13,526

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré och kör min pervopjäs inför ett tomrum fullsatt av mörker, kastar fekalier ut i salongen och plockar fram rekvisitan, vaselinet först och sedan venetianska masken. "Masken åker opp i röva'!" jag vråla, sedan detta ske, jag äro nu masken, det är jag det är jag, när ridån flyger upp kan inget gå fel. Bajsutlösning och kebabsås skvätta upp på balkongerna så vilt, "Att vara eller runka i Skara? Det är frågan. Bögfantomen nu visa sig i all sin prunk, läderutstyrseln härlig svett framkalla, nu strålkastaren på mig skiner, balla balla, bajsar sufflörshålet fullt, kissar på mig, gör en pervovolt och jag fantiserar om stående ovationer...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré och kör min pervopjäs inför ett tomrum fullsatt av mörker, kastar fekalier ut i salongen och plockar fram rekvisitan, vaselinet först och sedan venetianska masken. "Masken åker opp i röva'!" jag vråla, sedan detta ske, jag äro nu masken, det är jag det är jag, när ridån flyger upp kan inget gå fel. Bajsutlösning och kebabsås skvätta upp på balkongerna så vilt, "Att vara eller runka i Skara? Det är frågan. Bögfantomen nu visa sig i all sin prunk, läderutstyrseln härlig svett framkalla, nu strålkastaren på mig skiner, balla balla, bajsar sufflörshålet fullt, kissar på mig, gör en pervovolt och jag fantiserar om stående ovationer, när plötsligt pervsatsstyrkan gör entré.

GNYF

Skaparen av Mortiscism.

13,528

Analkontakt av tredje graden.

Mystisk farkost från rymden landa...

Mystisk farkost från rymden landa tyst på ÖIA:s rastgård, en...

Skaparen av Mortiscism.

13,530

Mystisk farkost från rymden landa tyst på ÖIA:s rastgård, en enorm vandrande penis komma ut...

Mystisk farkost från rymden landa tyst på ÖIA:s rastgård, en enorm vandrande penis komma ut varpå rabalder uppstå, batongterapin avstannade...

Skaparen av Mortiscism.

13,532

Mystisk farkost från rymden landa tyst på ÖIA:s rastgård, en enorm vandrande penis komma ut varpå rabalder uppstå, batongterapin avstannade tvärt i varje stjärt, där...

Mystisk farkost från rymden landa tyst på ÖIA:s rastgård, en enorm vandrande penis komma ut varpå rabalder uppstå, batongterapin avstannade tvärt i varje stjärt, dessa var nu uppvärmda. Märta...

Skaparen av Mortiscism.

13,534

Mystisk farkost från rymden landa tyst på ÖIA:s rastgård, en enorm vandrande penis komma ut varpå rabalder uppstå, batongterapin avstannade tvärt i varje stjärt, dessa var nu uppvärmda. Märta så alert vaselinet nu greppa,...

Mystisk farkost från rymden landa tyst på ÖIA:s rastgård, en enorm vandrande penis komma ut varpå rabalder uppstå, batongterapin avstannade tvärt i varje stjärt, dessa var nu uppvärmda. Märta så alert vaselinet nu greppa, varpå hon batongen plötsligt släppa,...

Skaparen av Mortiscism.

13,536

Mystisk farkost från rymden landa tyst på ÖIA:s rastgård, en enorm vandrande penis komma ut varpå rabalder uppstå, batongterapin avstannade tvärt i varje stjärt, dessa var nu uppvärmda. Märta så alert vaselinet nu greppa, varpå hon batongen plötsligt släppa, penisen nu mot rum 316...

Mystisk farkost från rymden landa tyst på ÖIA:s rastgård, en enorm vandrande penis komma ut varpå rabalder uppstå, batongterapin avstannade tvärt i varje stjärt, dessa var nu uppvärmda. Märta så alert vaselinet nu greppa, varpå hon batongen plötsligt släppa, penisen nu mot rum 316 svänger till fem bögiga toner..

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Mystisk farkost från rymden landa tyst på ÖIA:s rastgård, en enorm vandrande penis komma ut varpå rabalder uppstå, batongterapin avstannade tvärt i varje stjärt, dessa var nu uppvärmda. Märta så alert vaselinet nu greppa, varpå hon batongen plötsligt släppa, penisen nu mot rum 316 svänger till fem bögiga toner, ty därifrån det lukta gayhormoner,...

Skaparen av Mortiscism.

13,539

Mystisk farkost från rymden landa tyst på ÖIA:s rastgård, en enorm vandrande penis komma ut varpå rabalder uppstå, batongterapin avstannade tvärt i varje stjärt, dessa var nu uppvärmda. Märta så alert vaselinet nu greppa, varpå hon batongen plötsligt släppa, penisen nu mot rum 316 svänger till fem bögiga toner, ty därifrån det lukta gayhormoner, homo homo homo, hej hej...

Mystisk farkost från rymden landa tyst på ÖIA:s rastgård, en enorm vandrande penis komma ut varpå rabalder uppstå, batongterapin avstannade tvärt i varje stjärt, dessa var nu uppvärmda. Märta så alert vaselinet nu greppa, varpå hon batongen plötsligt släppa, penisen nu mot rum 316 svänger till fem bögiga toner, ty därifrån det lukta gayhormoner, homo homo homo, hej hej när vi  bygger ett bajsberg...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Mystisk farkost från rymden landa tyst på ÖIA:s rastgård, en enorm vandrande penis komma ut varpå rabalder uppstå, batongterapin avstannade tvärt i varje stjärt, dessa var nu uppvärmda. Märta så alert vaselinet nu greppa, varpå hon batongen plötsligt släppa, penisen nu mot rum 316 svänger till fem bögiga toner, ty därifrån det lukta gayhormoner, homo homo homo, hej hej när vi bygger ett bajsberg får vi åka rymdraket. Jättepenisen...

Skaparen av Mortiscism.

13,542

Mystisk farkost från rymden landa tyst på ÖIA:s rastgård, en enorm vandrande penis komma ut varpå rabalder uppstå, batongterapin avstannade tvärt i varje stjärt, dessa var nu uppvärmda. Märta så alert vaselinet nu greppa, varpå hon batongen plötsligt släppa, penisen nu mot rum 316 svänger till fem bögiga toner, ty därifrån det lukta gayhormoner, homo homo homo, hej hej när vi bygger ett bajsberg får vi åka rymdraket. Jättepenisen snurrar och blinkar fint, säden...

Mystisk farkost från rymden landa tyst på ÖIA:s rastgård, en enorm vandrande penis komma ut varpå rabalder uppstå, batongterapin avstannade tvärt i varje stjärt, dessa var nu uppvärmda. Märta så alert vaselinet nu greppa, varpå hon batongen plötsligt släppa, penisen nu mot rum 316 svänger till fem bögiga toner, ty därifrån det lukta gayhormoner, homo homo homo, hej hej när vi bygger ett bajsberg får vi åka rymdraket. Jättepenisen snurrar och blinkar fint, säden i regnbågens färger så storsint,...

Skaparen av Mortiscism.

Mystisk farkost från rymden landa tyst på ÖIA:s rastgård, en enorm vandrande penis komma ut varpå rabalder uppstå, batongterapin avstannade tvärt i varje stjärt, dessa var nu uppvärmda. Märta så alert vaselinet nu greppa, varpå hon batongen plötsligt släppa, penisen nu mot rum 316 svänger till fem bögiga toner, ty därifrån det lukta gayhormoner, homo homo homo, hej hej när vi bygger ett bajsberg får vi åka rymdraket. Jättepenisen snurrar och blinkar fint, säden i regnbågens färger så storsint, alla nu sträng kbt behöva...

Svart bälte i kognitiv batongterapi (KBT).

Mystisk farkost från rymden landa tyst på ÖIA:s rastgård, en enorm vandrande penis komma ut varpå rabalder uppstå, batongterapin avstannade tvärt i varje stjärt, dessa var nu uppvärmda. Märta så alert vaselinet nu greppa, varpå hon batongen plötsligt släppa, penisen nu mot rum 316 svänger till fem bögiga toner, ty därifrån det lukta gayhormoner, homo homo homo, hej hej när vi bygger ett bajsberg får vi åka rymdraket. Jättepenisen snurrar och blinkar fint, säden i regnbågens färger så storsint, alla nu sträng kbt behöva, ty säd från yttre rymden...

Skaparen av Mortiscism.

13,546

Mystisk farkost från rymden landa tyst på ÖIA:s rastgård, en enorm vandrande penis komma ut varpå rabalder uppstå, batongterapin avstannade tvärt i varje stjärt, dessa var nu uppvärmda. Märta så alert vaselinet nu greppa, varpå hon batongen plötsligt släppa, penisen nu mot rum 316 svänger till fem bögiga toner, ty därifrån det lukta gayhormoner, homo homo homo, hej hej när vi bygger ett bajsberg får vi åka rymdraket. Jättepenisen snurrar och blinkar fint, säden i regnbågens färger så storsint, alla nu sträng kbt behöva, ty säd från yttre rymden göra gott, bakar ihop en...

Mystisk farkost från rymden landa tyst på ÖIA:s rastgård, en enorm vandrande penis komma ut varpå rabalder uppstå, batongterapin avstannade tvärt i varje stjärt, dessa var nu uppvärmda. Märta så alert vaselinet nu greppa, varpå hon batongen plötsligt släppa, penisen nu mot rum 316 svänger till fem bögiga toner, ty därifrån det lukta gayhormoner, homo homo homo, hej hej när vi bygger ett bajsberg får vi åka rymdraket. Jättepenisen snurrar och blinkar fint, säden i regnbågens färger så storsint, alla nu sträng kbt behöva, ty säd från yttre rymden göra gott, bakar ihop en rymdtårta så flott, penisen hemåt...

Skaparen av Mortiscism.

13,548

Mystisk farkost från rymden landa tyst på ÖIA:s rastgård, en enorm vandrande penis komma ut varpå rabalder uppstå, batongterapin avstannade tvärt i varje stjärt, dessa var nu uppvärmda. Märta så alert vaselinet nu greppa, varpå hon batongen plötsligt släppa, penisen nu mot rum 316 svänger till fem bögiga toner, ty därifrån det lukta gayhormoner, homo homo homo, hej hej när vi bygger ett bajsberg får vi åka rymdraket. Jättepenisen snurrar och blinkar fint, säden i regnbågens färger så storsint, alla nu sträng kbt behöva, ty säd från yttre rymden göra gott, bakar ihop en rymdtårta så flott, penisen hemåt nu fara, analerna så ömma...

Mystisk farkost från rymden landa tyst på ÖIA:s rastgård, en enorm vandrande penis komma ut varpå rabalder uppstå, batongterapin avstannade tvärt i varje stjärt, dessa var nu uppvärmda. Märta så alert vaselinet nu greppa, varpå hon batongen plötsligt släppa, penisen nu mot rum 316 svänger till fem bögiga toner, ty därifrån det lukta gayhormoner, homo homo homo, hej hej när vi bygger ett bajsberg får vi åka rymdraket. Jättepenisen snurrar och blinkar fint, säden i regnbågens färger så storsint, alla nu sträng kbt behöva, ty säd från yttre rymden göra gott, bakar ihop en rymdtårta så flott, penisen hemåt nu fara, analerna så ömma samt rymd-AIDS som minne. Ynf.

GNYYYF!

Skaparen av Mortiscism.

13,550

Restaurangbesöket.

På flott restaurang jag gå...