12,426

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller och äkta brun glädje. Antagonisten ej en chans hava att hämta, dominansen total, krystar och flämtar, prestationen fenomenal, ty min kuk sprutar flensost och eld över dansgolvet, en ny fin kaskad av fekalier nu komma till åskådarnas glädjetjut, en solid snurr med hopp och snoppgalopp ledde snart till en förstaplats, sedan lite hasch, trallalaa, nu dags för spermobildans, balla balla balla balla, ropen skalla, vaselin i en rytmisk rörelse mot penis som här ska gnidas och fejjas, magen mullrar så, sedär bajsutlösningens kraft och så hå hå hå, nu finalen...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller och äkta brun glädje. Antagonisten ej en chans hava att hämta, dominansen total, krystar och flämtar, prestationen fenomenal, ty min kuk sprutar flensost och eld över dansgolvet, en ny fin kaskad av fekalier nu komma till åskådarnas glädjetjut, en solid snurr med hopp och snoppgalopp ledde snart till en förstaplats, sedan lite hasch, trallalaa, nu dags för spermobildans, balla balla balla balla, ropen skalla, vaselin i en rytmisk rörelse mot penis som här ska gnidas och fejjas, magen mullrar så, sedär bajsutlösningens kraft och så hå hå hå, nu finalen med jazzkåta ben, swingpjatt och...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

12,428

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller och äkta brun glädje. Antagonisten ej en chans hava att hämta, dominansen total, krystar och flämtar, prestationen fenomenal, ty min kuk sprutar flensost och eld över dansgolvet, en ny fin kaskad av fekalier nu komma till åskådarnas glädjetjut, en solid snurr med hopp och snoppgalopp ledde snart till en förstaplats, sedan lite hasch, trallalaa, nu dags för spermobildans, balla balla balla balla, ropen skalla, vaselin i en rytmisk rörelse mot penis som här ska gnidas och fejjas, magen mullrar så, sedär bajsutlösningens kraft och så hå hå hå, nu finalen med jazzkåta ben, swingpjatt och bajs, sanna mina ord. Nu...

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller och äkta brun glädje. Antagonisten ej en chans hava att hämta, dominansen total, krystar och flämtar, prestationen fenomenal, ty min kuk sprutar flensost och eld över dansgolvet, en ny fin kaskad av fekalier nu komma till åskådarnas glädjetjut, en solid snurr med hopp och snoppgalopp ledde snart till en förstaplats, sedan lite hasch, trallalaa, nu dags för spermobildans, balla balla balla balla, ropen skalla, vaselin i en rytmisk rörelse mot penis som här ska gnidas och fejjas, magen mullrar så, sedär bajsutlösningens kraft och så hå hå hå, nu finalen med jazzkåta ben, swingpjatt och bajs, sanna mina ord. Nu när sista dansen har gått...

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

12,430

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller och äkta brun glädje. Antagonisten ej en chans hava att hämta, dominansen total, krystar och flämtar, prestationen fenomenal, ty min kuk sprutar flensost och eld över dansgolvet, en ny fin kaskad av fekalier nu komma till åskådarnas glädjetjut, en solid snurr med hopp och snoppgalopp ledde snart till en förstaplats, sedan lite hasch, trallalaa, nu dags för spermobildans, balla balla balla balla, ropen skalla, vaselin i en rytmisk rörelse mot penis som här ska gnidas och fejjas, magen mullrar så, sedär bajsutlösningens kraft och så hå hå hå, nu finalen med jazzkåta ben, swingpjatt och bajs, sanna mina ord. Nu när sista dansen har gått är det dags för seglardricka!

FFFFGGGHNHHNNNNYH!

Banjobögen.

Skåda mina fingrar, sicken bögform...

Skaparen av Mortiscism.

12,432

Banjobögen.

Skåda mina fingrar, sicken bögform, perfekta för anal och urinrör...

Banjobögen.

Skåda mina fingrar, sicken bögform, perfekta för anal och urinrör som formats av homoerotiska banjolåtar...

Skaparen av Mortiscism.

12,434

Banjobögen.

Skåda mina fingrar, sicken bögform, perfekta för anal och urinrör som formats av homoerotiska banjolåtar i Porjus djupa homoskogar så...

Banjobögen.

Skåda mina fingrar, sicken bögform, perfekta för anal och urinrör som formats av homoerotiska banjolåtar i Porjus djupa homoskogar så gröna, och bögröv-sköna. Låt...

Skaparen av Mortiscism.

12,436

Banjobögen.

Skåda mina fingrar, sicken bögform, perfekta för anal och urinrör som formats av homoerotiska banjolåtar i Porjus djupa homoskogar så gröna, och bögröv-sköna. Låt sperman flöda likt seglardrickan och...

Banjobögen.

Skåda mina fingrar, sicken bögform, perfekta för anal och urinrör som formats av homoerotiska banjolåtar i Porjus djupa homoskogar så gröna, och bögröv-sköna. Låt sperman flöda likt seglardrickan och sperma i den harmoniska samklangens...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

12,438

Banjobögen.

Skåda mina fingrar, sicken bögform, perfekta för anal och urinrör som formats av homoerotiska banjolåtar i Porjus djupa homoskogar så gröna, och bögröv-sköna. Låt sperman flöda likt seglardrickan och sperma i den harmoniska samklangens varma kladd, banjon full med...

Banjobögen.

Skåda mina fingrar, sicken bögform, perfekta för anal och urinrör som formats av homoerotiska banjolåtar i Porjus djupa homoskogar så gröna, och bögröv-sköna. Låt sperman flöda likt seglardrickan och sperma i den harmoniska samklangens varma kladd, banjon full med vitt guld när Thore spelas...

Skaparen av Mortiscism.

12,440

Banjobögen.

Skåda mina fingrar, sicken bögform, perfekta för anal och urinrör som formats av homoerotiska banjolåtar i Porjus djupa homoskogar så gröna, och bögröv-sköna. Låt sperman flöda likt seglardrickan och sperma i den harmoniska samklangens varma kladd, banjon full med vitt guld när Thore spelas för fullt, pling plong och...

Banjobögen.

Skåda mina fingrar, sicken bögform, perfekta för anal och urinrör som formats av homoerotiska banjolåtar i Porjus djupa homoskogar så gröna, och bögröv-sköna. Låt sperman flöda likt seglardrickan och sperma i den harmoniska samklangens varma kladd, banjon full med vitt guld när Thore spelas för fullt, pling plong och överraskningsbatong i min tjingtjong på...

Skaparen av Mortiscism.

12,442

Banjobögen.

Skåda mina fingrar, sicken bögform, perfekta för anal och urinrör som formats av homoerotiska banjolåtar i Porjus djupa homoskogar så gröna, och bögröv-sköna. Låt sperman flöda likt seglardrickan och sperma i den harmoniska samklangens varma kladd, banjon full med vitt guld när Thore spelas för fullt, pling plong och överraskningsbatong i min tjingtjong på studs, lirar så hårt och...

Banjobögen.

Skåda mina fingrar, sicken bögform, perfekta för anal och urinrör som formats av homoerotiska banjolåtar i Porjus djupa homoskogar så gröna, och bögröv-sköna. Låt sperman flöda likt seglardrickan och sperma i den harmoniska samklangens varma kladd, banjon full med vitt guld när Thore spelas för fullt, pling plong och överraskningsbatong i min tjingtjong på studs, lirar så hårt och pillrar så svårt att man...

Skaparen av Mortiscism.

12,444

Banjobögen.

Skåda mina fingrar, sicken bögform, perfekta för anal och urinrör som formats av homoerotiska banjolåtar i Porjus djupa homoskogar så gröna, och bögröv-sköna. Låt sperman flöda likt seglardrickan och sperma i den harmoniska samklangens varma kladd, banjon full med vitt guld när Thore spelas för fullt, pling plong och överraskningsbatong i min tjingtjong på studs, lirar så hårt och pillrar så svårt att man sig i ansiktet sprutar, hej...

Banjobögen.

Skåda mina fingrar, sicken bögform, perfekta för anal och urinrör som formats av homoerotiska banjolåtar i Porjus djupa homoskogar så gröna, och bögröv-sköna. Låt sperman flöda likt seglardrickan och sperma i den harmoniska samklangens varma kladd, banjon full med vitt guld när Thore spelas för fullt, pling plong och överraskningsbatong i min tjingtjong på studs, lirar så hårt och pillrar så svårt att man sig i ansiktet sprutar, hej, kom och lyssna på mig...

Skaparen av Mortiscism.

12,446

Banjobögen.

Skåda mina fingrar, sicken bögform, perfekta för anal och urinrör som formats av homoerotiska banjolåtar i Porjus djupa homoskogar så gröna, och bögröv-sköna. Låt sperman flöda likt seglardrickan och sperma i den harmoniska samklangens varma kladd, banjon full med vitt guld när Thore spelas för fullt, pling plong och överraskningsbatong i min tjingtjong på studs, lirar så hårt och pillrar så svårt att man sig i ansiktet sprutar, hej, kom och lyssna på mig och böga loss, banjobögen det...

Banjobögen.

Skåda mina fingrar, sicken bögform, perfekta för anal och urinrör som formats av homoerotiska banjolåtar i Porjus djupa homoskogar så gröna, och bögröv-sköna. Låt sperman flöda likt seglardrickan och sperma i den harmoniska samklangens varma kladd, banjon full med vitt guld när Thore spelas för fullt, pling plong och överraskningsbatong i min tjingtjong på studs, lirar så hårt och pillrar så svårt att man sig i ansiktet sprutar, hej, kom och lyssna på mig och böga loss, banjobögen det är rediga grejer, dock utan...

Skaparen av Mortiscism.

12,448

Banjobögen.

Skåda mina fingrar, sicken bögform, perfekta för anal och urinrör som formats av homoerotiska banjolåtar i Porjus djupa homoskogar så gröna, och bögröv-sköna. Låt sperman flöda likt seglardrickan och sperma i den harmoniska samklangens varma kladd, banjon full med vitt guld när Thore spelas för fullt, pling plong och överraskningsbatong i min tjingtjong på studs, lirar så hårt och pillrar så svårt att man sig i ansiktet sprutar, hej, kom och lyssna på mig och böga loss, banjobögen det är rediga grejer, dock utan banjo det icke bli bögeri...

Banjobögen.

Skåda mina fingrar, sicken bögform, perfekta för anal och urinrör som formats av homoerotiska banjolåtar i Porjus djupa homoskogar så gröna, och bögröv-sköna. Låt sperman flöda likt seglardrickan och sperma i den harmoniska samklangens varma kladd, banjon full med vitt guld när Thore spelas för fullt, pling plong och överraskningsbatong i min tjingtjong på studs, lirar så hårt och pillrar så svårt att man sig i ansiktet sprutar, hej, kom och lyssna på mig och böga loss, banjobögen det är rediga grejer, dock utan banjo det icke bli bögeri, ty här undanbedes allt fittslickeri...

Skaparen av Mortiscism.

12,450

Banjobögen.

Skåda mina fingrar, sicken bögform, perfekta för anal och urinrör som formats av homoerotiska banjolåtar i Porjus djupa homoskogar så gröna, och bögröv-sköna. Låt sperman flöda likt seglardrickan och sperma i den harmoniska samklangens varma kladd, banjon full med vitt guld när Thore spelas för fullt, pling plong och överraskningsbatong i min tjingtjong på studs, lirar så hårt och pillrar så svårt att man sig i ansiktet sprutar, hej, kom och lyssna på mig och böga loss, banjobögen det är rediga grejer, dock utan banjo det icke bli bögeri, ty här undanbedes allt fittslickeri, tihi, böga banjobögen nu!

NNUUYYYYYYYUGH!!!