobildansen uppmärksamhet väcker hos José & c/o, blir hembjuden på efterfest, där vi umgås intensivt och gnider pung sjunger gung gung gung slickar rövhål, dock en morgon hemresan kommer att ske, gråtrunkar i barnpoolen till tonerna av technomusik och gnisslande kuk, hej hå låt bajskorven flyta likt den...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

13,853

Charterresan.

Anländer dyngrak med vuxenblöjan full, länge har jag längtat efter sliskiga spanska pervs och heta gayklubbar, checkar in på hotellet och öppnar en NGD, ser en folkmassa och visar pungen glatt, beställer Redbög & Vodka, därpå ett gäng shots, de satt fint i picken min, dansar bajslambada och freestylar tungstepp, den fantastiska spermobildansen uppmärksamhet väcker hos José & c/o, blir hembjuden på efterfest, där vi umgås intensivt och gnider pung sjunger gung gung gung slickar rövhål, dock en morgon hemresan kommer att ske, gråtrunkar i barnpoolen till tonerna av technomusik och gnisslande kuk, hej hå låt bajskorven flyta likt den Sangriablandade sperman i solnedgångens sken,...

Charterresan.

Anländer dyngrak med vuxenblöjan full, länge har jag längtat efter sliskiga spanska pervs och heta gayklubbar, checkar in på hotellet och öppnar en NGD, ser en folkmassa och visar pungen glatt, beställer Redbög & Vodka, därpå ett gäng shots, de satt fint i picken min, dansar bajslambada och freestylar tungstepp, den fantastiska spermobildansen uppmärksamhet väcker hos José & c/o, blir hembjuden på efterfest, där vi umgås intensivt och gnider pung sjunger gung gung gung slickar rövhål, dock en morgon hemresan kommer att ske, gråtrunkar i barnpoolen till tonerna av technomusik och gnisslande kuk, hej hå låt bajskorven flyta likt den Sangriablandade sperman i solnedgångens sken, flyger sedan hem till Flen.

GNYYYF!

Skaparen av Mortiscism.

13,855

EKONOMISKT JOBBIGA JANUARI:

Inga pengar kvar, annonserar ut...

Inga pengar kvar, annonserar ut röven till ett billigt pris,...

Skaparen av Mortiscism.

13,857

Inga pengar kvar, annonserar ut röven till ett billigt pris, späder ut seglardrickan med urin,...

Inga pengar kvar, annonserar ut röven till ett billigt pris, späder ut seglardrickan med urin, tankar fekaliesaft istället för bensin,...

Skaparen av Mortiscism.

Inga pengar kvar, annonserar ut röven till ett billigt pris, späder ut seglardrickan med urin, tankar fekaliesaft istället för bensin, säljer kånkelbären till ett facilt...

Thumbs up Thumbs down

Inga pengar kvar, annonserar ut röven till ett billigt pris, späder ut seglardrickan med urin, tankar fekaliesaft istället för bensin, säljer kånkelbären till ett facilt pris, släpper en sparsam fis,...

Skaparen av Mortiscism.

13,861

Inga pengar kvar, annonserar ut röven till ett billigt pris, späder ut seglardrickan med urin, tankar fekaliesaft istället för bensin, säljer kånkelbären till ett facilt pris, släpper en sparsam fis, sätter upp annonslappar på US-Video...

Inga pengar kvar, annonserar ut röven till ett billigt pris, späder ut seglardrickan med urin, tankar fekaliesaft istället för bensin, säljer kånkelbären till ett facilt pris, släpper en sparsam fis, sätter upp annonslappar på US-Video, handtrallor, blåsjobb, en trevlig stund,...

Skaparen av Mortiscism.

13,863

Inga pengar kvar, annonserar ut röven till ett billigt pris, späder ut seglardrickan med urin, tankar fekaliesaft istället för bensin, säljer kånkelbären till ett facilt pris, släpper en sparsam fis, sätter upp annonslappar på US-Video, handtrallor, blåsjobb, en trevlig stund, bara en guldpeng för pung...

Inga pengar kvar, annonserar ut röven till ett billigt pris, späder ut seglardrickan med urin, tankar fekaliesaft istället för bensin, säljer kånkelbären till ett facilt pris, släpper en sparsam fis, sätter upp annonslappar på US-Video, handtrallor, blåsjobb, en trevlig stund, bara en guldpeng för pung tvångsintagning på ett gratis hotell...

Thumbs up Thumbs down

Inga pengar kvar, annonserar ut röven till ett billigt pris, späder ut seglardrickan med urin, tankar fekaliesaft istället för bensin, säljer kånkelbären till ett facilt pris, släpper en sparsam fis, sätter upp annonslappar på US-Video, handtrallor, blåsjobb, en trevlig stund, bara en guldpeng för pung tvångsintagning på ett gratis hotell gör mig en penningpung rikare,...

Skaparen av Mortiscism.

13,866

Inga pengar kvar, annonserar ut röven till ett billigt pris, späder ut seglardrickan med urin, tankar fekaliesaft istället för bensin, säljer kånkelbären till ett facilt pris, släpper en sparsam fis, sätter upp annonslappar på US-Video, handtrallor, blåsjobb, en trevlig stund, bara en guldpeng för pung tvångsintagning på ett gratis hotell gör mig en penningpung rikare, köper då twinks och Twix...

Inga pengar kvar, annonserar ut röven till ett billigt pris, späder ut seglardrickan med urin, tankar fekaliesaft istället för bensin, säljer kånkelbären till ett facilt pris, släpper en sparsam fis, sätter upp annonslappar på US-Video, handtrallor, blåsjobb, en trevlig stund, bara en guldpeng för pung tvångsintagning på ett gratis hotell gör mig en penningpung rikare, köper då twinks och Twix för njutningens skull, svullar, knullar...

Skaparen av Mortiscism.

Inga pengar kvar, annonserar ut röven till ett billigt pris, späder ut seglardrickan med urin, tankar fekaliesaft istället för bensin, säljer kånkelbären till ett facilt pris, släpper en sparsam fis, sätter upp annonslappar på US-Video, handtrallor, blåsjobb, en trevlig stund, bara en guldpeng för pung tvångsintagning på ett gratis hotell gör mig en penningpung rikare, köper då twinks och Twix för njutningens skull, svullar, knullar, äter runkbullar och bajsutlösning få,...

Bajs é najs!

Inga pengar kvar, annonserar ut röven till ett billigt pris, späder ut seglardrickan med urin, tankar fekaliesaft istället för bensin, säljer kånkelbären till ett facilt pris, släpper en sparsam fis, sätter upp annonslappar på US-Video, handtrallor, blåsjobb, en trevlig stund, bara en guldpeng för pung tvångsintagning på ett gratis hotell gör mig en penningpung rikare, köper då twinks och Twix för njutningens skull, svullar, knullar, äter runkbullar och bajsutlösning få, fekalieresterna jag sparar till frukost...

Skaparen av Mortiscism.

13,870

Inga pengar kvar, annonserar ut röven till ett billigt pris, späder ut seglardrickan med urin, tankar fekaliesaft istället för bensin, säljer kånkelbären till ett facilt pris, släpper en sparsam fis, sätter upp annonslappar på US-Video, handtrallor, blåsjobb, en trevlig stund, bara en guldpeng för pung tvångsintagning på ett gratis hotell gör mig en penningpung rikare, köper då twinks och Twix för njutningens skull, svullar, knullar, äter runkbullar och bajsutlösning få, fekalieresterna jag sparar till frukost minsann, nu pungsugningar sälja på...

Inga pengar kvar, annonserar ut röven till ett billigt pris, späder ut seglardrickan med urin, tankar fekaliesaft istället för bensin, säljer kånkelbären till ett facilt pris, släpper en sparsam fis, sätter upp annonslappar på US-Video, handtrallor, blåsjobb, en trevlig stund, bara en guldpeng för pung tvångsintagning på ett gratis hotell gör mig en penningpung rikare, köper då twinks och Twix för njutningens skull, svullar, knullar, äter runkbullar och bajsutlösning få, fekalieresterna jag sparar till frukost minsann, nu pungsugningar sälja på tradera, blocket samt familjeliv, alla...

Skaparen av Mortiscism.

13,872

Inga pengar kvar, annonserar ut röven till ett billigt pris, späder ut seglardrickan med urin, tankar fekaliesaft istället för bensin, säljer kånkelbären till ett facilt pris, släpper en sparsam fis, sätter upp annonslappar på US-Video, handtrallor, blåsjobb, en trevlig stund, bara en guldpeng för pung tvångsintagning på ett gratis hotell gör mig en penningpung rikare, köper då twinks och Twix för njutningens skull, svullar, knullar, äter runkbullar och bajsutlösning få, fekalieresterna jag sparar till frukost minsann, nu pungsugningar sälja på tradera, blocket samt familjeliv, alla smygbögar där lurkar omkring och...

Inga pengar kvar, annonserar ut röven till ett billigt pris, späder ut seglardrickan med urin, tankar fekaliesaft istället för bensin, säljer kånkelbären till ett facilt pris, släpper en sparsam fis, sätter upp annonslappar på US-Video, handtrallor, blåsjobb, en trevlig stund, bara en guldpeng för pung tvångsintagning på ett gratis hotell gör mig en penningpung rikare, köper då twinks och Twix för njutningens skull, svullar, knullar, äter runkbullar och bajsutlösning få, fekalieresterna jag sparar till frukost minsann, nu pungsugningar sälja på tradera, blocket samt familjeliv, alla smygbögar där lurkar omkring och för ett jävla liv, som...

Skaparen av Mortiscism.

13,874

Inga pengar kvar, annonserar ut röven till ett billigt pris, späder ut seglardrickan med urin, tankar fekaliesaft istället för bensin, säljer kånkelbären till ett facilt pris, släpper en sparsam fis, sätter upp annonslappar på US-Video, handtrallor, blåsjobb, en trevlig stund, bara en guldpeng för pung tvångsintagning på ett gratis hotell gör mig en penningpung rikare, köper då twinks och Twix för njutningens skull, svullar, knullar, äter runkbullar och bajsutlösning få, fekalieresterna jag sparar till frukost minsann, nu pungsugningar sälja på tradera, blocket samt familjeliv, alla smygbögar där lurkar omkring och för ett jävla liv, som sommaren är det varmt och...

Inga pengar kvar, annonserar ut röven till ett billigt pris, späder ut seglardrickan med urin, tankar fekaliesaft istället för bensin, säljer kånkelbären till ett facilt pris, släpper en sparsam fis, sätter upp annonslappar på US-Video, handtrallor, blåsjobb, en trevlig stund, bara en guldpeng för pung tvångsintagning på ett gratis hotell gör mig en penningpung rikare, köper då twinks och Twix för njutningens skull, svullar, knullar, äter runkbullar och bajsutlösning få, fekalieresterna jag sparar till frukost minsann, nu pungsugningar sälja på tradera, blocket samt familjeliv, alla smygbögar där lurkar omkring och för ett jävla liv, som sommaren är det varmt och rövsvettigt, shit på min pitt,...

Skaparen av Mortiscism.