1,451

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Visst! https://xam.nu/f/ganja.gif

Skickar en påse. Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Hej fittkrampare!

I helgen frågade någon mig om jag kunde minnas när jag såg en svart person för första gången.
Fick då plötsligt en flashback från dagis när någon med afrikanskt ursprung började jobba på en avdelning.
Jag viskade till en kompis: "Varför är hon så mörk?"
Kompisen: "Jag vet inte, men jag tror det har någonting med bajs att göra."

...Och jag vet än idag inte varför hon var så mörk. Kan min kompis haft rätt? Aivan/shout

Skaparen av Mortiscism.

1,453

Rähähä. Ja, din kompis har rätt.

Jisses! Undrar om man måste äta eller injicera det.

Skaparen av Mortiscism.

1,455

Äta.

*Smask, slick, glufs, slurp!*

Skaparen av Mortiscism.

1,457

Jag vill göra pervotärtjänstgörning iförd kronans käcka homokläder. Hur gör jag? Är jag lämplig? Vilken befattning skulle passa mig?

1,458

Kom på en sak till... Det här med vintertid... Är det då man ställer klockan framåt eller bakåt någon eller några timmar? Skulle faktiskt behöva veta det då jag ska på en arbetsintervju i morgon. Litar på att någon här har koll på det och kan upplysa mig. Aivan/smile

1,459 Senaste redigerad av Mortimer Mus (2019-10-27 17:46:09)

Jag vill föreslå att du ansöker som stjärtgosse hos Kompani Bög, Sollefteå. Aivan/smile

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

1,460

Åh tack du vise perv! Aivan/biggrin Då telexar jag min ansökning... nnnnnnnnu!!! Mmmm... BG 8... "Generalblöjtant" vore ju nåt också i dessa hen-tider och när man får identifiera sig som vad som helst. Annars är man jö kRENgt!!!

Bleppe skrev:

Åh tack du vise perv! Aivan/biggrin Då telexar jag min ansökning... nnnnnnnnu!!! Mmmm... BG 8... "Generalblöjtant" vore ju nåt också i dessa hen-tider och när man får identifiera sig som vad som helst. Annars är man jö kRENgt!!!

*Flämt!* Ge... Generalblöjtant? Då spelar du högt. Aivan/shout
Inte ens den legendariske pervsoldaten Pungpang lyckades nå den graden under sin livstid. Trots att han lyckades skjuta ned 83 Sovjetiska pervkoptrar med sina kraftiga bs-ettor under det balla kriget så blev han bara Fanrunkare. Aivan/shout

Skaparen av Mortiscism.

1,462

Oj oj oj! Aivan/shout Kanske Ostfralla kan hjälpa mig. Han är ju i pervotären.

Det handlar inte bara om starka ringmuskler och träffsäkerhet längre i Kompani Bög, det sägs att om man vill prestera på bögnivå så måste man uppvisa hög pervig kunskap. Aivan/neutral

...Men med tanke på dina erfarenheter som fittkrampare så blir det nog inga problem. Aivan/wink

Skaparen av Mortiscism.

1,464

Jippiiiii! https://xam.nu/f/bleppecpryck.gif--- Blepplepplepplepplepp...

1,465

Vad tar ni för pervot där i fönstret?

Bleppe skrev:

Vad tar ni för pervot där i fönstret?

Njaa, jag vet inte... Ett pervo betyder mycket ansvar, man måste mata det och rasta det och bygga förtroende.
För att få pervot där i fönstret så måste man först göra ett prov på pervighet. Provet består av några frågor:

1. Vad hade du velat göra med pervot en helnatt, bara ni två?
2. Hur skulle du introducera pervot för din familj, släkt och dina vänner? Eller skulle du hålla din relation med pervot hemlig?
3. Var och hur skulle pervot bo/leva? Vilka privilegier har pervot? 

Om du svarat rätt och kan visa din kunskap om pervon, så kostar pervot 354 kapsyler och ett blowjob. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

1,467

Ja självklart ska mitt pervo ha det bra. Jag är en mycket ansvarstagande och pålitlig individ ska ni veta! (ahum)

1. Leka att pervot är Diana och jag är Prins Charles och då haft på oss ansiktsmasker i form av dessa, samt rosa vuxenblöjor, tiara, slalompjäxor och SS-hattar.

2. Skulle glatt introducera pervot för familjen och hela tjocka släkten, förmodligen på julafton, varpå alla glatt förlustar sig på "det".

3. Pervot skulle få leva ute på höskullen där jag ibland ställer ut lite sill och mögliga Hönökakor i en skål. Privilegierna skulle bestå utav att få smeksuga min vårtiga pung till tonerna av Martin Ljung, samtidigt jag kissar 4 liter i dennes vrövhål.

Kommentarer:

1. Hmm... Bra. Spännande, men samtidigt propra outfits.
2. Mycket bra, man ska bjuda!
3. Så gör man!

Du klarade provet! Om du bara betalar så har du blivit ett pervo rikare! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Vad tar ni för fikusen där på andra sidan svetsbåset? (Som i hemlighet även fungerar som gloryhole under fika.)

Skaparen av Mortiscism.

1,470

Mortimer Mus skrev:

Vad tar ni för fikusen där på andra sidan svetsbåset? (Som i hemlighet även fungerar som gloryhole under fika.)

Den kostar 10 såna därninga blåaktiga papperslappar. Och jag såg att någon klottrat inne i svetsbåset bredvid hålet: "Steffe was here!" stod det. Hmm?

1,471

Vart går man som 40+ i Norrpöking om man vill roa sig i stadens nattliv och är allmänt dum-i-huvudet?
Frågar åt en kompis. https://xam.nu/f/oskyldig.gif (Seriöst alltså. Haha!)

Man går hit, https://www.folkuniversitetet.se/Kurser … /virkning/

Över och ut! In i röven Å njut. *Vi syns i machallens skugga*...

Thumbs up Thumbs down

Eller hit... https://www.folkuniversitetet.se/Kurser … kombucha2/

Över och ut! In i röven Å njut. *Vi syns i machallens skugga*...

Thumbs up Thumbs down

Jasså du. Brooklyn Bar är ett okej ställe med blandade mongoloider av alla sorter. (En gång umgicks vi med en trevlig homofil där som blev mer och mer närgången ju mer han drack. Skapligt bögbusig utgång!) Skapligt käk, precis som ÖIA:s restaurang. Finns en spelhall. Öppet till klockan tre.

Om han däremot skiter fullständigt i andra gäster och enbart är ute efter billigaste drickan i stan så finns Lion Bar... Dock får han kanske se upp för mystiskt folk där inne i mörkret ibland. Buuh! Aivan/shout ...Öppet till klockan ett.

Sedan finns det ju lite blandade ställen mitt i centrala stan där det går bra att dricka NG och seglardricka, men som inte har öppet hela natten. Trist. Aivan/sad
The Black Lion Inn (som inte bör förväxlas med Lion Bar) är ett exempel, där serveras dessutom Norrpökings Bryggeris alster som inte finns på systemet. Den klassiska hinten av Pekings textilarbetarmutta och verkstadsarbetarkuk är påtaglig i ölet.

Varning!
Men vad han än gör så ska han inte gå till Puls. Trots att de har öppet till tre.
Efter att ha betalat tio guldpengar för att ens få komma in så möts du av mängder av små gapande heteron i backslick. Varenda jävel stal såklart storebrorsans nya 14"-cykel med stödhjul för att ta sig dit. Undantagen är mysgubbarna som sitter och super i de mörka hörnen och spanar efter lättlurade unga sliddjur. Undvik det stället till varje pris! Gå inte till Puls!
GÅ INTE TILL PULS! Aivan/shout

Skaparen av Mortiscism.

Ibland kan det hända att man måste övernatta, då är Stockholmsvägen 6 bra!
Ganska tyst och svalt, tillgång till vatten och en mjuk bädd i galon att sova på. Och det är gratis! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.