13,026

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Dvärgrallyt.

Med nyputsad lack och blänkande ollon, segerns spermasötma jag redan känna smaken av, min spermobil är min förlängda penis, bajset yr i vinden när startskottet går, heja heja heja, kukarna vajar i vinden, lyssen till ryssen, kalinka kalinka ronka, dvärgarna fajtas i sina vrålåk, alla suger kuk och pung, rapar sperma till musiken så tung, fantiserar om Martin Ljung, kuken dinglar och svänger i kurvorna och på specialsträckorna jag runkar vidare, alla fula bögknep tillåtna nu, sprutar smegmasats på alla...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Dvärgrallyt.

Med nyputsad lack och blänkande ollon, segerns spermasötma jag redan känna smaken av, min spermobil är min förlängda penis, bajset yr i vinden när startskottet går, heja heja heja, kukarna vajar i vinden, lyssen till ryssen, kalinka kalinka ronka, dvärgarna fajtas i sina vrålåk, alla suger kuk och pung, rapar sperma till musiken så tung, fantiserar om Martin Ljung, kuken dinglar och svänger i kurvorna och på specialsträckorna jag runkar vidare, alla fula bögknep tillåtna nu, sprutar smegmasats på alla, ty ingen vindrutetorkare hava, seriedödskrascherna...

Skaparen av Mortiscism.

13,028

Dvärgrallyt.

Med nyputsad lack och blänkande ollon, segerns spermasötma jag redan känna smaken av, min spermobil är min förlängda penis, bajset yr i vinden när startskottet går, heja heja heja, kukarna vajar i vinden, lyssen till ryssen, kalinka kalinka ronka, dvärgarna fajtas i sina vrålåk, alla suger kuk och pung, rapar sperma till musiken så tung, fantiserar om Martin Ljung, kuken dinglar och svänger i kurvorna och på specialsträckorna jag runkar vidare, alla fula bögknep tillåtna nu, sprutar smegmasats på alla, ty ingen vindrutetorkare hava, seriedödskrascherna nekrofilerna nu hoppas ska ske...

Dvärgrallyt.

Med nyputsad lack och blänkande ollon, segerns spermasötma jag redan känna smaken av, min spermobil är min förlängda penis, bajset yr i vinden när startskottet går, heja heja heja, kukarna vajar i vinden, lyssen till ryssen, kalinka kalinka ronka, dvärgarna fajtas i sina vrålåk, alla suger kuk och pung, rapar sperma till musiken så tung, fantiserar om Martin Ljung, kuken dinglar och svänger i kurvorna och på specialsträckorna jag runkar vidare, alla fula bögknep tillåtna nu, sprutar smegmasats på alla, ty ingen vindrutetorkare hava, seriedödskrascherna nekrofilerna nu hoppas ska ske när vinnardvärgen kör i mål,...

Skaparen av Mortiscism.

13,030

Dvärgrallyt.

Med nyputsad lack och blänkande ollon, segerns spermasötma jag redan känna smaken av, min spermobil är min förlängda penis, bajset yr i vinden när startskottet går, heja heja heja, kukarna vajar i vinden, lyssen till ryssen, kalinka kalinka ronka, dvärgarna fajtas i sina vrålåk, alla suger kuk och pung, rapar sperma till musiken så tung, fantiserar om Martin Ljung, kuken dinglar och svänger i kurvorna och på specialsträckorna jag runkar vidare, alla fula bögknep tillåtna nu, sprutar smegmasats på alla, ty ingen vindrutetorkare hava, seriedödskrascherna nekrofilerna nu hoppas ska ske när vinnardvärgen kör i mål, kukarna står, hurra hurra hurra,...

Dvärgrallyt.

Med nyputsad lack och blänkande ollon, segerns spermasötma jag redan känna smaken av, min spermobil är min förlängda penis, bajset yr i vinden när startskottet går, heja heja heja, kukarna vajar i vinden, lyssen till ryssen, kalinka kalinka ronka, dvärgarna fajtas i sina vrålåk, alla suger kuk och pung, rapar sperma till musiken så tung, fantiserar om Martin Ljung, kuken dinglar och svänger i kurvorna och på specialsträckorna jag runkar vidare, alla fula bögknep tillåtna nu, sprutar smegmasats på alla, ty ingen vindrutetorkare hava, seriedödskrascherna nekrofilerna nu hoppas ska ske när vinnardvärgen kör i mål, kukarna står, hurra hurra hurra, förstapriset är en tunna citroner!

GNYYHF!

Skaparen av Mortiscism.

13,032

Tiden går.

Högskoleutbildnigen 2006 nu så fjärran...

Tiden går.

Högskoleutbildnigen 2006 nu så fjärran när jag häller upp ett...

Skaparen av Mortiscism.

13,034

Tiden går.

Högskoleutbildnigen 2006 nu så fjärran när jag häller upp ett glas 50/50 jenkem och seglardricka...

Tiden går.

Högskoleutbildnigen 2006 nu så fjärran när jag häller upp ett glas 50/50 jenkem och seglardricka under kafferasten, ack min tid...

Skaparen av Mortiscism.

13,036

Tiden går.

Högskoleutbildnigen 2006 nu så fjärran när jag häller upp ett glas 50/50 jenkem och seglardricka under kafferasten, ack min tid gå så fort, bajsar i...

Tiden går.

Högskoleutbildnigen 2006 nu så fjärran när jag häller upp ett glas 50/50 jenkem och seglardricka under kafferasten, ack min tid gå så fort, bajsar i urinoaren rekordstort, möter arbetskollegorna med...

Skaparen av Mortiscism.

13,038

Tiden går.

Högskoleutbildnigen 2006 nu så fjärran när jag häller upp ett glas 50/50 jenkem och seglardricka under kafferasten, ack min tid gå så fort, bajsar i urinoaren rekordstort, möter arbetskollegorna med vuxenblöjan på svaj, skapar partaj...

Tiden går.

Högskoleutbildnigen 2006 nu så fjärran när jag häller upp ett glas 50/50 jenkem och seglardricka under kafferasten, ack min tid gå så fort, bajsar i urinoaren rekordstort, möter arbetskollegorna med vuxenblöjan på svaj, skapar partaj, inleder med helikoptern inför alla,...

Skaparen av Mortiscism.

13,040

Tiden går.

Högskoleutbildnigen 2006 nu så fjärran när jag häller upp ett glas 50/50 jenkem och seglardricka under kafferasten, ack min tid gå så fort, bajsar i urinoaren rekordstort, möter arbetskollegorna med vuxenblöjan på svaj, skapar partaj, inleder med helikoptern inför alla, självbondage med buntband och silvertejp...

Tiden går.

Högskoleutbildnigen 2006 nu så fjärran när jag häller upp ett glas 50/50 jenkem och seglardricka under kafferasten, ack min tid gå så fort, bajsar i urinoaren rekordstort, möter arbetskollegorna med vuxenblöjan på svaj, skapar partaj, inleder med helikoptern inför alla, självbondage med buntband och silvertejp balla balla, inne hos chefen...

Skaparen av Mortiscism.

13,042

Tiden går.

Högskoleutbildnigen 2006 nu så fjärran när jag häller upp ett glas 50/50 jenkem och seglardricka under kafferasten, ack min tid gå så fort, bajsar i urinoaren rekordstort, möter arbetskollegorna med vuxenblöjan på svaj, skapar partaj, inleder med helikoptern inför alla, självbondage med buntband och silvertejp balla balla, inne hos chefen jag korvdans dansar insmord i...

Tiden går.

Högskoleutbildnigen 2006 nu så fjärran när jag häller upp ett glas 50/50 jenkem och seglardricka under kafferasten, ack min tid gå så fort, bajsar i urinoaren rekordstort, möter arbetskollegorna med vuxenblöjan på svaj, skapar partaj, inleder med helikoptern inför alla, självbondage med buntband och silvertejp balla balla, inne hos chefen jag korvdans dansar insmord i olja och delar ut ollonkransar,...

Skaparen av Mortiscism.

13,044

Tiden går.

Högskoleutbildnigen 2006 nu så fjärran när jag häller upp ett glas 50/50 jenkem och seglardricka under kafferasten, ack min tid gå så fort, bajsar i urinoaren rekordstort, möter arbetskollegorna med vuxenblöjan på svaj, skapar partaj, inleder med helikoptern inför alla, självbondage med buntband och silvertejp balla balla, inne hos chefen jag korvdans dansar insmord i olja och delar ut ollonkransar, kiss å bajs, kiss å...

Tiden går.

Högskoleutbildnigen 2006 nu så fjärran när jag häller upp ett glas 50/50 jenkem och seglardricka under kafferasten, ack min tid gå så fort, bajsar i urinoaren rekordstort, möter arbetskollegorna med vuxenblöjan på svaj, skapar partaj, inleder med helikoptern inför alla, självbondage med buntband och silvertejp balla balla, inne hos chefen jag korvdans dansar insmord i olja och delar ut ollonkransar, kiss å bajs, kiss å bajs är najs, i fikarummet...

Skaparen av Mortiscism.

13,046

Tiden går.

Högskoleutbildnigen 2006 nu så fjärran när jag häller upp ett glas 50/50 jenkem och seglardricka under kafferasten, ack min tid gå så fort, bajsar i urinoaren rekordstort, möter arbetskollegorna med vuxenblöjan på svaj, skapar partaj, inleder med helikoptern inför alla, självbondage med buntband och silvertejp balla balla, inne hos chefen jag korvdans dansar insmord i olja och delar ut ollonkransar, kiss å bajs, kiss å bajs är najs, i fikarummet jag mitt jenkem dricker, runkbullarna...

Tiden går.

Högskoleutbildnigen 2006 nu så fjärran när jag häller upp ett glas 50/50 jenkem och seglardricka under kafferasten, ack min tid gå så fort, bajsar i urinoaren rekordstort, möter arbetskollegorna med vuxenblöjan på svaj, skapar partaj, inleder med helikoptern inför alla, självbondage med buntband och silvertejp balla balla, inne hos chefen jag korvdans dansar insmord i olja och delar ut ollonkransar, kiss å bajs, kiss å bajs är najs, i fikarummet jag mitt jenkem dricker, runkbullarna ätes opp tills vi spricker,...

Skaparen av Mortiscism.

13,048

Tiden går.

Högskoleutbildnigen 2006 nu så fjärran när jag häller upp ett glas 50/50 jenkem och seglardricka under kafferasten, ack min tid gå så fort, bajsar i urinoaren rekordstort, möter arbetskollegorna med vuxenblöjan på svaj, skapar partaj, inleder med helikoptern inför alla, självbondage med buntband och silvertejp balla balla, inne hos chefen jag korvdans dansar insmord i olja och delar ut ollonkransar, kiss å bajs, kiss å bajs är najs, i fikarummet jag mitt jenkem dricker, runkbullarna ätes opp tills vi spricker, sjung hallelujah systrar och bröder,...

Tiden går.

Högskoleutbildnigen 2006 nu så fjärran när jag häller upp ett glas 50/50 jenkem och seglardricka under kafferasten, ack min tid gå så fort, bajsar i urinoaren rekordstort, möter arbetskollegorna med vuxenblöjan på svaj, skapar partaj, inleder med helikoptern inför alla, självbondage med buntband och silvertejp balla balla, inne hos chefen jag korvdans dansar insmord i olja och delar ut ollonkransar, kiss å bajs, kiss å bajs är najs, i fikarummet jag mitt jenkem dricker, runkbullarna ätes opp tills vi spricker, sjung hallelujah systrar och bröder, rövböga mig tills jag blöder,...

Skaparen av Mortiscism.

13,050

Tiden går.

Högskoleutbildnigen 2006 nu så fjärran när jag häller upp ett glas 50/50 jenkem och seglardricka under kafferasten, ack min tid gå så fort, bajsar i urinoaren rekordstort, möter arbetskollegorna med vuxenblöjan på svaj, skapar partaj, inleder med helikoptern inför alla, självbondage med buntband och silvertejp balla balla, inne hos chefen jag korvdans dansar insmord i olja och delar ut ollonkransar, kiss å bajs, kiss å bajs är najs, i fikarummet jag mitt jenkem dricker, runkbullarna ätes opp tills vi spricker, sjung hallelujah systrar och bröder, rövböga mig tills jag blöder, snopp och bajs, fniss fniss,...