Sv: Här postar vi allt möjligt
........................ *förstummad* Tror detta är allt vi kommer att höra av Ostis dom närmaste dagarna, eller?
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 112 113 114 115 116 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
........................ *förstummad* Tror detta är allt vi kommer att höra av Ostis dom närmaste dagarna, eller?
Oj! Mycket möjligt att det gamla hastighetsrekordet i svängbädd kommer att slås av Ostis de närmaste dagarna 
-Gnyyyyy. (ynkligt läte)
Ni sköter väl er här nu?
Jjjjjja, sysysysyster Märta, *i falsett*
Tog en tur till terapirummet nyss och smög mig in i kontrollrummet, där låg diagrammen för svängbädden.
Det var som jag hade befarat. Ända sedan hösten -34 efter att ha anlänt tio(!) minuter för sent till 15:05-kaffet, så har Ostfrallas farfars bror, Räkfralla, haft hastighetsrekordet i svängbädden... Ända fram tills idag. Grattis Ostis. 
Det tycker jag vi firar med ett hurra. HURRA!
*piiip*
Jag har kissat på mig!
Jag har skitit på mig!
...Vilket är jävligt bra, eftersom det blir som att sitta på en mjuk, kladdig spermobildyna. 
Har Ostis tjackat ny kärra tro?

Inga kommentarer.
Meh! Ååååh!!! Hemlis-pervo där... 
Det är jag som har köpt den åt honom eftersom han varit så duktig under den senaste tidens KBT.
Fick även välja personlig nummerskylt. Vet dock ej vad 079 ska betyda, men det ska jag snart ta reda på om han inte berättar det självmant. *daskar med batongen långsamt i handflatan*
jaja..*darrar på läppen av ljudet från batongen mot handflatan* det är ett O som betyder Otur år 1979 vilket var det år jag stod på höjdpunkten i min karriär som tecknad figur innan den beryktade pervokollapsen 1982... tror jag. Det kan också betyda pin-koden till runkbås nr3 på US Video.
Ytterst tveksam till att syster Märta har köpt en V40 till Ostis. Har han ens ett spermobilkörkort? 
Det är någonting pervolurigt med det hela... 

Då var det Kalmar
igen då.
Förra året fick inte jag var med. Och så mycket var det med den toleransen och allas lika värde o.s.v. 
Att jag oannonserat körde in på stora bögscenen helt indränkt i hela Bristolskalan, rejält påverkad av HÖMK, SHÖMK, NG, NG, NGD, NGD, snurrepiller och seglardricka, spelandes Thore Skogman på +180dB. på bergsprängaren vilt sprutandes både "kebabsås" och "äppeljuice" över allt och alla var tydligen inte alls accepterat. *fnys*
Prideflaggan saknar tyvärr både brun och svart färg, högst diskriminerande för oss allt-i-allo-läderbajsbögnekrofiler som också vill synas. 
Inför nästa årets parad föreslår jag att vi bygger om en lastbil som smyger in oannonserat i tåget. På flaket kan man beskåda när Ostis åker svängbädd samtidigt som han får KBT av syster Märta. Bleppe och jag sladdar runt i spermobiler på en liten plattform samtidigt som vi dricker seglardricka och har gratis utdelning av fekalier samt snurrepiller. Självklart så har lastbilen en kraftfull ljudrigg som spelar Thore, Pervles, Ludgo-Pelle och Onkel Kånkel. Flaket är dessutom fullt utsmyckad med diverse banderoller och reklam för fittkramp.
Att flytta på en lastbil är nämligen inte det lättaste, och någonting som inte går att göra på ett diskret sätt, därför kommer homopubliken att reagera starkt när arrangörerna på ett djupt kränkande sätt plötsligt försöker att utesluta oss från tåget.
ÄR NI MED ELLER!?
*Häpnadsväckande och ljudlig bajsutlösning.*
EXAKT!!! Jaaaa!!! Jag är påååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *flaffa flaffa flaffa* Ska skissa på en fint utsmyckad lastbil senare i afton när jag kommit hem från SärVux's kvällskurs.
Jippi! 
...Jisses! Särvux? Nu blir jag faktiskt imponerad!
Jojomensan! Fick behörighet dit förra året efter att ha klarat deras inträdesprov:

SärVux inträdesprov 2.01.
Så nu går jag en matlagningskurs där för förståndshandikappade på 53 veckor.
Ojojoj, inte ens efter 37 år på dagcenter har jag fått avancera dit!
*mallig*
Men hallå inte ens ständige sekreteraren vet vad golden shower betyder, undrar om hon vet vad brown shower betyder?
https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/1 … start=2034
Sidor Föregående 1 … 112 113 114 115 116 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt