Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den till mig tala så gott, när jag plötsligt påminde mig om nyårslöftets bistra existens, ty jag utlovat en vit tillvaro utan den bruna sköna konsistensens essens, när homopolarna super och pillar stjärt, ja då är min penis som en liten rödhake på en bädd av törnar, då plötsligt en idé så kladdig och pervig poppa fram som en nyförlöst bajskorv på min mage, nu här "vit tillvaro" plockas fram, pulvret upp i analen ska sugas och snortas, den nya kolan...

Skaparen av Mortiscism.

12,927

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den till mig tala så gott, när jag plötsligt påminde mig om nyårslöftets bistra existens, ty jag utlovat en vit tillvaro utan den bruna sköna konsistensens essens, när homopolarna super och pillar stjärt, ja då är min penis som en liten rödhake på en bädd av törnar, då plötsligt en idé så kladdig och pervig poppa fram som en nyförlöst bajskorv på min mage, nu här "vit tillvaro" plockas fram, pulvret upp i analen ska sugas och snortas, den nya kolan så stark så stark, får...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den till mig tala så gott, när jag plötsligt påminde mig om nyårslöftets bistra existens, ty jag utlovat en vit tillvaro utan den bruna sköna konsistensens essens, när homopolarna super och pillar stjärt, ja då är min penis som en liten rödhake på en bädd av törnar, då plötsligt en idé så kladdig och pervig poppa fram som en nyförlöst bajskorv på min mage, nu här "vit tillvaro" plockas fram, pulvret upp i analen ska sugas och snortas, den nya kolan så stark så stark, får multipla bajsutlösningar analt och oralt,...

Bajs é najs!

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den till mig tala så gott, när jag plötsligt påminde mig om nyårslöftets bistra existens, ty jag utlovat en vit tillvaro utan den bruna sköna konsistensens essens, när homopolarna super och pillar stjärt, ja då är min penis som en liten rödhake på en bädd av törnar, då plötsligt en idé så kladdig och pervig poppa fram som en nyförlöst bajskorv på min mage, nu här "vit tillvaro" plockas fram, pulvret upp i analen ska sugas och snortas, den nya kolan så stark så stark, får multipla bajsutlösningar analt och oralt, ring  pungkulor ring, ring in....

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den till mig tala så gott, när jag plötsligt påminde mig om nyårslöftets bistra existens, ty jag utlovat en vit tillvaro utan den bruna sköna konsistensens essens, när homopolarna super och pillar stjärt, ja då är min penis som en liten rödhake på en bädd av törnar, då plötsligt en idé så kladdig och pervig poppa fram som en nyförlöst bajskorv på min mage, nu här "vit tillvaro" plockas fram, pulvret upp i analen ska sugas och snortas, den nya kolan så stark så stark, får multipla bajsutlösningar analt och oralt, ring  pungkulor ring, ring in den nya perviga tillvaro som...

Skaparen av Mortiscism.

12,931

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den till mig tala så gott, när jag plötsligt påminde mig om nyårslöftets bistra existens, ty jag utlovat en vit tillvaro utan den bruna sköna konsistensens essens, när homopolarna super och pillar stjärt, ja då är min penis som en liten rödhake på en bädd av törnar, då plötsligt en idé så kladdig och pervig poppa fram som en nyförlöst bajskorv på min mage, nu här "vit tillvaro" plockas fram, pulvret upp i analen ska sugas och snortas, den nya kolan så stark så stark, får multipla bajsutlösningar analt och oralt, ring  pungkulor ring, ring in den nya perviga tillvaro som nu komma skall, bland pervon...

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den till mig tala så gott, när jag plötsligt påminde mig om nyårslöftets bistra existens, ty jag utlovat en vit tillvaro utan den bruna sköna konsistensens essens, när homopolarna super och pillar stjärt, ja då är min penis som en liten rödhake på en bädd av törnar, då plötsligt en idé så kladdig och pervig poppa fram som en nyförlöst bajskorv på min mage, nu här "vit tillvaro" plockas fram, pulvret upp i analen ska sugas och snortas, den nya kolan så stark så stark, får multipla bajsutlösningar analt och oralt, ring  pungkulor ring, ring in den nya perviga tillvaro som nu komma skall, bland pervon skall knarkas, pervigt nytt år!

NWHYY!

Skaparen av Mortiscism.

12,933

Fittkrampare.

I liten kylig hyresetta jag...

Fittkrampare.

I liten kylig hyresetta jag huserar, med yoghurtbössan i handen...

Skaparen av Mortiscism.

12,935

Fittkrampare.

I liten kylig hyresetta jag huserar, med yoghurtbössan i handen och gråten i halsen, jag...

Fittkrampare.

I liten kylig hyresetta jag huserar, med yoghurtbössan i handen och gråten i halsen, jag frenetiskt masturberar, ty den...

Skaparen av Mortiscism.

12,937

Fittkrampare.

I liten kylig hyresetta jag huserar, med yoghurtbössan i handen och gråten i halsen, jag frenetiskt masturberar, ty den tröst jag nu finna så...

Fittkrampare.

I liten kylig hyresetta jag huserar, med yoghurtbössan i handen och gråten i halsen, jag frenetiskt masturberar, ty den tröst jag nu finna så behaglig när orden flimrar förbi...

Skaparen av Mortiscism.

12,939

Fittkrampare.

I liten kylig hyresetta jag huserar, med yoghurtbössan i handen och gråten i halsen, jag frenetiskt masturberar, ty den tröst jag nu finna så behaglig när orden flimrar förbi i all sin hast, vuxenblöjan...

Fittkrampare.

I liten kylig hyresetta jag huserar, med yoghurtbössan i handen och gråten i halsen, jag frenetiskt masturberar, ty den tröst jag nu finna så behaglig när orden flimrar förbi i all sin hast, vuxenblöjan spricker och tömmer sin last,...

Skaparen av Mortiscism.

12,941

Fittkrampare.

I liten kylig hyresetta jag huserar, med yoghurtbössan i handen och gråten i halsen, jag frenetiskt masturberar, ty den tröst jag nu finna så behaglig när orden flimrar förbi i all sin hast, vuxenblöjan spricker och tömmer sin last, jag myser och ler, bakom...

Fittkrampare.

I liten kylig hyresetta jag huserar, med yoghurtbössan i handen och gråten i halsen, jag frenetiskt masturberar, ty den tröst jag nu finna så behaglig när orden flimrar förbi i all sin hast, vuxenblöjan spricker och tömmer sin last, jag myser och ler, bakom monitorn jag hitta en synonym...

Skaparen av Mortiscism.

12,943

Fittkrampare.

I liten kylig hyresetta jag huserar, med yoghurtbössan i handen och gråten i halsen, jag frenetiskt masturberar, ty den tröst jag nu finna så behaglig när orden flimrar förbi i all sin hast, vuxenblöjan spricker och tömmer sin last, jag myser och ler, bakom monitorn jag hitta en synonym bland allt härligt kladd, smeker...

Fittkrampare.

I liten kylig hyresetta jag huserar, med yoghurtbössan i handen och gråten i halsen, jag frenetiskt masturberar, ty den tröst jag nu finna så behaglig när orden flimrar förbi i all sin hast, vuxenblöjan spricker och tömmer sin last, jag myser och ler, bakom monitorn jag hitta en synonym bland allt härligt kladd, smeker ångestens stillsamma skruvstäd likt en..

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

12,945

Fittkrampare.

I liten kylig hyresetta jag huserar, med yoghurtbössan i handen och gråten i halsen, jag frenetiskt masturberar, ty den tröst jag nu finna så behaglig när orden flimrar förbi i all sin hast, vuxenblöjan spricker och tömmer sin last, jag myser och ler, bakom monitorn jag hitta en synonym bland allt härligt kladd, smeker ångestens stillsamma skruvstäd likt en storhemul klädd i masonit, ooh...

Fittkrampare.

I liten kylig hyresetta jag huserar, med yoghurtbössan i handen och gråten i halsen, jag frenetiskt masturberar, ty den tröst jag nu finna så behaglig när orden flimrar förbi i all sin hast, vuxenblöjan spricker och tömmer sin last, jag myser och ler, bakom monitorn jag hitta en synonym bland allt härligt kladd, smeker ångestens stillsamma skruvstäd likt en storhemul klädd i masonit, ooh runka å släpp en skit,...

Skaparen av Mortiscism.

12,947

Fittkrampare.

I liten kylig hyresetta jag huserar, med yoghurtbössan i handen och gråten i halsen, jag frenetiskt masturberar, ty den tröst jag nu finna så behaglig när orden flimrar förbi i all sin hast, vuxenblöjan spricker och tömmer sin last, jag myser och ler, bakom monitorn jag hitta en synonym bland allt härligt kladd, smeker ångestens stillsamma skruvstäd likt en storhemul klädd i masonit, ooh runka å släpp en skit, ute på balkongen en bs-6:a...

Fittkrampare.

I liten kylig hyresetta jag huserar, med yoghurtbössan i handen och gråten i halsen, jag frenetiskt masturberar, ty den tröst jag nu finna så behaglig när orden flimrar förbi i all sin hast, vuxenblöjan spricker och tömmer sin last, jag myser och ler, bakom monitorn jag hitta en synonym bland allt härligt kladd, smeker ångestens stillsamma skruvstäd likt en storhemul klädd i masonit, ooh runka å släpp en skit, ute på balkongen en bs-6:a födas, en seglardricka därefter dödas,...

Skaparen av Mortiscism.

12,949

Fittkrampare.

I liten kylig hyresetta jag huserar, med yoghurtbössan i handen och gråten i halsen, jag frenetiskt masturberar, ty den tröst jag nu finna så behaglig när orden flimrar förbi i all sin hast, vuxenblöjan spricker och tömmer sin last, jag myser och ler, bakom monitorn jag hitta en synonym bland allt härligt kladd, smeker ångestens stillsamma skruvstäd likt en storhemul klädd i masonit, ooh runka å släpp en skit, ute på balkongen en bs-6:a födas, en seglardricka därefter dödas, runka runka runka, heilar och...

Fittkrampare.

I liten kylig hyresetta jag huserar, med yoghurtbössan i handen och gråten i halsen, jag frenetiskt masturberar, ty den tröst jag nu finna så behaglig när orden flimrar förbi i all sin hast, vuxenblöjan spricker och tömmer sin last, jag myser och ler, bakom monitorn jag hitta en synonym bland allt härligt kladd, smeker ångestens stillsamma skruvstäd likt en storhemul klädd i masonit, ooh runka å släpp en skit, ute på balkongen en bs-6:a födas, en seglardricka därefter dödas, runka runka runka, heilar och i bakgrunden Pervles hörs dunka,...

Skaparen av Mortiscism.