12,876

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Dagen då förstoppningen mötte laxermedlet.

Ack, sedan Pervoween jag ej fått in kuken så långt, uti kolagrottan din så trångt, böga böga hej hej, böga, ändock toastolen fortsätter gapa tom och utsvulten, krystar på, hej och hå, ty inget händer eller fötter, äter rutten pizza och känner mig trötter, finner gud och nu bajsutlösningen nära då jag laxativpiller plötsligt hittar och börjar bögkvittra, stånk stön...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Ack, sedan Pervoween jag ej fått in kuken så långt, uti kolagrottan din så trångt, böga böga hej hej, böga, ändock toastolen fortsätter gapa tom och utsvulten, krystar på, hej och hå, ty inget händer eller fötter, äter rutten pizza och känner mig trötter, finner gud och nu bajsutlösningen nära då jag laxativpiller plötsligt hittar och börjar bögkvittra, stånk stön, sväljer pillren, känner mig skön,...

Skaparen av Mortiscism.

12,878

Ack, sedan Pervoween jag ej fått in kuken så långt, uti kolagrottan din så trångt, böga böga hej hej, böga, ändock toastolen fortsätter gapa tom och utsvulten, krystar på, hej och hå, ty inget händer eller fötter, äter rutten pizza och känner mig trötter, finner gud och nu bajsutlösningen nära då jag laxativpiller plötsligt hittar och börjar bögkvittra, stånk stön, sväljer pillren, känner mig skön, röker en femma SHÖMK, hallisar...

Ack, sedan Pervoween jag ej fått in kuken så långt, uti kolagrottan din så trångt, böga böga hej hej, böga, ändock toastolen fortsätter gapa tom och utsvulten, krystar på, hej och hå, ty inget händer eller fötter, äter rutten pizza och känner mig trötter, finner gud och nu bajsutlösningen nära då jag laxativpiller plötsligt hittar och börjar bögkvittra, stånk stön, sväljer pillren, känner mig skön, röker en femma SHÖMK, hallisar uppenbarar sig, NU KOMMER DET...

Skaparen av Mortiscism.

12,880

Ack, sedan Pervoween jag ej fått in kuken så långt, uti kolagrottan din så trångt, böga böga hej hej, böga, ändock toastolen fortsätter gapa tom och utsvulten, krystar på, hej och hå, ty inget händer eller fötter, äter rutten pizza och känner mig trötter, finner gud och nu bajsutlösningen nära då jag laxativpiller plötsligt hittar och börjar bögkvittra, stånk stön, sväljer pillren, känner mig skön, röker en femma SHÖMK, hallisar uppenbarar sig, NU KOMMER DET, HURRA HURRA! Ut ur tarmen...

Ack, sedan Pervoween jag ej fått in kuken så långt, uti kolagrottan din så trångt, böga böga hej hej, böga, ändock toastolen fortsätter gapa tom och utsvulten, krystar på, hej och hå, ty inget händer eller fötter, äter rutten pizza och känner mig trötter, finner gud och nu bajsutlösningen nära då jag laxativpiller plötsligt hittar och börjar bögkvittra, stånk stön, sväljer pillren, känner mig skön, röker en femma SHÖMK, hallisar uppenbarar sig, NU KOMMER DET, HURRA HURRA! Ut ur tarmen en tre fot lång koladrake...

Skaparen av Mortiscism.

12,882

Ack, sedan Pervoween jag ej fått in kuken så långt, uti kolagrottan din så trångt, böga böga hej hej, böga, ändock toastolen fortsätter gapa tom och utsvulten, krystar på, hej och hå, ty inget händer eller fötter, äter rutten pizza och känner mig trötter, finner gud och nu bajsutlösningen nära då jag laxativpiller plötsligt hittar och börjar bögkvittra, stånk stön, sväljer pillren, känner mig skön, röker en femma SHÖMK, hallisar uppenbarar sig, NU KOMMER DET, HURRA HURRA! Ut ur tarmen en tre fot lång koladrake komma med diarrésprutande mun, ooh...

Ack, sedan Pervoween jag ej fått in kuken så långt, uti kolagrottan din så trångt, böga böga hej hej, böga, ändock toastolen fortsätter gapa tom och utsvulten, krystar på, hej och hå, ty inget händer eller fötter, äter rutten pizza och känner mig trötter, finner gud och nu bajsutlösningen nära då jag laxativpiller plötsligt hittar och börjar bögkvittra, stånk stön, sväljer pillren, känner mig skön, röker en femma SHÖMK, hallisar uppenbarar sig, NU KOMMER DET, HURRA HURRA! Ut ur tarmen en tre fot lång koladrake komma med diarrésprutande mun, ooh konsistensen både tjock som tunn,...

Skaparen av Mortiscism.

12,884

Ack, sedan Pervoween jag ej fått in kuken så långt, uti kolagrottan din så trångt, böga böga hej hej, böga, ändock toastolen fortsätter gapa tom och utsvulten, krystar på, hej och hå, ty inget händer eller fötter, äter rutten pizza och känner mig trötter, finner gud och nu bajsutlösningen nära då jag laxativpiller plötsligt hittar och börjar bögkvittra, stånk stön, sväljer pillren, känner mig skön, röker en femma SHÖMK, hallisar uppenbarar sig, NU KOMMER DET, HURRA HURRA! Ut ur tarmen en tre fot lång koladrake komma med diarrésprutande mun, ooh konsistensen både tjock som tunn, bubblar i magen så brutalt...

Ack, sedan Pervoween jag ej fått in kuken så långt, uti kolagrottan din så trångt, böga böga hej hej, böga, ändock toastolen fortsätter gapa tom och utsvulten, krystar på, hej och hå, ty inget händer eller fötter, äter rutten pizza och känner mig trötter, finner gud och nu bajsutlösningen nära då jag laxativpiller plötsligt hittar och börjar bögkvittra, stånk stön, sväljer pillren, känner mig skön, röker en femma SHÖMK, hallisar uppenbarar sig, NU KOMMER DET, HURRA HURRA! Ut ur tarmen en tre fot lång koladrake komma med diarrésprutande mun, ooh konsistensen både tjock som tunn, bubblar i magen så brutalt, står på händerna, kaskadspyr analt,...

Skaparen av Mortiscism.

12,886

Ack, sedan Pervoween jag ej fått in kuken så långt, uti kolagrottan din så trångt, böga böga hej hej, böga, ändock toastolen fortsätter gapa tom och utsvulten, krystar på, hej och hå, ty inget händer eller fötter, äter rutten pizza och känner mig trötter, finner gud och nu bajsutlösningen nära då jag laxativpiller plötsligt hittar och börjar bögkvittra, stånk stön, sväljer pillren, känner mig skön, röker en femma SHÖMK, hallisar uppenbarar sig, NU KOMMER DET, HURRA HURRA! Ut ur tarmen en tre fot lång koladrake komma med diarrésprutande mun, ooh konsistensen både tjock som tunn, bubblar i magen så brutalt, står på händerna, kaskadspyr analt, bluäärgh, hulkle, blaarf, mmm så...

Ack, sedan Pervoween jag ej fått in kuken så långt, uti kolagrottan din så trångt, böga böga hej hej, böga, ändock toastolen fortsätter gapa tom och utsvulten, krystar på, hej och hå, ty inget händer eller fötter, äter rutten pizza och känner mig trötter, finner gud och nu bajsutlösningen nära då jag laxativpiller plötsligt hittar och börjar bögkvittra, stånk stön, sväljer pillren, känner mig skön, röker en femma SHÖMK, hallisar uppenbarar sig, NU KOMMER DET, HURRA HURRA! Ut ur tarmen en tre fot lång koladrake komma med diarrésprutande mun, ooh konsistensen både tjock som tunn, bubblar i magen så brutalt, står på händerna, kaskadspyr analt, bluäärgh, hulkle, blaarf, mmm så fenomenalt, se vattenklosettens rör överfyllas...

Skaparen av Mortiscism.

12,888

Ack, sedan Pervoween jag ej fått in kuken så långt, uti kolagrottan din så trångt, böga böga hej hej, böga, ändock toastolen fortsätter gapa tom och utsvulten, krystar på, hej och hå, ty inget händer eller fötter, äter rutten pizza och känner mig trötter, finner gud och nu bajsutlösningen nära då jag laxativpiller plötsligt hittar och börjar bögkvittra, stånk stön, sväljer pillren, känner mig skön, röker en femma SHÖMK, hallisar uppenbarar sig, NU KOMMER DET, HURRA HURRA! Ut ur tarmen en tre fot lång koladrake komma med diarrésprutande mun, ooh konsistensen både tjock som tunn, bubblar i magen så brutalt, står på händerna, kaskadspyr analt, bluäärgh, hulkle, blaarf, mmm så fenomenalt, se vattenklosettens rör överfyllas så festligt och fort, lukten...

Ack, sedan Pervoween jag ej fått in kuken så långt, uti kolagrottan din så trångt, böga böga hej hej, böga, ändock toastolen fortsätter gapa tom och utsvulten, krystar på, hej och hå, ty inget händer eller fötter, äter rutten pizza och känner mig trötter, finner gud och nu bajsutlösningen nära då jag laxativpiller plötsligt hittar och börjar bögkvittra, stånk stön, sväljer pillren, känner mig skön, röker en femma SHÖMK, hallisar uppenbarar sig, NU KOMMER DET, HURRA HURRA! Ut ur tarmen en tre fot lång koladrake komma med diarrésprutande mun, ooh konsistensen både tjock som tunn, bubblar i magen så brutalt, står på händerna, kaskadspyr analt, bluäärgh, hulkle, blaarf, mmm så fenomenalt, se vattenklosettens rör överfyllas så festligt och fort, lukten kändes nu i varje port,...

Skaparen av Mortiscism.

12,890

Ack, sedan Pervoween jag ej fått in kuken så långt, uti kolagrottan din så trångt, böga böga hej hej, böga, ändock toastolen fortsätter gapa tom och utsvulten, krystar på, hej och hå, ty inget händer eller fötter, äter rutten pizza och känner mig trötter, finner gud och nu bajsutlösningen nära då jag laxativpiller plötsligt hittar och börjar bögkvittra, stånk stön, sväljer pillren, känner mig skön, röker en femma SHÖMK, hallisar uppenbarar sig, NU KOMMER DET, HURRA HURRA! Ut ur tarmen en tre fot lång koladrake komma med diarrésprutande mun, ooh konsistensen både tjock som tunn, bubblar i magen så brutalt, står på händerna, kaskadspyr analt, bluäärgh, hulkle, blaarf, mmm så fenomenalt, se vattenklosettens rör överfyllas så festligt och fort, lukten kändes nu i varje port, runka runka runka, alla nu...

Ack, sedan Pervoween jag ej fått in kuken så långt, uti kolagrottan din så trångt, böga böga hej hej, böga, ändock toastolen fortsätter gapa tom och utsvulten, krystar på, hej och hå, ty inget händer eller fötter, äter rutten pizza och känner mig trötter, finner gud och nu bajsutlösningen nära då jag laxativpiller plötsligt hittar och börjar bögkvittra, stånk stön, sväljer pillren, känner mig skön, röker en femma SHÖMK, hallisar uppenbarar sig, NU KOMMER DET, HURRA HURRA! Ut ur tarmen en tre fot lång koladrake komma med diarrésprutande mun, ooh konsistensen både tjock som tunn, bubblar i magen så brutalt, står på händerna, kaskadspyr analt, bluäärgh, hulkle, blaarf, mmm så fenomenalt, se vattenklosettens rör överfyllas så festligt och fort, lukten kändes nu i varje port, runka runka runka, alla nu bajsutlösning får, det kan funka.

GNYYW

Skaparen av Mortiscism.

12,892

Livet.

På fittkramp jag sitta, smeka...

Livet.

På fittkramp jag sitta, smeka min lekamen och titta, på...

Skaparen av Mortiscism.

12,894

Livet.

På fittkramp jag sitta, smeka min lekamen och titta, på skärmen allsköns perversioner visas så...

Livet.

På fittkramp jag sitta, smeka min lekamen och titta, på skärmen allsköns perversioner visas så penisutlösande poesi, hå hå, skåda...

Skaparen av Mortiscism.

12,896

Livet.

På fittkramp jag sitta, smeka min lekamen och titta, på skärmen allsköns perversioner visas så penisutlösande poesi, hå hå, skåda min pung och min penis...

Livet.

På fittkramp jag sitta, smeka min lekamen och titta, på skärmen allsköns perversioner visas så penisutlösande poesi, hå hå, skåda min pung och min penis, se Bleppe online, skriver "tjenis",...

Skaparen av Mortiscism.

12,898

Livet.

På fittkramp jag sitta, smeka min lekamen och titta, på skärmen allsköns perversioner visas så penisutlösande poesi, hå hå, skåda min pung och min penis, se Bleppe online, skriver "tjenis", får då bajsutlösning, surfar Blocket...

Livet.

På fittkramp jag sitta, smeka min lekamen och titta, på skärmen allsköns perversioner visas så penisutlösande poesi, hå hå, skåda min pung och min penis, se Bleppe online, skriver "tjenis", får då bajsutlösning, surfar Blocket, med pungarna vi spela krocket,...

Skaparen av Mortiscism.

12,900

Livet.

På fittkramp jag sitta, smeka min lekamen och titta, på skärmen allsköns perversioner visas så penisutlösande poesi, hå hå, skåda min pung och min penis, se Bleppe online, skriver "tjenis", får då bajsutlösning, surfar Blocket, med pungarna vi spela krocket, klitsch klatsch slafs, smegma och...