12,651

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Bullrunken.

I en ring satt de och drog, flaffa flaffa flaffa, Sillstryparn, Alkoholistvrak, Dverj och Daniel, dom drog, drog, drog och drog, sprutade så vilt, vilt, vilt, vilt, till tonerna av Jularbo, Skogman, och Pervles, se flera käcka gossar nu ansluta, Ostfralla kommer, störst sprutar först i stora lass, tjohej, kuken står, nu blev de tre bullar att runka på, håhåhåå, sperman yrde, stämningen var böghög, tjohoo, bullen nu in i...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Bullrunken.

I en ring satt de och drog, flaffa flaffa flaffa, Sillstryparn, Alkoholistvrak, Dverj och Daniel, dom drog, drog, drog och drog, sprutade så vilt, vilt, vilt, vilt, till tonerna av Jularbo, Skogman, och Pervles, se flera käcka gossar nu ansluta, Ostfralla kommer, störst sprutar först i stora lass, tjohej, kuken står, nu blev de tre bullar att runka på, håhåhåå, sperman yrde, stämningen var böghög, tjohoo, bullen nu in i prutten på förloraren, äts därefter...

Skaparen av Mortiscism.

12,653

Bullrunken.

I en ring satt de och drog, flaffa flaffa flaffa, Sillstryparn, Alkoholistvrak, Dverj och Daniel, dom drog, drog, drog och drog, sprutade så vilt, vilt, vilt, vilt, till tonerna av Jularbo, Skogman, och Pervles, se flera käcka gossar nu ansluta, Ostfralla kommer, störst sprutar först i stora lass, tjohej, kuken står, nu blev de tre bullar att runka på, håhåhåå, sperman yrde, stämningen var böghög, tjohoo, bullen nu in i prutten på förloraren, äts därefter upp upp upp, nya bullar...

Bullrunken.

I en ring satt de och drog, flaffa flaffa flaffa, Sillstryparn, Alkoholistvrak, Dverj och Daniel, dom drog, drog, drog och drog, sprutade så vilt, vilt, vilt, vilt, till tonerna av Jularbo, Skogman, och Pervles, se flera käcka gossar nu ansluta, Ostfralla kommer, störst sprutar först i stora lass, tjohej, kuken står, nu blev de tre bullar att runka på, håhåhåå, sperman yrde, stämningen var böghög, tjohoo, bullen nu in i prutten på förloraren, äts därefter upp upp upp, nya bullar plockas åter fram, alla gossar...

Skaparen av Mortiscism.

12,655

Bullrunken.

I en ring satt de och drog, flaffa flaffa flaffa, Sillstryparn, Alkoholistvrak, Dverj och Daniel, dom drog, drog, drog och drog, sprutade så vilt, vilt, vilt, vilt, till tonerna av Jularbo, Skogman, och Pervles, se flera käcka gossar nu ansluta, Ostfralla kommer, störst sprutar först i stora lass, tjohej, kuken står, nu blev de tre bullar att runka på, håhåhåå, sperman yrde, stämningen var böghög, tjohoo, bullen nu in i prutten på förloraren, äts därefter upp upp upp, nya bullar plockas åter fram, alla gossar på nytt börjar dra, kebabsås...

Bullrunken.

I en ring satt de och drog, flaffa flaffa flaffa, Sillstryparn, Alkoholistvrak, Dverj och Daniel, dom drog, drog, drog och drog, sprutade så vilt, vilt, vilt, vilt, till tonerna av Jularbo, Skogman, och Pervles, se flera käcka gossar nu ansluta, Ostfralla kommer, störst sprutar först i stora lass, tjohej, kuken står, nu blev de tre bullar att runka på, håhåhåå, sperman yrde, stämningen var böghög, tjohoo, bullen nu in i prutten på förloraren, äts därefter upp upp upp, nya bullar plockas åter fram, alla gossar på nytt börjar dra, kebabsås och svett, hett hett hett,...

Skaparen av Mortiscism.

12,657

Bullrunken.

I en ring satt de och drog, flaffa flaffa flaffa, Sillstryparn, Alkoholistvrak, Dverj och Daniel, dom drog, drog, drog och drog, sprutade så vilt, vilt, vilt, vilt, till tonerna av Jularbo, Skogman, och Pervles, se flera käcka gossar nu ansluta, Ostfralla kommer, störst sprutar först i stora lass, tjohej, kuken står, nu blev de tre bullar att runka på, håhåhåå, sperman yrde, stämningen var böghög, tjohoo, bullen nu in i prutten på förloraren, äts därefter upp upp upp, nya bullar plockas åter fram, alla gossar på nytt börjar dra, kebabsås och svett, hett hett hett, runka på runka på, så...

Bullrunken.

I en ring satt de och drog, flaffa flaffa flaffa, Sillstryparn, Alkoholistvrak, Dverj och Daniel, dom drog, drog, drog och drog, sprutade så vilt, vilt, vilt, vilt, till tonerna av Jularbo, Skogman, och Pervles, se flera käcka gossar nu ansluta, Ostfralla kommer, störst sprutar först i stora lass, tjohej, kuken står, nu blev de tre bullar att runka på, håhåhåå, sperman yrde, stämningen var böghög, tjohoo, bullen nu in i prutten på förloraren, äts därefter upp upp upp, nya bullar plockas åter fram, alla gossar på nytt börjar dra, kebabsås och svett, hett hett hett, runka på runka på, så homo det går, nu är...

Skaparen av Mortiscism.

12,659

Bullrunken.

I en ring satt de och drog, flaffa flaffa flaffa, Sillstryparn, Alkoholistvrak, Dverj och Daniel, dom drog, drog, drog och drog, sprutade så vilt, vilt, vilt, vilt, till tonerna av Jularbo, Skogman, och Pervles, se flera käcka gossar nu ansluta, Ostfralla kommer, störst sprutar först i stora lass, tjohej, kuken står, nu blev de tre bullar att runka på, håhåhåå, sperman yrde, stämningen var böghög, tjohoo, bullen nu in i prutten på förloraren, äts därefter upp upp upp, nya bullar plockas åter fram, alla gossar på nytt börjar dra, kebabsås och svett, hett hett hett, runka på runka på, så homo det går, nu är nya bullar på gång, ännu...

Bullrunken.

I en ring satt de och drog, flaffa flaffa flaffa, Sillstryparn, Alkoholistvrak, Dverj och Daniel, dom drog, drog, drog och drog, sprutade så vilt, vilt, vilt, vilt, till tonerna av Jularbo, Skogman, och Pervles, se flera käcka gossar nu ansluta, Ostfralla kommer, störst sprutar först i stora lass, tjohej, kuken står, nu blev de tre bullar att runka på, håhåhåå, sperman yrde, stämningen var böghög, tjohoo, bullen nu in i prutten på förloraren, äts därefter upp upp upp, nya bullar plockas åter fram, alla gossar på nytt börjar dra, kebabsås och svett, hett hett hett, runka på runka på, så homo det går, nu är nya bullar på gång, ännu mer, fort ut ur ugnen...

Skaparen av Mortiscism.

12,661

Bullrunken.

I en ring satt de och drog, flaffa flaffa flaffa, Sillstryparn, Alkoholistvrak, Dverj och Daniel, dom drog, drog, drog och drog, sprutade så vilt, vilt, vilt, vilt, till tonerna av Jularbo, Skogman, och Pervles, se flera käcka gossar nu ansluta, Ostfralla kommer, störst sprutar först i stora lass, tjohej, kuken står, nu blev de tre bullar att runka på, håhåhåå, sperman yrde, stämningen var böghög, tjohoo, bullen nu in i prutten på förloraren, äts därefter upp upp upp, nya bullar plockas åter fram, alla gossar på nytt börjar dra, kebabsås och svett, hett hett hett, runka på runka på, så homo det går, nu är nya bullar på gång, ännu mer, fort ut ur ugnen hej å hå, runka runka...

Bullrunken.

I en ring satt de och drog, flaffa flaffa flaffa, Sillstryparn, Alkoholistvrak, Dverj och Daniel, dom drog, drog, drog och drog, sprutade så vilt, vilt, vilt, vilt, till tonerna av Jularbo, Skogman, och Pervles, se flera käcka gossar nu ansluta, Ostfralla kommer, störst sprutar först i stora lass, tjohej, kuken står, nu blev de tre bullar att runka på, håhåhåå, sperman yrde, stämningen var böghög, tjohoo, bullen nu in i prutten på förloraren, äts därefter upp upp upp, nya bullar plockas åter fram, alla gossar på nytt börjar dra, kebabsås och svett, hett hett hett, runka på runka på, så homo det går, nu är nya bullar på gång, ännu mer, fort ut ur ugnen hej å hå, runka runka, kom hit på bullfist vetja!

NWYH

Skaparen av Mortiscism.

12,663

Mystik.

Vad var det som lät...

Mystik.

Vad var det som lät, slafsade, krafsade och luktade när...

Skaparen av Mortiscism.

12,665

Mystik.

Vad var det som lät, slafsade, krafsade och luktade när jag på utedasset satt och...

Mystik.

Vad var det som lät, slafsade, krafsade och luktade när jag på utedasset satt och putsade yoghurtbössan, från mörkret jag...

Skaparen av Mortiscism.

12,667

Mystik.

Vad var det som lät, slafsade, krafsade och luktade när jag på utedasset satt och putsade yoghurtbössan, från mörkret jag nu en kuslig skepnad se,...

Mystik.

Vad var det som lät, slafsade, krafsade och luktade när jag på utedasset satt och putsade yoghurtbössan, från mörkret jag nu en kuslig skepnad se, rullandes fram på fyra hjul...

Skaparen av Mortiscism.

12,669

Mystik.

Vad var det som lät, slafsade, krafsade och luktade när jag på utedasset satt och putsade yoghurtbössan, från mörkret jag nu en kuslig skepnad se, rullandes fram på fyra hjul i ett hav av bajs,...

Mystik.

Vad var det som lät, slafsade, krafsade och luktade när jag på utedasset satt och putsade yoghurtbössan, från mörkret jag nu en kuslig skepnad se, rullandes fram på fyra hjul i ett hav av bajs, kebabsås, och Norrlands Gul. Han...

Skaparen av Mortiscism.

12,671

Mystik.

Vad var det som lät, slafsade, krafsade och luktade när jag på utedasset satt och putsade yoghurtbössan, från mörkret jag nu en kuslig skepnad se, rullandes fram på fyra hjul i ett hav av bajs, kebabsås, och Norrlands Gul. Han smeker din ringmuskel så ömt...

Mystik.

Vad var det som lät, slafsade, krafsade och luktade när jag på utedasset satt och putsade yoghurtbössan, från mörkret jag nu en kuslig skepnad se, rullandes fram på fyra hjul i ett hav av bajs, kebabsås, och Norrlands Gul. Han smeker din ringmuskel så ömt och stönar sorgligt. "Att ingen...

Skaparen av Mortiscism.

Mystik.

Vad var det som lät, slafsade, krafsade och luktade när jag på utedasset satt och putsade yoghurtbössan, från mörkret jag nu en kuslig skepnad se, rullandes fram på fyra hjul i ett hav av bajs, kebabsås, och Norrlands Gul. Han smeker din ringmuskel så ömt och stönar sorgligt. "Att ingen hjälper att ingen trollar, att...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

12,674

Mystik.

Vad var det som lät, slafsade, krafsade och luktade när jag på utedasset satt och putsade yoghurtbössan, från mörkret jag nu en kuslig skepnad se, rullandes fram på fyra hjul i ett hav av bajs, kebabsås, och Norrlands Gul. Han smeker din ringmuskel så ömt och stönar sorgligt. "Att ingen hjälper att ingen trollar, att allting stjälpes, hallelujah hallelujah, runka...

Mystik.

Vad var det som lät, slafsade, krafsade och luktade när jag på utedasset satt och putsade yoghurtbössan, från mörkret jag nu en kuslig skepnad se, rullandes fram på fyra hjul i ett hav av bajs, kebabsås, och Norrlands Gul. Han smeker din ringmuskel så ömt och stönar sorgligt. "Att ingen hjälper att ingen trollar, att allting stjälpes, hallelujah hallelujah, runka på, runka högt!" Han tar...

Skaparen av Mortiscism.