Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Livet.

På fittkramp jag sitta, smeka min lekamen och titta, på skärmen allsköns perversioner visas så penisutlösande poesi, hå hå, skåda min pung och min penis, se Bleppe online, skriver "tjenis", får då bajsutlösning, surfar Blocket, med pungarna vi spela krocket, klitsch klatsch slafs, smegma och pungklafs, se där sitter Ostfralla...

Skaparen av Mortiscism.

Livet.

På fittkramp jag sitta, smeka min lekamen och titta, på skärmen allsköns perversioner visas så penisutlösande poesi, hå hå, skåda min pung och min penis, se Bleppe online, skriver "tjenis", får då bajsutlösning, surfar Blocket, med pungarna vi spela krocket, klitsch klatsch slafs, smegma och pungklafs, se där sitter Ostfralla i lotusställningens lockande knut, bönerna om...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

12,903

Livet.

På fittkramp jag sitta, smeka min lekamen och titta, på skärmen allsköns perversioner visas så penisutlösande poesi, hå hå, skåda min pung och min penis, se Bleppe online, skriver "tjenis", får då bajsutlösning, surfar Blocket, med pungarna vi spela krocket, klitsch klatsch slafs, smegma och pungklafs, se där sitter Ostfralla i lotusställningens lockande knut, bönerna om tillfrisknande så sköra och bräckliga...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Livet.

På fittkramp jag sitta, smeka min lekamen och titta, på skärmen allsköns perversioner visas så penisutlösande poesi, hå hå, skåda min pung och min penis, se Bleppe online, skriver "tjenis", får då bajsutlösning, surfar Blocket, med pungarna vi spela krocket, klitsch klatsch slafs, smegma och pungklafs, se där sitter Ostfralla i lotusställningens lockande knut, bönerna om tillfrisknande så sköra och bräckliga löften från idiotanstaltens terapiutövande systrar,...

Skaparen av Mortiscism.

12,905

Livet.

På fittkramp jag sitta, smeka min lekamen och titta, på skärmen allsköns perversioner visas så penisutlösande poesi, hå hå, skåda min pung och min penis, se Bleppe online, skriver "tjenis", får då bajsutlösning, surfar Blocket, med pungarna vi spela krocket, klitsch klatsch slafs, smegma och pungklafs, se där sitter Ostfralla i lotusställningens lockande knut, bönerna om tillfrisknande så sköra och bräckliga löften från idiotanstaltens terapiutövande systrar, runka runka kuk, bajsa ut...

Livet.

På fittkramp jag sitta, smeka min lekamen och titta, på skärmen allsköns perversioner visas så penisutlösande poesi, hå hå, skåda min pung och min penis, se Bleppe online, skriver "tjenis", får då bajsutlösning, surfar Blocket, med pungarna vi spela krocket, klitsch klatsch slafs, smegma och pungklafs, se där sitter Ostfralla i lotusställningens lockande knut, bönerna om tillfrisknande så sköra och bräckliga löften från idiotanstaltens terapiutövande systrar, runka runka kuk, bajsa ut en chokladkorv så mjuk, ta...

Skaparen av Mortiscism.

12,907

Livet.

På fittkramp jag sitta, smeka min lekamen och titta, på skärmen allsköns perversioner visas så penisutlösande poesi, hå hå, skåda min pung och min penis, se Bleppe online, skriver "tjenis", får då bajsutlösning, surfar Blocket, med pungarna vi spela krocket, klitsch klatsch slafs, smegma och pungklafs, se där sitter Ostfralla i lotusställningens lockande knut, bönerna om tillfrisknande så sköra och bräckliga löften från idiotanstaltens terapiutövande systrar, runka runka kuk, bajsa ut en chokladkorv så mjuk, ta vara på livet ditt perv!

NNNNYH!!!!

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut...

Skaparen av Mortiscism.

12,909

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja...

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den...

Skaparen av Mortiscism.

12,911

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den till mig tala så gott...

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den till mig tala så gott, när jag plötsligt påminde mig...

Skaparen av Mortiscism.

12,913

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den till mig tala så gott, när jag plötsligt påminde mig om nyårslöftets bistra existens, ty...

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den till mig tala så gott, när jag plötsligt påminde mig om nyårslöftets bistra existens, ty jag utlovat en vit tillvaro...

Skaparen av Mortiscism.

12,915

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den till mig tala så gott, när jag plötsligt påminde mig om nyårslöftets bistra existens, ty jag utlovat en vit tillvaro utan den bruna sköna konsistensens...

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den till mig tala så gott, när jag plötsligt påminde mig om nyårslöftets bistra existens, ty jag utlovat en vit tillvaro utan den bruna sköna konsistensens essens, när homopolarna super och...

Skaparen av Mortiscism.

12,917

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den till mig tala så gott, när jag plötsligt påminde mig om nyårslöftets bistra existens, ty jag utlovat en vit tillvaro utan den bruna sköna konsistensens essens, när homopolarna super och pillar stjärt, ja då är...

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den till mig tala så gott, när jag plötsligt påminde mig om nyårslöftets bistra existens, ty jag utlovat en vit tillvaro utan den bruna sköna konsistensens essens, när homopolarna super och pillar stjärt, ja då är min penis som en liten...

Thumbs up Thumbs down

12,919

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den till mig tala så gott, när jag plötsligt påminde mig om nyårslöftets bistra existens, ty jag utlovat en vit tillvaro utan den bruna sköna konsistensens essens, när homopolarna super och pillar stjärt, ja då är min penis som en liten rödhake på en bädd av...

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den till mig tala så gott, när jag plötsligt påminde mig om nyårslöftets bistra existens, ty jag utlovat en vit tillvaro utan den bruna sköna konsistensens essens, när homopolarna super och pillar stjärt, ja då är min penis som en liten rödhake på en bädd av törnar, då plötsligt en idé...

Skaparen av Mortiscism.

12,921

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den till mig tala så gott, när jag plötsligt påminde mig om nyårslöftets bistra existens, ty jag utlovat en vit tillvaro utan den bruna sköna konsistensens essens, när homopolarna super och pillar stjärt, ja då är min penis som en liten rödhake på en bädd av törnar, då plötsligt en idé så kladdig och pervig poppa...

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den till mig tala så gott, när jag plötsligt påminde mig om nyårslöftets bistra existens, ty jag utlovat en vit tillvaro utan den bruna sköna konsistensens essens, när homopolarna super och pillar stjärt, ja då är min penis som en liten rödhake på en bädd av törnar, då plötsligt en idé så kladdig och pervig poppa fram som en nyförlöst bajskorv....

Thumbs up Thumbs down

12,923

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den till mig tala så gott, när jag plötsligt påminde mig om nyårslöftets bistra existens, ty jag utlovat en vit tillvaro utan den bruna sköna konsistensens essens, när homopolarna super och pillar stjärt, ja då är min penis som en liten rödhake på en bädd av törnar, då plötsligt en idé så kladdig och pervig poppa fram som en nyförlöst bajskorv på min mage, nu här...

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den till mig tala så gott, när jag plötsligt påminde mig om nyårslöftets bistra existens, ty jag utlovat en vit tillvaro utan den bruna sköna konsistensens essens, när homopolarna super och pillar stjärt, ja då är min penis som en liten rödhake på en bädd av törnar, då plötsligt en idé så kladdig och pervig poppa fram som en nyförlöst bajskorv på min mage, nu här "vit tillvaro" plockas fram, pulvret...

Skaparen av Mortiscism.

12,925

Nyårslöftet.

När fittraketernas smällar ebbat ut och kissblöjan blivit kall, ja då hörs seglardrickans skall, den till mig tala så gott, när jag plötsligt påminde mig om nyårslöftets bistra existens, ty jag utlovat en vit tillvaro utan den bruna sköna konsistensens essens, när homopolarna super och pillar stjärt, ja då är min penis som en liten rödhake på en bädd av törnar, då plötsligt en idé så kladdig och pervig poppa fram som en nyförlöst bajskorv på min mage, nu här "vit tillvaro" plockas fram, pulvret upp i analen ska sugas...