Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Julbord med kollegorna.
Seglardricka och snurrepiller bland sill...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 512 513 514 515 516 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Julbord med kollegorna.
Seglardricka och snurrepiller bland sill...
Julbord med kollegorna.
Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna...
Julbord med kollegorna.
Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv...
Julbord med kollegorna.
Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter...
Julbord med kollegorna.
Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den...
Julbord med kollegorna.
Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt...
Julbord med kollegorna.
Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik...
Julbord med kollegorna.
Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast...
Julbord med kollegorna.
Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas...
Julbord med kollegorna.
Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas och småbögar titt som tätt,...
Julbord med kollegorna.
Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas och småbögar titt som tätt, speman flödar glöggen skvätter julskinkans..
Julbord med kollegorna.
Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas och småbögar titt som tätt, speman flödar glöggen skvätter julskinkans yta så smiskad och skär,...
Julbord med kollegorna.
Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas och småbögar titt som tätt, speman flödar glöggen skvätter julskinkans yta så smiskad och skär, kör kuken i löksillen och...
Julbord med kollegorna.
Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas och småbögar titt som tätt, speman flödar glöggen skvätter julskinkans yta så smiskad och skär, kör kuken i löksillen och krydda janssons frestelse med konkelbär,...
Julbord med kollegorna.
Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas och småbögar titt som tätt, speman flödar glöggen skvätter julskinkans yta så smiskad och skär, kör kuken i löksillen och krydda janssons frestelse med konkelbär, hej tomtehomogubbar runka staken och...
Julbord med kollegorna.
Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas och småbögar titt som tätt, speman flödar glöggen skvätter julskinkans yta så smiskad och skär, kör kuken i löksillen och krydda janssons frestelse med konkelbär, hej tomtehomogubbar runka staken och ejakulera till tonerna av salighetens..
Julbord med kollegorna.
Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas och småbögar titt som tätt, speman flödar glöggen skvätter julskinkans yta så smiskad och skär, kör kuken i löksillen och krydda janssons frestelse med konkelbär, hej tomtehomogubbar runka staken och ejakulera till tonerna av salighetens sång, svep allas nubbar, ingen...
Julbord med kollegorna.
Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas och småbögar titt som tätt, speman flödar glöggen skvätter julskinkans yta så smiskad och skär, kör kuken i löksillen och krydda janssons frestelse med konkelbär, hej tomtehomogubbar runka staken och ejakulera till tonerna av salighetens sång, svep allas nubbar, ingen skall skonas, bajsbögeri och rökheroin...
Julbord med kollegorna.
Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas och småbögar titt som tätt, speman flödar glöggen skvätter julskinkans yta så smiskad och skär, kör kuken i löksillen och krydda janssons frestelse med konkelbär, hej tomtehomogubbar runka staken och ejakulera till tonerna av salighetens sång, svep allas nubbar, ingen skall skonas, bajsbögeri och rökheroin och injicerat vaselin, tripparna till...
Julbord med kollegorna.
Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas och småbögar titt som tätt, speman flödar glöggen skvätter julskinkans yta så smiskad och skär, kör kuken i löksillen och krydda janssons frestelse med konkelbär, hej tomtehomogubbar runka staken och ejakulera till tonerna av salighetens sång, svep allas nubbar, ingen skall skonas, bajsbögeri och rökheroin och injicerat vaselin, tripparna till tomtens homoverkstad var nu oundvikliga.
NWGHYY!
Nyårsfirandet.
Fittraketer och hummern runt kuken...
Nyårsfirandet.
Fittraketer och hummern runt kuken, sveper bubblet, plockar fram seglardrickan,...
Nyårsfirandet.
Fittraketer och hummern runt kuken, sveper bubblet, plockar fram seglardrickan, på med Onkel Kånkel, vaniljheterona...
Nyårsfirandet.
Fittraketer och hummern runt kuken, sveper bubblet, plockar fram seglardrickan, på med Onkel Kånkel, vaniljheterona har redan spytt och däckat...
Nyårsfirandet.
Fittraketer och hummern runt kuken, sveper bubblet, plockar fram seglardrickan, på med Onkel Kånkel, vaniljheterona har redan spytt och däckat så sött, nu tysk läderhomofili...
Sidor Föregående 1 … 512 513 514 515 516 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT