Sv: Dagens Ord: Runk-internat

Beskrivning: Prestigefyllt läroverk för män i de övre samhällsskikten. De intagna blir skolade i onaniteknik och erotikens grundpelare, under det att de får utlopp för sin kreativitet genom allsköns konstskapande verksamhet.

Thumbs up Thumbs down

Samuel tycks ha en framtid som ett riktigt smygpervo, en såndär typ som alltid har en ringmuskelvibrator eller två i rockärmen. Mycket intressant. Han får därför ett C i betyg.
Emanuel behöver dock fokusera hårdare för att inte riskera att bli totalonanist. Han får bara ett E i betyg, samt en skriftlig varning angående risken för att bli sänkt till ett F. Detta kan innebära att Emanuel skulle tvingas lämna internatet och skickas hem till Säffle, där hans brist på talang knappt ens skulle kunna ge honom ett jobb som fluffer.

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

Har gått på Runk-internatet här i Bagis, men jag blev utkörd därifrån efter att jag tryckt upp en belgisk ost i analen på rektorn. Därför jag bestämde mig för att temporärt flytta till Flen och doktorera inom flensteknik istället.

* Herre på täppan i Bagarmossen C (i råtthålan under Konsum)
* Runk-master * Disputerad flensinsamlare, numera docent

Thumbs up Thumbs down

Jisses! Så rektorn på runk-internatet i Bagarmossen är smyg-vaniljhetero?! Aivan/shout Inte okej!

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––