Sv: Här postar vi allt möjligt
Litar helt och hållet på dig. När du skickat den så kollar jag inte utan visar den direkt den för dagbefälet.
*Packar ivrigt resväskan med tandborste och vaselinburkar*
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 123 124 125 126 127 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Litar helt och hållet på dig. När du skickat den så kollar jag inte utan visar den direkt den för dagbefälet.
*Packar ivrigt resväskan med tandborste och vaselinburkar*
Glöm inte gosstrosorna!

gosstrosor check
syster Märtas resekit med minibatong, diskhandskar, tidningen min häst och en sidennäsduk. check.
Resekassa en näve monopolpengar check
Oh oh oooh... Mr. Globetrotter.

Kan berätta att min ÖIA-connection berättade för mig att arbetet med www.orkelljungaidiotanstalt.se fortskrider som planerat då vi idag träffades diskret på lagret hos Perv R Us långt ute i Kalmars outskirts, allt för att lura APP.
(Slänger mig med lite utrikiska ord för att få det hela att verka lite mera international)
Kan berätta att min ÖIA-connection berättade för mig att arbetet med www.orkelljungaidiotanstalt.se fortskrider som planerat då vi idag träffades diskret på lagret hos Perv R Us långt ute i Kalmars outskirts, allt för att lura APP.
Såg att hemsidan numera har en bild på mig. *Sträcker på sig, pervigt malligt.*
En ÖIA-connection sa du? Skulle kunna bli en bra rulle med många bruna ledtrådar.

OH!!! Stenhårt!!! 
(Slänger mig med lite utrikiska ord för att få det hela att verka lite mera international)
ååååååååhhhhhhhh. F5 F5 F5 F5 F5 F5
Hittade den här i Kalmarposten idag och rev ut och scannade med min Nokia 3310 så att alla skulle kunna se:
(Kommer dock inte ihåg att jag blivit intervjuad?)
Ska åka till staden Burg i det tyska landet i natt med en öländsk fyllebuss.
Tänkte bara dela av mig utav min inköpslista på vad jag förbeställt:
Är tänkt att räcka både över jul och nyår.
ÅH vilket tillfälle! 
Jisses, vilka bra julklappstips du kommer med!
Javisst! Länken kan vara lite trög, men bara fortsätt att klicka tills den börjar fungera. *ppfh*
Okej!
*Klick! Klick! Klick! Klick! Klick! Klick! Klick! Klick! Klick! Klick! Flaffa! Klick! Klick! Klick! Klick! Klick!*
Snart går det nog!
*Klick! Klick! Klick! Klick! Klick! Klick! Klick! Klick! Klick! Klick...*
Bra. Braaaaa! *moahahaa*
ÅH vilket tillfälle!
Jag fick i uppdrag av syster Latexia att köpa ett gross fat med det. Nu har jag tyckt i 30 timmar och ingenting händer ju. Syster Latexia börjar bli lite sur... åååååhhhh. Anar straff KBT snart.
Men det är efter 30 timmar den börjar mjukna upp och fungera. Bara att fortsätta klicka. 
Ja just syster Latexia är ju inte direkt känd för sitt tålamod.
*Klick!*
"Hej Hitler, nästa gång fungerar det!"
*Klick!*
"Hej Hitler, nästa gång fungerar det!"
*Klick!*
(Repeat.)
https://www.youtube.com/watch?v=PPI4o_VQPQg
Försökte bajsa i dag på egen hand. De ni!
Oj. Undrar hur Märta kommer att reagera. Vad blev bs-resultatet?
Hann inte kolla. Det blev kalabalik efteråt då expediten inte riktigt uppskattade att jag bajsade i provhytten på Åhlens varefter det kom arga farbröder i uniformer med tjocka gummihandskar och saneringsdräkt.
Övning ger färdighet, Ostis.
Jag lider med dig, Ostis. Jag finner det mycket svårt att kunna se skillnaden mellan provhytter, dass, runkbås, svetsbås och valbås.
När jag tänker efter så tror jag att jag röstade fel i valet i höstas. Inte för att jag röstade på fel parti, men kanske för att jag kan ha råkat slänga rösten i ett dass, för att sedan dra en runk i valbåset. Lätt hänt.
Tror att du stoppade en bajskorv i valurnan eftersom allt ändå blir skit.
Sidor Föregående 1 … 123 124 125 126 127 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt