Tråd: Dagens Ord: Vredesrunka

Beskrivning: dvs runka som en arg dåre samtidigt som man tuggar fradga och slår villt omkring sig med den fristående handen

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Vredesrunka

Vredesrunk är alltså som gråtrunk, fast mer utåtagerande?

Det vita kisset kommer stötvis säger pappa.

väldigt närbesläktade, ja

runk-med-starka-känslor kan man väl säga är släktnamnet

Thumbs up Thumbs down

man kan även skrattrunka.
det är när tex. sitter och tittar på godmorgon sverige (som är så roligt!) samtidigt som man onanerar.

Thumbs up Thumbs down

Ok. Jag har några gånger utsatt mig själv och min närhet för hatrunk. Det är ingen lek, men ganska snyggt.

dverj, är det när man runkar som faan för att sedan komma på någon man hatar? helst på dess kläder..

Thumbs up Thumbs down

eller.. vid närmare eftertanke så låter det ju mer som att man runkar av någon. ett lite alternativt sätt att visa sitt hat emot denna person

dverj, berätta vad du menar!

Thumbs up Thumbs down

Daniel. Ja, det är ett par bra variantet av hatrunk. En annan variant, den som jag ägnar mig åt, är att man hatar sitt kön så in i helvete att själva runket blir till en hatisk och motbjudande tillställning. Fast som sagt, ganska snygg. Man hatar kuken så in i helvete att man inte ens vill skära av den från kroppen. Fan vad jag hatar mitt kön.

Så här: Svantes kuk påminner lite om Burt Reynolds. Inte så konstigt att han hatrunkar.