12,726

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Det lackar mot jul.

Planering, stress och tjat, seglardrickan fyller sin charm som den tröst min sargade själ behöva, även en SHÖMK kan bedöva, överallt sura miner, gapiga ungar, ändock välfyllda latriner, stora pungar, grötblandat bajs, på US-Video jag julklapparna finner, porrfilm, dildos, och glidslem i kubik säcken fyller, där vankas runklussebulle, jag vinner, hurra hurra, tomtefar är så bra, med sin tunga pung ha ha, snopp i grytan måste vi ha var da' trallalaaa, heroinspetsad glögg och runklussebullar, se på när tomten knullar, konsumera konsumera konsumera, i januari kräks gröten ut, sperman blir sur likt kärringen min, sista runklussebullen går, ändock kuken står, hurra hurra, nu min pervosjäl...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Det lackar mot jul.

Planering, stress och tjat, seglardrickan fyller sin charm som den tröst min sargade själ behöva, även en SHÖMK kan bedöva, överallt sura miner, gapiga ungar, ändock välfyllda latriner, stora pungar, grötblandat bajs, på US-Video jag julklapparna finner, porrfilm, dildos, och glidslem i kubik säcken fyller, där vankas runklussebulle, jag vinner, hurra hurra, tomtefar är så bra, med sin tunga pung ha ha, snopp i grytan måste vi ha var da' trallalaaa, heroinspetsad glögg och runklussebullar, se på när tomten knullar, konsumera konsumera konsumera, i januari kräks gröten ut, sperman blir sur likt kärringen min, sista runklussebullen går, ändock kuken står, hurra hurra, nu min pervosjäl är det äntligen vår.¨

Gnyf

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

12,728

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg...

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på  skoj, realisation...

Thumbs up Thumbs down

12,730

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på  skoj, realisation i var affär, storpack och...

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på  skoj, realisation i var affär, storpack och femliters lavemang gör susen till...

Thumbs up Thumbs down

12,732

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på  skoj, realisation i var affär, storpack och femliters lavemang gör susen till max, ack ja mitt anus...

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på skoj, realisation i var affär, storpack och femliters lavemang gör susen till max, ack ja mitt anus jag smörjer med vax, se...

Skaparen av Mortiscism.

12,734

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på skoj, realisation i var affär, storpack och femliters lavemang gör susen till max, ack ja mitt anus jag smörjer med vax, se den bruna lyckan så allsmäktig...

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på skoj, realisation i var affär, storpack och femliters lavemang gör susen till max, ack ja mitt anus jag smörjer med vax, se den bruna lyckan så allsmäktig är, bajsrunkar här och där,...

Skaparen av Mortiscism.

12,736

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på skoj, realisation i var affär, storpack och femliters lavemang gör susen till max, ack ja mitt anus jag smörjer med vax, se den bruna lyckan så allsmäktig är, bajsrunkar här och där, en klutt, ett sprut, all...

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på skoj, realisation i var affär, storpack och femliters lavemang gör susen till max, ack ja mitt anus jag smörjer med vax, se den bruna lyckan så allsmäktig är, bajsrunkar här och där, en klutt, ett sprut, all denna röra därefter smetas ut,...

Skaparen av Mortiscism.

12,738

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på skoj, realisation i var affär, storpack och femliters lavemang gör susen till max, ack ja mitt anus jag smörjer med vax, se den bruna lyckan så allsmäktig är, bajsrunkar här och där, en klutt, ett sprut, all denna röra därefter smetas ut, sjunger Thore Skogmanlåtar och dansar...

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på skoj, realisation i var affär, storpack och femliters lavemang gör susen till max, ack ja mitt anus jag smörjer med vax, se den bruna lyckan så allsmäktig är, bajsrunkar här och där, en klutt, ett sprut, all denna röra därefter smetas ut, sjunger Thore Skogmanlåtar och dansar, smeker ollat, hårt som pansar,...

Skaparen av Mortiscism.

12,740

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på skoj, realisation i var affär, storpack och femliters lavemang gör susen till max, ack ja mitt anus jag smörjer med vax, se den bruna lyckan så allsmäktig är, bajsrunkar här och där, en klutt, ett sprut, all denna röra därefter smetas ut, sjunger Thore Skogmanlåtar och dansar, smeker ollat, hårt som pansar, hårt hårt hårt, gurglar diarré...

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på skoj, realisation i var affär, storpack och femliters lavemang gör susen till max, ack ja mitt anus jag smörjer med vax, se den bruna lyckan så allsmäktig är, bajsrunkar här och där, en klutt, ett sprut, all denna röra därefter smetas ut, sjunger Thore Skogmanlåtar och dansar, smeker ollat, hårt som pansar, hårt hårt hårt, gurglar diarré, det gav mig en idé,...

Skaparen av Mortiscism.

12,742

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på skoj, realisation i var affär, storpack och femliters lavemang gör susen till max, ack ja mitt anus jag smörjer med vax, se den bruna lyckan så allsmäktig är, bajsrunkar här och där, en klutt, ett sprut, all denna röra därefter smetas ut, sjunger Thore Skogmanlåtar och dansar, smeker ollat, hårt som pansar, hårt hårt hårt, gurglar diarré, det gav mig en idé, tjoho tjohej koprogaypastej, så genial...

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på skoj, realisation i var affär, storpack och femliters lavemang gör susen till max, ack ja mitt anus jag smörjer med vax, se den bruna lyckan så allsmäktig är, bajsrunkar här och där, en klutt, ett sprut, all denna röra därefter smetas ut, sjunger Thore Skogmanlåtar och dansar, smeker ollat, hårt som pansar, hårt hårt hårt, gurglar diarré, det gav mig en idé, tjoho tjohej koprogaypastej, så genial  att sälja i kvadrat, köp...

Thumbs up Thumbs down

12,744

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på skoj, realisation i var affär, storpack och femliters lavemang gör susen till max, ack ja mitt anus jag smörjer med vax, se den bruna lyckan så allsmäktig är, bajsrunkar här och där, en klutt, ett sprut, all denna röra därefter smetas ut, sjunger Thore Skogmanlåtar och dansar, smeker ollat, hårt som pansar, hårt hårt hårt, gurglar diarré, det gav mig en idé, tjoho tjohej koprogaypastej, så genial  att sälja i kvadrat, köp köp köp, bajsa idag, torka...

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på skoj, realisation i var affär, storpack och femliters lavemang gör susen till max, ack ja mitt anus jag smörjer med vax, se den bruna lyckan så allsmäktig är, bajsrunkar här och där, en klutt, ett sprut, all denna röra därefter smetas ut, sjunger Thore Skogmanlåtar och dansar, smeker ollat, hårt som pansar, hårt hårt hårt, gurglar diarré, det gav mig en idé, tjoho tjohej koprogaypastej, så genial  att sälja i kvadrat, köp köp köp, bajsa idag, torka dina bögtårar i morgon när...

Thumbs up Thumbs down

12,746

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på skoj, realisation i var affär, storpack och femliters lavemang gör susen till max, ack ja mitt anus jag smörjer med vax, se den bruna lyckan så allsmäktig är, bajsrunkar här och där, en klutt, ett sprut, all denna röra därefter smetas ut, sjunger Thore Skogmanlåtar och dansar, smeker ollat, hårt som pansar, hårt hårt hårt, gurglar diarré, det gav mig en idé, tjoho tjohej koprogaypastej, så genial  att sälja i kvadrat, köp köp köp, bajsa idag, torka dina bögtårar i morgon när priset höjts, dyker i avlopp...

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på skoj, realisation i var affär, storpack och femliters lavemang gör susen till max, ack ja mitt anus jag smörjer med vax, se den bruna lyckan så allsmäktig är, bajsrunkar här och där, en klutt, ett sprut, all denna röra därefter smetas ut, sjunger Thore Skogmanlåtar och dansar, smeker ollat, hårt som pansar, hårt hårt hårt, gurglar diarré, det gav mig en idé, tjoho tjohej koprogaypastej, så genial  att sälja i kvadrat, köp köp köp, bajsa idag, torka dina bögtårar i morgon när priset höjts, dyker i avlopp efter bra kvalité, säljer det...

Skaparen av Mortiscism.

12,748

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på skoj, realisation i var affär, storpack och femliters lavemang gör susen till max, ack ja mitt anus jag smörjer med vax, se den bruna lyckan så allsmäktig är, bajsrunkar här och där, en klutt, ett sprut, all denna röra därefter smetas ut, sjunger Thore Skogmanlåtar och dansar, smeker ollat, hårt som pansar, hårt hårt hårt, gurglar diarré, det gav mig en idé, tjoho tjohej koprogaypastej, så genial  att sälja i kvadrat, köp köp köp, bajsa idag, torka dina bögtårar i morgon när priset höjts, dyker i avlopp efter bra kvalité, säljer det dyrt dyrt dyrt, bajskorvar och...

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på skoj, realisation i var affär, storpack och femliters lavemang gör susen till max, ack ja mitt anus jag smörjer med vax, se den bruna lyckan så allsmäktig är, bajsrunkar här och där, en klutt, ett sprut, all denna röra därefter smetas ut, sjunger Thore Skogmanlåtar och dansar, smeker ollat, hårt som pansar, hårt hårt hårt, gurglar diarré, det gav mig en idé, tjoho tjohej koprogaypastej, så genial  att sälja i kvadrat, köp köp köp, bajsa idag, torka dina bögtårar i morgon när priset höjts, dyker i avlopp efter bra kvalité, säljer det dyrt dyrt dyrt, bajskorvar och scatporr som jag hyrt hyrt...

Skaparen av Mortiscism.

12,750

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på skoj, realisation i var affär, storpack och femliters lavemang gör susen till max, ack ja mitt anus jag smörjer med vax, se den bruna lyckan så allsmäktig är, bajsrunkar här och där, en klutt, ett sprut, all denna röra därefter smetas ut, sjunger Thore Skogmanlåtar och dansar, smeker ollat, hårt som pansar, hårt hårt hårt, gurglar diarré, det gav mig en idé, tjoho tjohej koprogaypastej, så genial  att sälja i kvadrat, köp köp köp, bajsa idag, torka dina bögtårar i morgon när priset höjts, dyker i avlopp efter bra kvalité, säljer det dyrt dyrt dyrt, bajskorvar och scatporr som jag hyrt hyrt hyrt, så dyrt dyrt dyrt,...