Sv: Här postar vi allt möjligt
Men tycker inte Veronica att alla bajsgubbar är stiliga gentlemän? Om man enbart är en pruttgubbe så räknas man ju bara som lite halvstilig då.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 138 139 140 141 142 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Men tycker inte Veronica att alla bajsgubbar är stiliga gentlemän? Om man enbart är en pruttgubbe så räknas man ju bara som lite halvstilig då.
Mortimer är en bajsgubbe!
Det kan du ge dig fan på! *Sträcker på sig lite stolt.*
Har någon sett till min vuxenblöja? Tror jag söp bort den under fredagsmyset och upptäckte inte det förrän nu då jag hade ett ögonblick av klarhet.
Hittelön utlovas.
*SLURP, SLAFS, SLABB, SNIFF, MUNCH!*
...Eeh. Vuxenblöja? Njäee... 
Är det verkligen säkert det, Mortis? Tycker du låter lite nervös. Eller... äsch! Nog bara jag som inbillar mig.
Låter för övrigt som om du äter något smaskigt också. Vad kan det vara säg?
Jaa du, hittade en jättestor, tung servett innehållandes något som smakade som syster Fekalias kladdkakor. 
Hörde att det däringa resebolaget Thomas Cook (Tomas Kuk på svenska tror ja) gick i konkurs. En av anledningarna ryktas vara att piloterna flög 15k fot över Södertälje på autopilot lite mer än nödvändigt: https://youtu.be/daKtMGE862I?t=3461
Ack ack ack, jag förbarmar mig över edra förtappade själar och kommer be för er i afton att ni tillfrisknar och börjar vandra på vaniljheterostigens trygga mark. Hallelujah!
Jag kan informera tant om att denna "vaniljstig" i själva verket är "kebabsås" från pungen och är kladdig samt gay som fan. 
GRRRRRRR!!!
Ååh du din lilla lymmel. Vänta du bara! *hytter med näven*
Nu ligger du pyrt till igen, Mortis. Hua! 
Äh. Bevisen talar för sig själva. Jesus var en jävel på kebabsås och viftade gärna runt med drulen. 

*barsk röst* Mortimer Mus!!! Min väninna Anti-pervo tanten ringde mig från Jönsköping och var Mycket upprörd och skärrad utav dina inlägg. Därför har jag beslutat om kramtröja, svängbädd, kbt med XXXXL-batong, rosa vuxenblöja, schlager och vaniljheteroporr för dig 24/7 tills på lördag förmiddag. Detta kommer att verkställas efter 15:03 fikat idag. Vänta du bara!
*fniss* tji fick Musse.
Rähähä! Ja det fick han verkligen, den lilla illbattingen.
Kan tänka mig vad han går igenom precis just nu i östra flygelns dunkla källare. 
Anti-pervo tanten är en golhetero...bög! 
Äsch då Mortis. Så farligt är det väl ändå inte?
*fniss*
Kanske inte. Systrarna måste ju besöka 316 för att få tag i mig. 
gossar, hur har ni tänkt att fira kanelbullens dag i morgon? Själv tänker jag hålla mig till runkbullens dag den 16:e januari.
gossar, hur har ni tänkt att fira kanelbullens dag i morgon? Själv tänker jag hålla mig till runkbullens dag den 16:e januari.
Jag ska burna iväg till ett kondis härborta på Storgatan och svulla i mig kopiösa mängder kanelbullar likt ett vilt djur som brutalt sliter sitt byte i stycken, samt bälga i mig starkt svart seglardrickespetsat kaffe tills jag får en Enorm bajsutlösning både analt och oralt.
16:e januari är ju också mysigt. *flaffa*
Så trevligt med Kanelbullar. Jag fick bevakad frigång i dag och när jag gick till Kaffet på Skolgatan så kunder jag inte hålla mig längre, Squirtle, så hamnade satsen på en kanelbullen. Varför blev det sån kalabalik på kaféet? Det stänkte ju bara lite den här gången.
Syster Latrina som var min övervakare fick just denna bild framkallad från den medtagna Kodak Instamatic.
Bullfest, bullfest hela dan!
Vad kladdigt och mysigt det såg ut, Ostis. Och du har bullfest du, Mortis. 
Sidor Föregående 1 … 138 139 140 141 142 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt