12,826

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Julbord med kollegorna.

Seglardricka och snurrepiller bland sill...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Julbord med kollegorna.

Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna...

Skaparen av Mortiscism.

12,828

Julbord med kollegorna.

Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv...

Julbord med kollegorna.

Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter...

Skaparen av Mortiscism.

Julbord med kollegorna.

Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

12,831

Julbord med kollegorna.

Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt...

Julbord med kollegorna.

Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik...

Skaparen av Mortiscism.

12,833

Julbord med kollegorna.

Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast...

Julbord med kollegorna.

Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas...

Skaparen av Mortiscism.

12,835

Julbord med kollegorna.

Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas och småbögar titt som tätt,...

Julbord med kollegorna.

Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas och småbögar titt som tätt, speman flödar  glöggen skvätter julskinkans..

Thumbs up Thumbs down

Julbord med kollegorna.

Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas och småbögar titt som tätt, speman flödar glöggen skvätter julskinkans yta så smiskad och skär,...

Skaparen av Mortiscism.

12,838

Julbord med kollegorna.

Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas och småbögar titt som tätt, speman flödar glöggen skvätter julskinkans yta så smiskad och skär, kör kuken i löksillen och...

Julbord med kollegorna.

Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas och småbögar titt som tätt, speman flödar glöggen skvätter julskinkans yta så smiskad och skär, kör kuken i löksillen och krydda janssons frestelse med konkelbär,...

Skaparen av Mortiscism.

12,840

Julbord med kollegorna.

Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas och småbögar titt som tätt, speman flödar glöggen skvätter julskinkans yta så smiskad och skär, kör kuken i löksillen och krydda janssons frestelse med konkelbär, hej tomtehomogubbar runka staken och...

Julbord med kollegorna.

Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas och småbögar titt som tätt, speman flödar glöggen skvätter julskinkans yta så smiskad och skär, kör kuken i löksillen och krydda janssons frestelse med konkelbär, hej tomtehomogubbar runka staken och ejakulera till tonerna av salighetens..

Thumbs up Thumbs down

Julbord med kollegorna.

Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas och småbögar titt som tätt, speman flödar glöggen skvätter julskinkans yta så smiskad och skär, kör kuken i löksillen och krydda janssons frestelse med konkelbär, hej tomtehomogubbar runka staken och ejakulera till tonerna av salighetens sång, svep allas nubbar, ingen...

Skaparen av Mortiscism.

12,843

Julbord med kollegorna.

Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas och småbögar titt som tätt, speman flödar glöggen skvätter julskinkans yta så smiskad och skär, kör kuken i löksillen och krydda janssons frestelse med konkelbär, hej tomtehomogubbar runka staken och ejakulera till tonerna av salighetens sång, svep allas nubbar, ingen skall skonas, bajsbögeri och rökheroin...

Julbord med kollegorna.

Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas och småbögar titt som tätt, speman flödar glöggen skvätter julskinkans yta så smiskad och skär, kör kuken i löksillen och krydda janssons frestelse med konkelbär, hej tomtehomogubbar runka staken och ejakulera till tonerna av salighetens sång, svep allas nubbar, ingen skall skonas, bajsbögeri och rökheroin och injicerat vaselin, tripparna till...

Thumbs up Thumbs down

Julbord med kollegorna.

Seglardricka och snurrepiller bland sill och nyknullad lax, bland köttbullarna mitt herpesdreggel flyter, en prinskorv jag sväljer ty homotimmen tryter mot den tid när den stora kåtheten komma så brutalt, ner på bordet en jättelik galtpenis dukas fram, då genast allas munnar vattnas, man kivas och småbögar titt som tätt, speman flödar glöggen skvätter julskinkans yta så smiskad och skär, kör kuken i löksillen och krydda janssons frestelse med konkelbär, hej tomtehomogubbar runka staken och ejakulera till tonerna av salighetens sång, svep allas nubbar, ingen skall skonas, bajsbögeri och rökheroin och injicerat vaselin, tripparna till tomtens homoverkstad var nu oundvikliga.

NWGHYY!

Skaparen av Mortiscism.

12,846

Nyårsfirandet.

Fittraketer och hummern runt kuken...

Nyårsfirandet.

Fittraketer och hummern runt kuken, sveper bubblet, plockar fram seglardrickan,...

Skaparen av Mortiscism.

12,848

Nyårsfirandet.

Fittraketer och hummern runt kuken, sveper bubblet, plockar fram seglardrickan, på med Onkel Kånkel, vaniljheterona...

Nyårsfirandet.

Fittraketer och hummern runt kuken, sveper bubblet, plockar fram seglardrickan, på med Onkel Kånkel, vaniljheterona har redan spytt och däckat...

Skaparen av Mortiscism.

12,850

Nyårsfirandet.

Fittraketer och hummern runt kuken, sveper bubblet, plockar fram seglardrickan, på med Onkel Kånkel, vaniljheterona har redan spytt och däckat så sött, nu tysk läderhomofili...