Sv: Här postar vi allt möjligt
Mums! Bleppinon var över förväntan.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 140 141 142 143 144 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Mums! Bleppinon var över förväntan.
Nämen så roligt! Sånt glädjer mig att höra. Inte märkt av något med magen nu så här efteråt? *fniss*
Öh.. Näej?
*Bubbel, muller, muller.*
...Jisses, jag tror att jag...
*BU!*

Jag har bajsat på mig!
Jag har bajsat på mig!
*Elit-truppen av SSK:or kommer marscherandes i rask takt med bittra miner...*
Vojne, vojne! Åt Ostis också av bleppinon, månntro?
Det gjorde han berättade min ÖIA-kontakt för mig via telex.
Ser att syster Märta höll sitt ord... 
Vojne vojne vad hände?

Nämen oj då.
Satt och somnade blött och sött i spermobilen då jag lyssnade till sjörapporten på min Electrolux transistorradio här i köket och vaknade just då nyheterna började efteråt, och där sa dom att det var problem med att få ut sjukvårdsmaterial till olika instanser. Är detta något ni har märkt av på ÖIA, Ostis och Mortis?
Har ju märkt att jag inte får lika många snurrepiller som förr, och att svängbädden inte blivit lagad än. Den lossnade ju när Ostis var nära på att ta nytt personbästa i varv/minut, det var två månader sedan.
Sedan har jag inte sett till någon VB på några veckor, så jag avfyrar mina BU:s från fönstret numera. Högen som bildats av laddningarna har snart nått andra våningen. Städis fick i uppdrag att städa bort högen, men han hade druckit seglardricka och påstod att min skapelse var en såndär "präffårmänce art" och lät allt ligga. Duktig Städis. 
Ok. Tack för den infon, min lille human toilet. 
VB:s och snurrepiller är det viktigaste!
*Fniss.*
Koprofil_från_Kil är hetero och måste alltid hålla sig för näsan i ren avsky när han bajsar! 
*Fniss.*
Koprofil_från_Kil är hetero och måste alltid hålla sig för näsan i ren avsky när han bajsar!
NÄÄE!!! Det är ju inte sant! 
Koppris är kär i syster Latrina 
Näää, men sluuuta nuuu! Jag tar tillbaks vad jag sa. Till alla andra som läser detta: Jag ÄR riktig koprofil och även kiss-&-bajsbög. Så DET så! Dom bara hittar på.
Rähähä! Nä du Koppris... Det vet jag inte riktigt om jag ska tro på. 
2018-07-10:
Picknick i det bruna.
Mortimer Mus skrev:Nämen! Deng Pung! (Undrar om det kommer fler rullar med denna actionhjälte i huvudrollen?)
Har hört rykten att det ska vara nånting i faggorna. Manuset lär vara skrivet av Quentin Pervatino, det bådar gott.
Är det månne Hardy Lemm vi kunde skåda redan då?
Nämen! Deng Pung! (Undrar om det kommer fler rullar med denna actionhjälte i huvudrollen?)
Har hört rykten att det ska vara nånting i faggorna. Manuset lär vara skrivet av Quentin Pervatino, det bådar gott.
Är det månne Hardy Lemm vi kunde skåda redan då?
Ingen aning, kan ha varit "Tom Pung, The movie" som det tisslades om då.
Just nu fattar jag ingenting... Blepplepplepplepplepplepp... *kiss sprut stänk gap skrik*
Men va fääen... Uppdaterade mongoburken och nu kommer jag inte åt Fittkramp.se via datorn!!! Hilfe!!!
"404 not found. CPanel."
Snart får jag ett utbrott som får bibliska proportioner att framstå som en stilla promenad i parken!
Uppdatering:
Gick in på "fittkramp.se/forum" så fungerade det. Nu skriver jag på IBM 5150:n igen.
...och nu över till något helt annat!
Hörrö Ostis... Kommer du ihåg när du kom tillbaka till ÖIA efter att ha skickats till Batonginstitutet i Schweiz för att "hjälpa till" i utvecklingen av en ny medicinteknisk produkt i vulkaniserat gummi? Minns att syster Märta var sååå stolt över sin lilla gunstling då. 

Sidor Föregående 1 … 140 141 142 143 144 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt