Sv: Var fan är jag?
Kosingfinnebög?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?
Sidor Föregående 1 … 4 5 6 7 8 … 50 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Kosingfinnebög?
Nä. 
Åhhh vad svårt.
Äsch då...
Häär! Tydligen så har någon byggt bort spermobilspåren med nya gatstenar... Hmpf. 
Cyklisten över gatan som tog bilden har dock ersatts med en bajamaja. Alltid något. 

Jajamensan! Gatstenar har ju en tendens att suga åt sig utav spåren mera än asfalt.
Nu är det din tur! Iiihiihihiiii!
*uppspelt*
Ibland är det viktigt att få bort alla vidriga KukaCola-kopior från gatorna tycker jag. Coca-Cola? Vad är det för jävla påhitt?
Förresten, var fan är jag?

Famagusta, Ayia Napa, Cypern?

(Är det månne självaste kapten vi ser sitta på akterdäck? Och förresten... Reklam för två olika color? "Coca Cola"?!?! Blä!)
Pervigt nära! Rätt ö, rätt båt, och t.o.m. rätt brygga har du hittat i alla fall!
(Jisses, när kaptenen konfronterade mig angående bajskladdandet så övergav han båten. Pang tjong så vart man kapten kuk!)
Cape Greco, Ayia Napa, Cypern? - Ååh! dig vill man ju åka med på dom sju bajshaven med ju.
Hhåhå, inte rätt, men fortfarande pervigt nära! (Hint: Lite mer nordöst.)
Är det typ "ditåt"? *pekar*
Nä guu' vad svårt det var. Står bara på utrikiska på kartan jag kollar på. Blepplepplepplepp...
Fig Tree Bay!!! 
Va ni har varit över allt *avis* Syster Märta skai alla fall låta mig åka till Säffle i sommar under industrisemestern, övervakad permis så klart.
Låter trevligt. Kanske kommer du att bli matad med en mjukglass iförd kramtröja på torget? Dansa loss inne på Torinos i bältessängen och dra lite i Jack Vegas-ar-ar-na och ragga vid pissoaren? Kolla in vattentornet? "Konst i Centrum"? Bli upphängd och daskad på korset i Långserud?
Iiiiih... IIIIIIIIIIH!!! *BU BU BU*
Min tur nu då? 
Hmmm? Jag tror du är i det engelska landet iaf...
Trafalgar Square.
Ny ny ny!!! 
Sidor Föregående 1 … 4 5 6 7 8 … 50 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?