Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Restaurangbesöket.

På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten...

Skaparen av Mortiscism.

Restaurangbesöket.

På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta...

Bajs é najs!

Restaurangbesöket.

På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa...

Skaparen av Mortiscism.

13,554

Restaurangbesöket.

På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått,...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Restaurangbesöket.

På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott,...

Skaparen av Mortiscism.

13,556

Restaurangbesöket.

På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls...

Restaurangbesöket.

På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota...

Skaparen av Mortiscism.

13,558

Restaurangbesöket.

På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura...

Restaurangbesöket.

På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura så länge jag kan minnas,...

Skaparen av Mortiscism.

13,560

Restaurangbesöket.

På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura så länge jag kan minnas, kyparen sedan human toilet agera...

Restaurangbesöket.

På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura så länge jag kan minnas, kyparen sedan human toilet agera, varpå vi beställer mera, seglardrickan...

Skaparen av Mortiscism.

13,562

Restaurangbesöket.

På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura så länge jag kan minnas, kyparen sedan human toilet agera, varpå vi beställer mera, seglardrickan flödar likt sperman ur våra...

Restaurangbesöket.

På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura så länge jag kan minnas, kyparen sedan human toilet agera, varpå vi beställer mera, seglardrickan flödar likt sperman ur våra ballar, när efterrätten har anlänt...

Skaparen av Mortiscism.

13,564

Restaurangbesöket.

På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura så länge jag kan minnas, kyparen sedan human toilet agera, varpå vi beställer mera, seglardrickan flödar likt sperman ur våra ballar, när efterrätten har anlänt vi spysex skall hava, tjoho...

Restaurangbesöket.

På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura så länge jag kan minnas, kyparen sedan human toilet agera, varpå vi beställer mera, seglardrickan flödar likt sperman ur våra ballar, när efterrätten har anlänt vi spysex skall hava, tjoho när höstlökarnas sparsmakade längtan efter...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

13,566

Restaurangbesöket.

På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura så länge jag kan minnas, kyparen sedan human toilet agera, varpå vi beställer mera, seglardrickan flödar likt sperman ur våra ballar, när efterrätten har anlänt vi spysex skall hava, tjoho när höstlökarnas sparsmakade längtan efter solens värmande strålar nu trånar,...

Restaurangbesöket.

På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura så länge jag kan minnas, kyparen sedan human toilet agera, varpå vi beställer mera, seglardrickan flödar likt sperman ur våra ballar, när efterrätten har anlänt vi spysex skall hava, tjoho när höstlökarnas sparsmakade längtan efter solens värmande strålar nu trånar, varpå systembolaget vi sedan rånar,...

Skaparen av Mortiscism.

13,568

Restaurangbesöket.

På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura så länge jag kan minnas, kyparen sedan human toilet agera, varpå vi beställer mera, seglardrickan flödar likt sperman ur våra ballar, när efterrätten har anlänt vi spysex skall hava, tjoho när höstlökarnas sparsmakade längtan efter solens värmande strålar nu trånar, varpå systembolaget vi sedan rånar, yiiiiihaaaaaaaa, detta pervolivet deluxe vara,...

Restaurangbesöket.

På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura så länge jag kan minnas, kyparen sedan human toilet agera, varpå vi beställer mera, seglardrickan flödar likt sperman ur våra ballar, när efterrätten har anlänt vi spysex skall hava, tjoho när höstlökarnas sparsmakade längtan efter solens värmande strålar nu trånar, varpå systembolaget vi sedan rånar, yiiiiihaaaaaaaa, detta pervolivet deluxe vara, en flaska om dagen bara.

NYYYYHHH!

Skaparen av Mortiscism.

13,570

När vi startade en käck poporkester.

I ett grått kommunalt skyddsrum...

I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten...

Skaparen av Mortiscism.

13,572

I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga,...

I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga, till valstakt instrumenten började böga,...

Skaparen av Mortiscism.

13,574

I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga, till valstakt instrumenten började böga, kukarna står, Benkas trumsolo bajsutlösningar...

I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga, till valstakt instrumenten började böga, kukarna står, Benkas trumsolo bajsutlösningar skapar, trots att publiken saknas...

Skaparen av Mortiscism.