12,676

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Mystik.

Vad var det som lät, slafsade, krafsade och luktade när jag på utedasset satt och putsade yoghurtbössan, från mörkret jag nu en kuslig skepnad se, rullandes fram på fyra hjul i ett hav av bajs, kebabsås, och Norrlands Gul. Han smeker din ringmuskel så ömt och stönar sorgligt. "Att ingen hjälper att ingen trollar, att allting stjälpes, hallelujah hallelujah, runka på, runka högt!" Han tar nu det avgörande klivet ut...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Mystik.

Vad var det som lät, slafsade, krafsade och luktade när jag på utedasset satt och putsade yoghurtbössan, från mörkret jag nu en kuslig skepnad se, rullandes fram på fyra hjul i ett hav av bajs, kebabsås, och Norrlands Gul. Han smeker din ringmuskel så ömt och stönar sorgligt. "Att ingen hjälper att ingen trollar, att allting stjälpes, hallelujah hallelujah, runka på, runka högt!" Han tar nu det avgörande klivet ut ur kladdet, in i mörkret...

Skaparen av Mortiscism.

12,678

Mystik.

Vad var det som lät, slafsade, krafsade och luktade när jag på utedasset satt och putsade yoghurtbössan, från mörkret jag nu en kuslig skepnad se, rullandes fram på fyra hjul i ett hav av bajs, kebabsås, och Norrlands Gul. Han smeker din ringmuskel så ömt och stönar sorgligt. "Att ingen hjälper att ingen trollar, att allting stjälpes, hallelujah hallelujah, runka på, runka högt!" Han tar nu det avgörande klivet ut ur kladdet, in i mörkret bland perviga väsen och bajsluktande...

Mystik.

Vad var det som lät, slafsade, krafsade och luktade när jag på utedasset satt och putsade yoghurtbössan, från mörkret jag nu en kuslig skepnad se, rullandes fram på fyra hjul i ett hav av bajs, kebabsås, och Norrlands Gul. Han smeker din ringmuskel så ömt och stönar sorgligt. "Att ingen hjälper att ingen trollar, att allting stjälpes, hallelujah hallelujah, runka på, runka högt!" Han tar nu det avgörande klivet ut ur kladdet, in i mörkret bland perviga väsen och bajsluktande buskage, där det idkas samlag...

Skaparen av Mortiscism.

12,680

Mystik.

Vad var det som lät, slafsade, krafsade och luktade när jag på utedasset satt och putsade yoghurtbössan, från mörkret jag nu en kuslig skepnad se, rullandes fram på fyra hjul i ett hav av bajs, kebabsås, och Norrlands Gul. Han smeker din ringmuskel så ömt och stönar sorgligt. "Att ingen hjälper att ingen trollar, att allting stjälpes, hallelujah hallelujah, runka på, runka högt!" Han tar nu det avgörande klivet ut ur kladdet, in i mörkret bland perviga väsen och bajsluktande buskage, där det idkas samlag och kladdkaka, vinden smeker min...

Mystik.

Vad var det som lät, slafsade, krafsade och luktade när jag på utedasset satt och putsade yoghurtbössan, från mörkret jag nu en kuslig skepnad se, rullandes fram på fyra hjul i ett hav av bajs, kebabsås, och Norrlands Gul. Han smeker din ringmuskel så ömt och stönar sorgligt. "Att ingen hjälper att ingen trollar, att allting stjälpes, hallelujah hallelujah, runka på, runka högt!" Han tar nu det avgörande klivet ut ur kladdet, in i mörkret bland perviga väsen och bajsluktande buskage, där det idkas samlag och kladdkaka, vinden smeker min lekamen, jag är nära nu...

Skaparen av Mortiscism.

12,682

Mystik.

Vad var det som lät, slafsade, krafsade och luktade när jag på utedasset satt och putsade yoghurtbössan, från mörkret jag nu en kuslig skepnad se, rullandes fram på fyra hjul i ett hav av bajs, kebabsås, och Norrlands Gul. Han smeker din ringmuskel så ömt och stönar sorgligt. "Att ingen hjälper att ingen trollar, att allting stjälpes, hallelujah hallelujah, runka på, runka högt!" Han tar nu det avgörande klivet ut ur kladdet, in i mörkret bland perviga väsen och bajsluktande buskage, där det idkas samlag och kladdkaka, vinden smeker min lekamen, jag är nära nu mina drömmars mål, ut ur...

Mystik.

Vad var det som lät, slafsade, krafsade och luktade när jag på utedasset satt och putsade yoghurtbössan, från mörkret jag nu en kuslig skepnad se, rullandes fram på fyra hjul i ett hav av bajs, kebabsås, och Norrlands Gul. Han smeker din ringmuskel så ömt och stönar sorgligt. "Att ingen hjälper att ingen trollar, att allting stjälpes, hallelujah hallelujah, runka på, runka högt!" Han tar nu det avgörande klivet ut ur kladdet, in i mörkret bland perviga väsen och bajsluktande buskage, där det idkas samlag och kladdkaka, vinden smeker min lekamen, jag är nära nu mina drömmars mål, ut ur dajmkrysset mitt faller då en...

Skaparen av Mortiscism.

12,684

Mystik.

Vad var det som lät, slafsade, krafsade och luktade när jag på utedasset satt och putsade yoghurtbössan, från mörkret jag nu en kuslig skepnad se, rullandes fram på fyra hjul i ett hav av bajs, kebabsås, och Norrlands Gul. Han smeker din ringmuskel så ömt och stönar sorgligt. "Att ingen hjälper att ingen trollar, att allting stjälpes, hallelujah hallelujah, runka på, runka högt!" Han tar nu det avgörande klivet ut ur kladdet, in i mörkret bland perviga väsen och bajsluktande buskage, där det idkas samlag och kladdkaka, vinden smeker min lekamen, jag är nära nu mina drömmars mål, ut ur dajmkrysset mitt faller då en förnimmelse av frid mig skänker.

NNNYYH!!!

Bögen i buren.

Bland använda kondomer och vaselin...

Skaparen av Mortiscism.

12,686

Bögen i buren.

Bland använda kondomer och vaselin han sin bajskladdiga stake runkar,...

Bögen i buren.

Bland använda kondomer och vaselin han sin bajskladdiga stake runkar, skriker efter en gubbröv att...

Skaparen av Mortiscism.

12,688

Bögen i buren.

Bland använda kondomer och vaselin han sin bajskladdiga stake runkar, skriker efter en gubbröv att sodomera så brutalt analt, då...

Bögen i buren.

Bland använda kondomer och vaselin han sin bajskladdiga stake runkar, skriker efter en gubbröv att sodomera så brutalt analt, då utlösning sker, han pervobönen ber,...

Skaparen av Mortiscism.

12,690

Bögen i buren.

Bland använda kondomer och vaselin han sin bajskladdiga stake runkar, skriker efter en gubbröv att sodomera så brutalt analt, då utlösning sker, han pervobönen ber, "KUK KUK KUK!" herre min...

Bögen i buren.

Bland använda kondomer och vaselin han sin bajskladdiga stake runkar, skriker efter en gubbröv att sodomera så brutalt analt, då utlösning sker, han pervobönen ber, "KUK KUK KUK!" herre min homogud, djungelsaft och hårda bud,

Skaparen av Mortiscism.

12,692

Bögen i buren.

Bland använda kondomer och vaselin han sin bajskladdiga stake runkar, skriker efter en gubbröv att sodomera så brutalt analt, då utlösning sker, han pervobönen ber, "KUK KUK KUK!" herre min homogud, djungelsaft och hårda bud, runka runka kuken blå, hej...

Bögen i buren.

Bland använda kondomer och vaselin han sin bajskladdiga stake runkar, skriker efter en gubbröv att sodomera så brutalt analt, då utlösning sker, han pervobönen ber, "KUK KUK KUK!" herre min homogud, djungelsaft och hårda bud, runka runka kuken blå, hej hå, då ett mirakel sker...

Skaparen av Mortiscism.

Bögen i buren.

Bland använda kondomer och vaselin han sin bajskladdiga stake runkar, skriker efter en gubbröv att sodomera så brutalt analt, då utlösning sker, han pervobönen ber, "KUK KUK KUK!" herre min homogud, djungelsaft och hårda bud, runka runka kuken blå, hej hå, då ett mirakel sker, en banan en strimma av...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

12,695

Bögen i buren.

Bland använda kondomer och vaselin han sin bajskladdiga stake runkar, skriker efter en gubbröv att sodomera så brutalt analt, då utlösning sker, han pervobönen ber, "KUK KUK KUK!" herre min homogud, djungelsaft och hårda bud, runka runka kuken blå, hej hå, då ett mirakel sker, en banan en strimma av hopp och snopp, böga böga...

Bögen i buren.

Bland använda kondomer och vaselin han sin bajskladdiga stake runkar, skriker efter en gubbröv att sodomera så brutalt analt, då utlösning sker, han pervobönen ber, "KUK KUK KUK!" herre min homogud, djungelsaft och hårda bud, runka runka kuken blå, hej hå, då ett mirakel sker, en banan en strimma av hopp och snopp, böga böga, burens hänglås jag pillar opp,...

Skaparen av Mortiscism.

12,697

Bögen i buren.

Bland använda kondomer och vaselin han sin bajskladdiga stake runkar, skriker efter en gubbröv att sodomera så brutalt analt, då utlösning sker, han pervobönen ber, "KUK KUK KUK!" herre min homogud, djungelsaft och hårda bud, runka runka kuken blå, hej hå, då ett mirakel sker, en banan en strimma av hopp och snopp, böga böga, burens hänglås jag pillar opp, springer sedan glatt opp till...

Bögen i buren.

Bland använda kondomer och vaselin han sin bajskladdiga stake runkar, skriker efter en gubbröv att sodomera så brutalt analt, då utlösning sker, han pervobönen ber, "KUK KUK KUK!" herre min homogud, djungelsaft och hårda bud, runka runka kuken blå, hej hå, då ett mirakel sker, en banan en strimma av hopp och snopp, böga böga, burens hänglås jag pillar opp, springer sedan glatt opp till huvudgatan, "Bögen är lös!", skrek...

Skaparen av Mortiscism.

12,699

Bögen i buren.

Bland använda kondomer och vaselin han sin bajskladdiga stake runkar, skriker efter en gubbröv att sodomera så brutalt analt, då utlösning sker, han pervobönen ber, "KUK KUK KUK!" herre min homogud, djungelsaft och hårda bud, runka runka kuken blå, hej hå, då ett mirakel sker, en banan en strimma av hopp och snopp, böga böga, burens hänglås jag pillar opp, springer sedan glatt opp till huvudgatan, "Bögen är lös!", skrek alla, se på ballan, slicka...

Bögen i buren.

Bland använda kondomer och vaselin han sin bajskladdiga stake runkar, skriker efter en gubbröv att sodomera så brutalt analt, då utlösning sker, han pervobönen ber, "KUK KUK KUK!" herre min homogud, djungelsaft och hårda bud, runka runka kuken blå, hej hå, då ett mirakel sker, en banan en strimma av hopp och snopp, böga böga, burens hänglås jag pillar opp, springer sedan glatt opp till huvudgatan, "Bögen är lös!", skrek alla, se på ballan, slicka fitta, annars är du bög,...

Skaparen av Mortiscism.