Sv: Här postar vi allt möjligt
Ja, vilken upplevelse. Dock så gjorde KBT-batongerna underverk i farbror brun, behöver inte ens ta i längre när det ska skitas. "KA-FLOMP!" låter det, sedan har man magiskt lagt en BU av bibliska proportioner.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 120 121 122 123 124 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ja, vilken upplevelse. Dock så gjorde KBT-batongerna underverk i farbror brun, behöver inte ens ta i längre när det ska skitas. "KA-FLOMP!" låter det, sedan har man magiskt lagt en BU av bibliska proportioner.
Jag verkligen rös av välbehag när jag läste det där.
https://youtu.be/bczOxg2JoJM?t=9
*surple*
Aj aj... Tror att Ostfralla Bengtsson har anledning att gömma sig en tid framöfver.
https://youtu.be/hGOfwxyP3cU
Aj aj... Tror att Ostfralla Bengtsson har anledning att gömma sig en tid framöfver.
https://youtu.be/hGOfwxyP3cU
*gömmer sig under svängbädden och kniper ihop*
Ser på GPS:en att transporten redan passerat Hamburg. Ingen som har hittat dig än då, Ostis?
Vad pratar du om med dig själv då? *barsk blick*
Eeeeehh... *nervös* V-v-väder och vvvind.
*svettig*
Jaså? Jaha... Mmmm... (misstänksam) *hrmh* Fortsätt med det då. Letar efter Ostfralla Bengtsson. Säg genast till mig om du ser till honom. Han ska nämligen "förberedas" för en grej. Adjö!
O-o-ooookej. Det ska jag genast göra, syster Märta.
(nervöst leende)
*phuu* Där hade vi allt tur, Ostis.
*suck* Kommande veckas utfodringslista...

Mmh! Ser fram emot morgondagen! (Så länge jag slipper didära hallonen, eller va di kallart! Urk!)
Ja usch ja.
mums, men ingen kladdkaka till kl 15:07 fikat på torsdagar?
mums, men ingen kladdkaka till kl 15:07 fikat på torsdagar?
VET HUT!!! *KASPLATT*
15:07?! Vad hände med 15:03? Och 15:05?
De har väl alltid varit 15:07? syster Märta säger det i alla fall och jag är inte den som ifrågasätter.
Ostfralla skrev:mums, men ingen kladdkaka till kl 15:07 fikat på torsdagar?
VET HUT!!! *KASPLATT*
OIIIAJJJhhhh
rakt på ollonet............................*SQIRTLE*
Hittade hon dig? 
...och det där med fikatiderna blir inte jag heller klok på...
Nu har jag inspekterat Ostis scheman, man kan konstatera att någonting inte stämmer här. 
Ibland är det dessutom syster Latrina som bakar, men ibland så är det syster Fekalia. Vems är godast egentligen?
*Pervomystiken tätnar.*

Mycket observant utav herr Mus. Tror det ligger en vuxenblöja begraven här! Hmmm...?
xam verkar vara nere 
Nu har jag inspekterat Ostis scheman, man kan konstatera att någonting inte stämmer här.
Ibland är det dessutom syster Latrina som bakar, men ibland så är det syster Fekalia. Vems är godast egentligen?
*Pervomystiken tätnar.*
Nähä nu ska vi vara såna. Alla mina iakttagelser och beskrivningar följer sanningen som det är sagt, så säger i alla fall syster Märta och hon vet bestämt. Skulle aldrig komma på tanken att börja fabricera uppgifter, hur skulle det sluta? Inte vill jag råka ut för extra batongterapi.
Sidor Föregående 1 … 120 121 122 123 124 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt