Tråd: Dagens Ord: internet-forum-ombudsman-anmälar-hora
Beskrivning: En person som älskar att hota folk med anmälan till diverse ombudsmän när de på internetforum känner sig förolämpade på minsta lilla sätt.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: internet-forum-ombudsman-anmälar-hora
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: En person som älskar att hota folk med anmälan till diverse ombudsmän när de på internetforum känner sig förolämpade på minsta lilla sätt.
Klart man stöter på underliga personer på internet, men att Gösta hittade ända hit, till det oskyldiga fittkrampforumet... gör mig lessen.
Vi måste både sörja och glädjas över Göstas övertramp. Å ena sidan försökte han dra Fittkramp i smutsen, å andra sidan bidrog hen med ett nytt fint ord. Jag skulle vilja göra en ofrivillig nekrofil på Gösta.
Gör så medans jag sniglar han mamma. Eller menar låter Gösta själv göra det, så som jag vill minnas att han föreslog i ett av sina förvirrade inlägg. Han förstår nog inte riktigt konseptet med att dra något i smutsen, då han attackerar sig själv med ett bisarrt mammaskämt.
Vi får minnas Herr Rosqvist som ett bevis på¨att vårt land satsar duktigt på de där hemmen för förståndshandikappade som nu har uppkoppling.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: internet-forum-ombudsman-anmälar-hora