Sv: Här postar vi allt möjligt
HT som i Hotell Transa? Då känner jag rätt person!!!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 143 144 145 146 147 … 908 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
HT som i Hotell Transa? Då känner jag rätt person!!!
Human Toilet.
Men din vän skulle man ändå vilja träffa. 
Syster Latrina säger jag också ska gapa och blunda när Bleppe hälsar på. Förstår inte varför men det ingår väl i terapin. Ååååålrajt....
*Gapar stort*
Du är så dutti på att gapa du, Ostis. *hnngh*
Det här pratet om HT har gett mig en idé till nästa festivalsommar, för nu jävlar ska vi göra bissniss!
Besökaren möts först av Ostfralla som tar emot betalningarna. Om någon försöker fuska med betalningen vill jag gärna att Ostis försöker trigga igång ett av sina ökända psykbryt som är så omtalade i ÖIA-journalerna. Väl inne i tältet möts besökaren av Bleppe som reser sig och konstaterar att stolen är uppvärmd och redo för action, varpå besökaren slår sig ned. Nere i hålet står jag och hejar på, eller berättar om sällsamma historier från Örkelljungas glansdagar, medan bs-resultaten ramlar ner.
Om bs-resultatet är bra så behöver besökaren bara betala halva priset vid nästa besök. Om bs-resultatet är dåligt så är besökaren såklart vaniljhetero, varpå Bleppe får göra sitt bästa med att konvertera denne till stjärtgosse.
Vi kommer säkert att tjäna... *Håller upp alla fingrar och tår.* ...Såhäär många kapsyler!

Genialt, Mortis. Genialt! Tror vi har en medlem som är bra på räkenskaper och som kan räkna ut hur rika vi kommer att bli.
Gillar verkligen min hatt du gett mig (tror det är dig jag fått den utav).
Du är så dutti på att gapa du, Ostis. *hnngh*
GULP! mmm..vad händer? Varför smakar det plötsligt syster fekalias kladdkaka om munnen?
Nu vill jag åka på festival!!!
Och du Ostis... Får man smaka? Tror mig veta den hemliga ingrediensen.
Vassego. *räcker fram ett kladdigt finger*
Genialt, Mortis. Genialt! Tror vi har en medlem som är bra på räkenskaper och som kan räkna ut hur rika vi kommer att bli.
Gillar verkligen min hatt du gett mig (tror det är dig jag fått den utav).
Självklart! Vi får se till att gropen blir tillräckligt stor för att kunna ta några rejäla BU:s. Annars blir festivalcampet översvämmat. 
Vassego, hatten fick du när vi var bajsbadande cowboys i "Den kåte, den pervige, och den kladdige" (2018), och har blivit ett återkommande inslag sedan dess.
Jaaaah! Sååå var'e juh! Det var en svettig och dammig dag det du, haha. *flaffa*
Kan även meddela att jag och ÖIA ingått ett samarbete...
Åhå. Vad innebär detta samarbete? *Plirar mig lite lätt på pungen, nervöst fnittrande.*
JISSES! *Spontanutlösning.*
Jag tar en "Fredagsmys", en "Dragan", en "Buss-Bög-Ola"... Och nio stycken "Rum 316", eftersom jag vill inspektera hur mina "råvaror" tillagas och serveras. 
Bra val, min perverse vän. Du är ju redan på ÖIA. Men glöm inte att informera kunderna om att absolut inte slarva bort besöksbrickan från centralvakten som erhålls vid inpassering när man ska hämta degen!
Tänk... Den där besöksbrickan är det enda som kan rädda en från att bli inskriven på minst tio år. 
Det vet jag inget om, Mortis. Det är säkerhetspersonalen i samarbete med syster Märta som sköter om den biten. Jag bakar bara pizza och var tydligen tvungen att informera om detta.
Mm mm pizza
När får man svar om hur lång bakningstiden är?
När får man svar om hur lång bakningstiden är?
Inom 15 minuter en kvart ungefär...
KiltKent skrev:När får man svar om hur lång bakningstiden är?
Inom 15 minuter en kvart ungefär...
Fantastiskt.
Vojne vojne, jag tror jag slarvade bort besöksbrickan när jag förvirrade mig till östra paviljongen. Trodde Nationalekonomiska mötet höll till där.
Kan någon vänlig själ visa mig vägen ut?
Sorry peczynskis egendom, ser ut som att du blir kvar ett decennium om Syster Märta haffar dig innan du når utgången! 
Sidor Föregående 1 … 143 144 145 146 147 … 908 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt