Sv: Videotråden
Nu fick jag en spontan pre-ejakulation rakt i ansiktet på syster Märta bara för ni jäktar på mig så. Nu blir det batongterapi som straff igen.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 96 97 98 99 100 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nu fick jag en spontan pre-ejakulation rakt i ansiktet på syster Märta bara för ni jäktar på mig så. Nu blir det batongterapi som straff igen.
Meeeeh...
Hur går det med skapandet, Ostis? Vill ju se ditt nya verk NUUUUUU!!!
JAAA MÄÄÄ!!!
(Nämen se, jag har aldrig sett denna yoghurtbössa förut. *Ryck, runk.* Jamen de var väl då saaaaatanaaaa *KA-PLOFF!* OJ!)
Åhhh... fippel fippel *SQUITTLE* oj nu fick jag utlösning rakt på filmmaterialet igen.
Åh! Det gav mig en ny teori: Om man sprutar på en filmrulle, typ Bamse, blir den då automatiskt en porrfilm?
(*F5, F5, F5*)
FIIIIIIILM!!! *muller*
FLAFFAAAAAAAAAAA!!!

Låt er inte luras av den trista stämningen i videon, den där Mindy är garanterat det lyckligaste sliddjuret väster om ÖIA! 
https://www.youtube.com/watch?v=lv3yX-fVaHU
FLAFFAAAAAAAAAAA!!!
![]()
![]()
Låt er inte luras av den trista stämningen i videon, den där Mindy är garanterat det lyckligaste sliddjuret väster om ÖIA!
Flaffalicious!
Undra om han fick behålla den att förvara i en glasburk formalin prydligt uppställd på spiselhyllan till allas beundran och glädje? 
Jag hade sytt ett par schyssta string. Tänk att ha ett par string, tillverkade i äkta pung!
Ja string matchar ju dina ögon.
Kan någon här göra en runkvänlig film, tack? Var länge sedan nu.
Jaa! Den där rullen som Ostis pillade med för en månad sedan, vad hände med den? 
Åhhhhh... Syster Märta håller mig i ett järngrepp med sin nya Danska batongterapi, men skam den som ger sig
*fippel fippel*
F5F5F5F5F5!!! *bank bank bank* *gurgel*
Ååh! DBT. Låter väldigt gemytligt.
Åhhhhh... Syster Märta håller mig i ett järngrepp med sin nya Danska batongterapi, men skam den som ger sig
*fippel fippel*
*barsk hög röst* OSTFRALLA BENGTSSON!!!
Jaså minsann! Det är här du har gömt dig?
Du skulle få gå och bajsa själv för en gångs skulle och så gör du här. Grrrr! Nu är det banne mig slut med den
gemytliga Danska batongterapin. Nu blir det Rumänsk batongterapi tills på fredag, din lille gynnare där!
*tar tag i ollonet och leder iväg Ostis*
Och Bleppe och Mortimer... Jag har minsann ögonen på er också! *pek* Hrmpfh!
Aj det gör ju ont! nu blev det meta på något kosmiskt sätt.
Aj aj aj! Bäst jag passar mig då. Meta? Förstår inte... *blepplepplepplepplepp...*
F5F5F5F5F5F5F5FFFF55fF%S5&SD"/("2dqe1!d....... *blepp* Nåja... Får väl slänga in en träjler till min kommande film i väntan på Ostis epos.
*BU*
Spektakulärt! 48 av 12 Hitlerz! 
Min favoritscen är när seglardrickan blir uppdrucken.
Ååh tack min perverse mus. Det värmde som kiss i vb:n. 
Nu har jag faktiskt lite material för en film..
Sidor Föregående 1 … 96 97 98 99 100 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden