12,776

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar, ett rejält torrjuck och sedan homomys så glatt, Duplo och småbilar i röven åker inatt, så glatt glatt glatt, bögah böga böga, öga och tand tjohej, kissa och bajsa i matteboken, spontanejakulerar och runkar snoken, kuddar i analen mitt pervosinne översvämmas av nostalgi, ty den vintertid nu kommer, med pervolust, med extrembögarna är jag fri, bajsar kuddarna genomblöta med bs-7:or, bygger kojor av dessa, däri man gosa kan, mmmmmmh, väktaren in rusar, ack vilken syn upphetsande som få, bajsbögeriet nu klimax når, solen går upp och bögtuppen galer, ack ja bögarna flyr. Kvar sitter väktaren dränkt i piss och fekalier, skulden för bajskladdet han därefter få, sedan han koprofil blev.

NNNNYHHHGHH!!!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Spritresa till Tyskland

Laddad och klar förväntan och...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

12,778

Spritresa till Tyskland

Laddad och klar förväntan och trängtan så hård, på bussen...

Spritresa till Tyskland

Laddad och klar förväntan och trängtan så hård, på bussen seglardryck giva mig vård, de...

Skaparen av Mortiscism.

12,780

Spritresa till Tyskland

Laddad och klar förväntan och trängtan så hård, på bussen seglardryck giva mig vård, de bajsluktande sätena mig lugn skänker,...

Spritresa till Tyskland

Laddad och klar förväntan och trängtan så hård, på bussen seglardryck giva mig vård, de bajsluktande sätena mig lugn skänker, en busschaufför en busschaufför han...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

12,782

Spritresa till Tyskland

Laddad och klar förväntan och trängtan så hård, på bussen seglardryck giva mig vård, de bajsluktande sätena mig lugn skänker, en busschaufför en busschaufför han är en man med jättepenis,...

Spritresa till Tyskland

Laddad och klar förväntan och trängtan så hård, på bussen seglardryck giva mig vård, de bajsluktande sätena mig lugn skänker, en busschaufför en busschaufför han är en man med jättepenis, under resans gång vi masturbera...

Skaparen av Mortiscism.

12,784

Spritresa till Tyskland

Laddad och klar förväntan och trängtan så hård, på bussen seglardryck giva mig vård, de bajsluktande sätena mig lugn skänker, en busschaufför en busschaufför han är en man med jättepenis, under resans gång vi masturbera i takt, kukarna står i...

Spritresa till Tyskland

Laddad och klar förväntan och trängtan så hård, på bussen seglardryck giva mig vård, de bajsluktande sätena mig lugn skänker, en busschaufför en busschaufför han är en man med jättepenis, under resans gång vi masturbera i takt, kukarna står i all prakt, bussen gungar i...

Skaparen av Mortiscism.

12,786

Spritresa till Tyskland

Laddad och klar förväntan och trängtan så hård, på bussen seglardryck giva mig vård, de bajsluktande sätena mig lugn skänker, en busschaufför en busschaufför han är en man med jättepenis, under resans gång vi masturbera i takt, kukarna står i all prakt, bussen gungar i homotakt, bögar loss på Öresundsbron...

Spritresa till Tyskland

Laddad och klar förväntan och trängtan så hård, på bussen seglardryck giva mig vård, de bajsluktande sätena mig lugn skänker, en busschaufför en busschaufför han är en man med jättepenis, under resans gång vi masturbera i takt, kukarna står i all prakt, bussen gungar i homotakt, bögar loss på Öresundsbron med dessa resande dårhushjon, genom...

Skaparen av Mortiscism.

12,788

Spritresa till Tyskland

Laddad och klar förväntan och trängtan så hård, på bussen seglardryck giva mig vård, de bajsluktande sätena mig lugn skänker, en busschaufför en busschaufför han är en man med jättepenis, under resans gång vi masturbera i takt, kukarna står i all prakt, bussen gungar i homotakt, bögar loss på Öresundsbron med dessa resande dårhushjon, genom immiga fönster nu gränsbutiken skymta...

Spritresa till Tyskland

Laddad och klar förväntan och trängtan så hård, på bussen seglardryck giva mig vård, de bajsluktande sätena mig lugn skänker, en busschaufför en busschaufför han är en man med jättepenis, under resans gång vi masturbera i takt, kukarna står i all prakt, bussen gungar i homotakt, bögar loss på Öresundsbron med dessa resande dårhushjon, genom immiga fönster nu gränsbutiken skymta, "SEGLARDRICKA!" hör man folk grymta,...

Skaparen av Mortiscism.

12,790

Spritresa till Tyskland

Laddad och klar förväntan och trängtan så hård, på bussen seglardryck giva mig vård, de bajsluktande sätena mig lugn skänker, en busschaufför en busschaufför han är en man med jättepenis, under resans gång vi masturbera i takt, kukarna står i all prakt, bussen gungar i homotakt, bögar loss på Öresundsbron med dessa resande dårhushjon, genom immiga fönster nu gränsbutiken skymta, "SEGLARDRICKA!" hör man folk grymta, ut en spermakladdig hoper tjockisar...

Spritresa till Tyskland

Laddad och klar förväntan och trängtan så hård, på bussen seglardryck giva mig vård, de bajsluktande sätena mig lugn skänker, en busschaufför en busschaufför han är en man med jättepenis, under resans gång vi masturbera i takt, kukarna står i all prakt, bussen gungar i homotakt, bögar loss på Öresundsbron med dessa resande dårhushjon, genom immiga fönster nu gränsbutiken skymta, "SEGLARDRICKA!" hör man folk grymta, ut en spermakladdig hoper tjockisar rusar, därefter på drickan berusar,...

Skaparen av Mortiscism.

12,792

Spritresa till Tyskland

Laddad och klar förväntan och trängtan så hård, på bussen seglardryck giva mig vård, de bajsluktande sätena mig lugn skänker, en busschaufför en busschaufför han är en man med jättepenis, under resans gång vi masturbera i takt, kukarna står i all prakt, bussen gungar i homotakt, bögar loss på Öresundsbron med dessa resande dårhushjon, genom immiga fönster nu gränsbutiken skymta, "SEGLARDRICKA!" hör man folk grymta, ut en spermakladdig hoper tjockisar rusar, därefter på drickan berusar, "SUPA SUPA SUPA!" vrålas glatt,...

Spritresa till Tyskland

Laddad och klar förväntan och trängtan så hård, på bussen seglardryck giva mig vård, de bajsluktande sätena mig lugn skänker, en busschaufför en busschaufför han är en man med jättepenis, under resans gång vi masturbera i takt, kukarna står i all prakt, bussen gungar i homotakt, bögar loss på Öresundsbron med dessa resande dårhushjon, genom immiga fönster nu gränsbutiken skymta, "SEGLARDRICKA!" hör man folk grymta, ut en spermakladdig hoper tjockisar rusar, därefter på drickan berusar, "SUPA SUPA SUPA!" vrålas glatt, varpå chauffören greppar sin ratt,...

Skaparen av Mortiscism.

12,794

Spritresa till Tyskland

Laddad och klar förväntan och trängtan så hård, på bussen seglardryck giva mig vård, de bajsluktande sätena mig lugn skänker, en busschaufför en busschaufför han är en man med jättepenis, under resans gång vi masturbera i takt, kukarna står i all prakt, bussen gungar i homotakt, bögar loss på Öresundsbron med dessa resande dårhushjon, genom immiga fönster nu gränsbutiken skymta, "SEGLARDRICKA!" hör man folk grymta, ut en spermakladdig hoper tjockisar rusar, därefter på drickan berusar, "SUPA SUPA SUPA!" vrålas glatt, varpå chauffören greppar sin ratt, runkar ikapp, hoppla hurra, det...

Spritresa till Tyskland

Laddad och klar förväntan och trängtan så hård, på bussen seglardryck giva mig vård, de bajsluktande sätena mig lugn skänker, en busschaufför en busschaufför han är en man med jättepenis, under resans gång vi masturbera i takt, kukarna står i all prakt, bussen gungar i homotakt, bögar loss på Öresundsbron med dessa resande dårhushjon, genom immiga fönster nu gränsbutiken skymta, "SEGLARDRICKA!" hör man folk grymta, ut en spermakladdig hoper tjockisar rusar, därefter på drickan berusar, "SUPA SUPA SUPA!" vrålas glatt, varpå chauffören greppar sin ratt, runkar ikapp, hoppla hurra, det går, vi smiter från tullen,...

Skaparen av Mortiscism.

12,796

Spritresa till Tyskland

Laddad och klar förväntan och trängtan så hård, på bussen seglardryck giva mig vård, de bajsluktande sätena mig lugn skänker, en busschaufför en busschaufför han är en man med jättepenis, under resans gång vi masturbera i takt, kukarna står i all prakt, bussen gungar i homotakt, bögar loss på Öresundsbron med dessa resande dårhushjon, genom immiga fönster nu gränsbutiken skymta, "SEGLARDRICKA!" hör man folk grymta, ut en spermakladdig hoper tjockisar rusar, därefter på drickan berusar, "SUPA SUPA SUPA!" vrålas glatt, varpå chauffören greppar sin ratt, runkar ikapp, hoppla hurra, det går, vi smiter från tullen, suger kuk och sprutar ut,...

Spritresa till Tyskland

Laddad och klar förväntan och trängtan så hård, på bussen seglardryck giva mig vård, de bajsluktande sätena mig lugn skänker, en busschaufför en busschaufför han är en man med jättepenis, under resans gång vi masturbera i takt, kukarna står i all prakt, bussen gungar i homotakt, bögar loss på Öresundsbron med dessa resande dårhushjon, genom immiga fönster nu gränsbutiken skymta, "SEGLARDRICKA!" hör man folk grymta, ut en spermakladdig hoper tjockisar rusar, därefter på drickan berusar, "SUPA SUPA SUPA!" vrålas glatt, varpå chauffören greppar sin ratt, runkar ikapp, hoppla hurra, det går, vi smiter från tullen, suger kuk och sprutar ut, drickan räckte blott en helg...

Skaparen av Mortiscism.

12,798

Spritresa till Tyskland

Laddad och klar förväntan och trängtan så hård, på bussen seglardryck giva mig vård, de bajsluktande sätena mig lugn skänker, en busschaufför en busschaufför han är en man med jättepenis, under resans gång vi masturbera i takt, kukarna står i all prakt, bussen gungar i homotakt, bögar loss på Öresundsbron med dessa resande dårhushjon, genom immiga fönster nu gränsbutiken skymta, "SEGLARDRICKA!" hör man folk grymta, ut en spermakladdig hoper tjockisar rusar, därefter på drickan berusar, "SUPA SUPA SUPA!" vrålas glatt, varpå chauffören greppar sin ratt, runkar ikapp, hoppla hurra, det går, vi smiter från tullen, suger kuk och sprutar ut, drickan räckte blott en helg, snart är det dags igen!

NNNNNNNNYYYYYYYH!!!

Den obotlige homotomten.

När barnen har somnat och...

Skaparen av Mortiscism.

12,800

Den obotlige homotomten.

När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är...