Sv: Dagens Ord: Ollonkeso
Beskrivning: Annat ord för flensost, då du inte skött hygienen på det manliga könsorganet och det samlas vita klumpar under ollonkanten.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Ollonkeso
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: Annat ord för flensost, då du inte skött hygienen på det manliga könsorganet och det samlas vita klumpar under ollonkanten.
Du... scha?!?!
?
Hy-..Hygienen? Låter som en tjeckisk porrklubb.
Mmm... Eller åtminstone ett tjeckiskt massageinstitut man aldrig besökt: https://mataharisalon.cz/en 
Åhå de har ju prostatamassage!!! När går bussen?
Åhå de har ju prostatamassage!!! När går bussen?
16:42.
Jädrans jag missade.... *Gråtrunkar röker SHÖMK*
FLAFFA! 
Hörrö Bleppis, dom jävla idioterna tar sånadära pengar i betalt! Har du några äpple-aktier kvar från Ostis stash?
Jadå Mortis, jadå. Jag har några sådana papperslappar kvar. Bytte dock in några utav dom på en skum inrättning där folk hade rena och hela kläder på sig samt luktade som runkbås 3 på US efter städning, d.v.s. typ tallbars-spray.

Haha! Detta spektakel var vad dom kom körandes med på en halvpall med en spermig handtruck till mig: Monopolpengar liksom! 
Antog dock att alla dessa papperslappar skulle räcka till mer konfetti än dom få äpplelapparna skulle gjort, så jag har ju garanterat gjort en otroligt bra affär nu när jag tänkte bli rik på att sälja ekologisk konfetti i lösvikt.
Ojsan! Ja men då är det kirrat och klart då!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Ollonkeso