Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Betamax-porrkassettsamlingen.

I mitt 70-talsmöblemang jag sitter...

Skaparen av Mortiscism.

12,452

I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen...

Skaparen av Mortiscism.

12,454

I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten",...

I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt...

Skaparen av Mortiscism.

12,456

I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA".

I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas...

Skaparen av Mortiscism.

12,458

I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet...

I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar,  kärlekens...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

12,460

I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar,  kärlekens kladdiga safter över min lekamen...

I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar,  kärlekens kladdiga safter över min lekamen rinner, då Moserdelen av samlingen...

Skaparen av Mortiscism.

12,462

I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens kladdiga safter över min lekamen rinner, då Moserdelen av samlingen nu skall beskådas, brunt kladd...

(Parkinson ovan?)

I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens kladdiga safter över min lekamen rinner, då Moserdelen av samlingen nu skall beskådas, brunt kladd då stänkas, varpå seglardricka sänkas...

(Ö-ö-ö-öhhh-hh?! Va-va-vva me-menarr d-d-d-duu-uu?!)

Skaparen av Mortiscism.

12,464

I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens kladdiga safter över min lekamen rinner, då Moserdelen av samlingen nu skall beskådas, brunt kladd då stänkas, varpå seglardricka sänkas i analens djup, bilden flimrar...

(Nu var det borta Aivan/shout Äsch... Det var nog bara seglardricka-abstinens. Nvmd)

I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens kladdiga safter över min lekamen rinner, då Moserdelen av samlingen nu skall beskådas, brunt kladd då stänkas, varpå seglardricka sänkas i analens djup, bilden flimrar, bajset glimrar, alla runkar kuk...

(Jajjamen! Såg mitt misstag och tog bort. Men hur är det möjligt med en dubbelpost ens? Man kan ju inte posta med mindre än 60 sekunders mellanrum? Aivan/shout )

Skaparen av Mortiscism.

12,466

I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens kladdiga safter över min lekamen rinner, då Moserdelen av samlingen nu skall beskådas, brunt kladd då stänkas, varpå seglardricka sänkas i analens djup, bilden flimrar, bajset glimrar, alla runkar kuk och skrattar ut, ha ha...

(I pervovärlden händer det mystiska saker helt enkelt...)

I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens kladdiga safter över min lekamen rinner, då Moserdelen av samlingen nu skall beskådas, brunt kladd då stänkas, varpå seglardricka sänkas i analens djup, bilden flimrar, bajset glimrar, alla runkar kuk och skrattar ut, ha ha, en NGD skulle sitta bra...

Skaparen av Mortiscism.

12,468

I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens kladdiga safter över min lekamen rinner, då Moserdelen av samlingen nu skall beskådas, brunt kladd då stänkas, varpå seglardricka sänkas i analens djup, bilden flimrar, bajset glimrar, alla runkar kuk och skrattar ut, ha ha, en NGD skulle sitta bra analt, trallalalalaa, det mekaniska ljudet...

I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens kladdiga safter över min lekamen rinner, då Moserdelen av samlingen nu skall beskådas, brunt kladd då stänkas, varpå seglardricka sänkas i analens djup, bilden flimrar, bajset glimrar, alla runkar kuk och skrattar ut, ha ha, en NGD skulle sitta bra analt, trallalalalaa, det mekaniska ljudet i perfekt kombo med kuksuget...

Skaparen av Mortiscism.

12,470

I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens kladdiga safter över min lekamen rinner, då Moserdelen av samlingen nu skall beskådas, brunt kladd då stänkas, varpå seglardricka sänkas i analens djup, bilden flimrar, bajset glimrar, alla runkar kuk och skrattar ut, ha ha, en NGD skulle sitta bra analt, trallalalalaa, det mekaniska ljudet i perfekt kombo med kuksuget och felchingens härliga slask, ooh...

I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens kladdiga safter över min lekamen rinner, då Moserdelen av samlingen nu skall beskådas, brunt kladd då stänkas, varpå seglardricka sänkas i analens djup, bilden flimrar, bajset glimrar, alla runkar kuk och skrattar ut, ha ha, en NGD skulle sitta bra analt, trallalalalaa, det mekaniska ljudet i perfekt kombo med kuksuget och felchingens härliga slask, ooh, jag ska aldrig köpa VHS.

NWHYHY!

Skaparen av Mortiscism.

12,472

Restaurangen.

I köket bland svettiga pervokockar...

Restaurangen.

I köket bland svettiga pervokockar man brassar kebabsås som lockar...

Skaparen av Mortiscism.

12,474

Restaurangen.

I köket bland svettiga pervokockar man brassar kebabsås som lockar så läckert, på stekbordet smegman...

Restaurangen.

I köket bland svettiga pervokockar man brassar kebabsås som lockar så läckert, på stekbordet smegman fräser som en vulkan i...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down