Sv: Var fan är jag?
Ha! Lätt ju. Ser på texten på dom gråa runkbåsen vart du är: Slvbrg!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?
Sidor Föregående 1 … 10 11 12 13 14 … 50 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ha! Lätt ju. Ser på texten på dom gråa runkbåsen vart du är: Slvbrg!
Men... Ligger inte Sweden Runk Festival i Sölvesborg och inte i Slvbrg som jag skrev?
Var ju vad jag kunde utläsa då det var en massa stolpar och staket framför och tänkte att det var väl kanske namnet på staden. *blepplepplepp*
VFÄJ?

Humm... Ser ut som lägenheter där utanför, så det kan inte vara Rasta...
Med tanke på yoghurtens iögonfallande tunna substans och färgen på kladdet som sitter på väggen, så måste jag gissa på Kalmargrillen.
Rätt! *buurp*
VFÄJ?
(Ber så hemskt mycket om ursäkt för det oproffsiga fotografiet med kamerablixt i framrutan och reflektion utav mitt vackra anlete. Hoppas jag är förlåten...)
Rätt! Åh vilken fin bil jag kap... öuhhum... "hyrde" ja.
Lite suddiga minnen från den resan...
Pervlo Delux perm 2000?
Japp. Tysk precision rakt igenom.
VFÄJ och äter? (pluspoäng om ni kan lista ut vad från menyn jag åt också)
(Frågade syster Märta om hon kunde skapa en mapp på ÖIA's hemsida som skulle vara till att posta forumbilder i. Och det gick bra som ni ser *ler*)
Håhå, Pervsterdam igen!
Burger Bar, Warmoesstraat 21.
Jaa du, jag ser att du har med dig både snurrepiller och seglardricka till maten. Dä ä bra.
Tittar på menyn, jag ser att dom har "angus burger", så jag gissar att du tog en "angus burger" utan "g". 
Åååh herr Mus du Ääär så vis! Det stämmer ju till pungt och picka allt du skriver!
Och ja... Jag tog en Anusburger Deluxe med extra gouda-flensost. Mmmm...
...och man ser ju dig där uppe i fönstret, din lilla fresterska där!
Javisst! Ska konkurrera ut varenda hak i Red Light District!
*Dansar homoerotiskt.*
VFÄJ? (Dock inte långt hemifrån vill jag minnas svagt)
Humm... En jävla massa cyklar parkerade därute, så det borde vara Kalmar C... Fast, naej. Humm, ett nedsprutat "ellos borås"? Kanske en ledtråd till Borås C? ...Naej. Humm...
Något torg nära min hemadress på Södra Lång... Ser du min fina spermobil i bakgrunden? 
Gissar att du var på Krögers och drack seglardricka, innan du fick syn på scenen utanför:
Fullträff!!!
Tyvärr fick jag inte uppträda så länge innan det kom folk i uniform och tog med mig till PIVA. 
Inga groupies framför scenen då, i publikhavet som jag antar bildades? 
Jo. En ledsagad grupp från dagcenter ställde sig och cp-klappade glatt samtidigt dom kissade på sig.
Låter som en jackpot!
Det var det!
Sidor Föregående 1 … 10 11 12 13 14 … 50 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?