Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
JULFILM, JULFILM, JULFILM!!! 

Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 216 217 218 219 220 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
JULFILM, JULFILM, JULFILM!!! 

Nnnu... ääär... det... nnnäraaaa! 
Då var det dags igen! 

Sen snurrepiller, HÖMK och Moserfilm på det. ENORM bu i vb:n som final.
Fredagsmys dagen till ära måste vara att hylla Hans Scheike! Det var en fin man som säkert till och med skulle kunna handskats med både syster Märta och Brutalia på samma gång....
Då var det dags igen!
Sen snurrepiller, HÖMK och Moserfilm på det. ENORM bu i vb:n som final.
Finfint! ...Men vad ska du med storlek medium till i dina tena-slip-maxi? 
Fredagsmys dagen till ära måste vara att hylla Hans Scheike! Det var en fin man som säkert till och med skulle kunna handskats med både syster Märta och Brutalia på samma gång....
Sant. Det sägs att somliga systrar tog inspiration av Scheikes smisk-metoder för att bestraffa ÖIA-interner, men de fick aldrig till något rejält riv i baken, så det övergavs. 
Finfint! ...Men vad ska du med storlek medium till i dina tena-slip-maxi?
Oj! Vad pinsamt. Nä så klent byggd är jag minsann inte! Har justerat bilden nu. Feta 96-tums lågprofil... 
Eehe.. Bajs! (?) 
Eehe.. Bajs! (?)
Jepp.
Ti-hi.
För mig har helgen tydligen redan börjat, så jag kan sitta och rycka i snabelkabeln fram tills på måndag.
...Så nu är det LILL-LÖRDAG! 
*Skiter på sig av glädje.*
Seglardricka, SHÖMK, mysporr i form av Åsa-Nisse, bajsbad, numret till Bleppes Pizzeria, NGD... CHECK!
Och alla bilder till "Pervs #10" är färdigritade, så nu jävlar är det müs!
ÅÅH FY HELLLLLLVETEEE vad du är produktiv min kladdige och perverse östgötska vän!!!
(d.v.s. innan du blev folkbokförd i Skåne län på ÖIA)
Sitter själv och tar en 0,6 HÖMK blandad med rosa Blend Gay och sveper en Norrlands Gul 75cl, samt lyssnar på herr Norstedt på c:a 160dB. enligt min dB.-mätare. (Går dock inte högre än så) Har det allmänt trevliiiiigt! *flaffa*
Bara 0,6 gram HÖMK?! 
...Jaha. 0,6 kilo såklart. 
Ojsan! Var jag här inne och spamm... eeh... spermade igår också? 
Yepp. Efter ett halvt kilo HÖMK och tre lastpallar seglardricka. 
A'psis. Har för mig att det var fredagskonsumtionen...
IIIHIHIIII!!! Bara... öööuhm... *försöker räkna* ...typ några timmar kvar till fredagmyyyyyyyys!!! 
Jaa! Såhääär många!
*Håller upp en öppen hand och det tredje benet.*
Euuuh? Sju alltså?!
?
Onsdagar är som bekant (dock inte för idioter) lika med lill-lördag och således så borde ju då tisdagar rimligtvis vara lill-fredag. Så i morgon blir det ett juligt fredagsmys light. Dock ska klassiska 'Stora Julegroggen' intagas under ceremoniösa förhållanden, och den består utav avslagen vb-varm Zeunerts julmust, hembrygd seglardricka med 70% finkelolja, härsken kefir (3%) och ett fittrött cocktail-ollon. Allt detta sörplas sedan högljutt ur det sönderblekta Duralexglaset som stals utav mig från skolbespisningen i högstadiet 1989 och som sedan dess alltid använts som groggaglas och aldrig diskats.
Låter spännande.
Tror att det är okej att fredagsmysa på högtider, trots att det inte är fredag. Har inte blivit straffknullad med slak ölsnopp för det än i alla fall.
Du ett vist pervo äro, Mortimer Mus!
Yepp. Ölgubbarna som utdelar straffet får så jävla mycket att göra då, eftersom alla bryter mot fredagsmys-regeln. Därför ger de upp direkt och sentimental-nostalgi-fyllerunkar hela natten istället till tonerna av Thore Skogman.
Sidor Föregående 1 … 216 217 218 219 220 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?