Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Mycket pant blir'e...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 206 207 208 209 210 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Mycket pant blir'e...
Nu vid 12:00 blev jag utsläppt av syster Greta från PIVA här i Kalmar efter att ha blivit tvångsintagen några dagar under oklara omständigheter. Det blev raka spåret till glasbanken då jag var törstig och sedan hem till min kladdiga lägenhet för lite fredagsmys.

Ja jisses, vad snällt av syster Greta att släppa ut dig. Först så var det väl tänkt att du skulle sitta inne till den 8:e?
Jo. Men om jag höll det ultimatum hon ställde mig inför fick jag komma ut tidigare. Nämligen att bli vaniljhetero och sluta dricka seglardricka. Hahaha! Jomenvisst... Hoppas ingen skvallrar då jag redan brutit mot det.
*flaffa*
Var hon verkligen så lättlurad? Jisses.
Ja. Men det tycks vara lugnt. ;) Ingen som har skvallrat... tror jag... ? *pling-plong* Oj! Nu ringer det på dörren. Den här tiden? Åker väl och öppnar då...
*vrid klick knirk öppna*
Jaa? MEN!!! Det är ju... :O
*spray*
AAAAAUUURGH!
*elektriskt knatter*
UHUHUHUHUHUH!
*duns*
*swosh swosh swosh* (ljudet av tröjremmar som dras åt)
*släpa släpa släpa*
*kaklong-long* (ljudet av bakdörrarna på en vit skåpbil som slås igen)
*screeeeeeeeeech* (däcktjut)
BLEPPEEEEEE! 
Nä nu jävlar. 
*Utrustar sig med vaselin, bs-ettor, fittraketer, och andra svinfarliga objekt som behövs för ett rymningsförsök.*
Ja nu tar vi allt och hjälper Bleppe. Bra där, Mortis.
Men Ostfralla har inte kommenterat. Du tror inte att han kan ha något med detta att göra? Hmmm...
Tack för hjälpen, gubbar! *pust pes* Vilken jäkla pärs! 
Varsågod. Förresten, ungefär såhär ser det ut i rum 316 varje gång när torsdag kl 23:59:59 blir till fredag kl 00:00:00. https://www.youtube.com/watch?v=kPb9d9Dkz38
Såg gemytligt ut.
Åhh, snart så! *FLAFFA!*
(Rest in piss Trebokstavskombinationsrallytråden 2015 - 2019.)
Flaffa!
TKU, NGD, Ellos och en skål kebabsås. Så har jag börjat fredagsmyset lite lätt. Aah!
Vojne, vojne. Det blev en pervig helg + müs. Det sista jag minns från igår var att jag moonade åt syster Märta, som olyckligtvis hade batongen framme.
Oj oj oj! Hur gick det då?
Hade glömt i seglardricka-dimman var spermobilen stod parkerad och lyckades inte komma undan, så röven som jag visat upp fick smaka batong. Bs-ettorna blir åtminstone ganska rejäla nu.

Aja. Rum 316 vågar ju inte ens syster Brutalia besöka, så här bör jag åtminstone vara säker. Hmpf!
Aja. Rum 316 vågar ju inte ens syster Brutalia besöka, så här bör jag åtminstone vara säker. Hmpf!
*pfffh!*
Firar lill-lördag med ett bajsbad och en flarra 154 nere källaren.
Mortis: "Aah!"
*Klamp, klack, duns, plask!*
Mortis: "???"
Syster Brutalia: "...mooOOORTIMER MUUUUS?! VAAR ÄÄR DUU?"
Mortis: "Jesus Hitler!"
*Bränner iväg till 316.*
Någon har tydligen satt upp såna häringa lappar överallt, vet inte vad det ska betyda.
Vet inte heller. Inte så bra på tocken därninga utrikiska.
*ka-kritsch* (ljudet av en plast/metall-försegling som bryts)
*Klack!* (Ljudet av en vaselinburk som öppnas.)
*Tankar på att åka iväg till systemet redan nu, så att man kommer väl i tid till öppningsdags.*
Bra Mortis. Det är rutinerat det.
Har själv just hunnit med dagens första besök:
Sidor Föregående 1 … 206 207 208 209 210 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?