Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Ny i stan.

Som nyinflyttad i främmande stad som en rad av förvirringens totala komplexitet i kosmiska stjärthål går jag på gatorna och letar bastuklubb och gloryholes, ack kvack och uppåttjack, porrbiografens sista spermafläck slickas upp av mig med läppar dallrande av kärlekssaftens kebabsåsabstinens, min anal jag blotta skall i bögparken hela dan, penisen sniffar efter kärlekskranka blottare att brottas med, på torget mitt nya stammishak jag hittar med Jack Vegas och pissoar samt tillhörande gloryhole och hembränningsutrustning i fekaliserat toalettbås, hå hå, så det kan gå, stadens...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

11,927

Ny i stan.

Som nyinflyttad i främmande stad som en rad av förvirringens totala komplexitet i kosmiska stjärthål går jag på gatorna och letar bastuklubb och gloryholes, ack kvack och uppåttjack, porrbiografens sista spermafläck slickas upp av mig med läppar dallrande av kärlekssaftens kebabsåsabstinens, min anal jag blotta skall i bögparken hela dan, penisen sniffar efter kärlekskranka blottare att brottas med, på torget mitt nya stammishak jag hittar med Jack Vegas och pissoar samt tillhörande gloryhole och hembränningsutrustning i fekaliserat toalettbås, hå hå, så det kan gå, stadens pervon mig nu börjar känna!

Nnnnnyyhhhghhh!!!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Han spermobildansade en sommar.

Mot dansbanan jag färdas med...

Skaparen av Mortiscism.

Mot dansbanan jag färdas med kärlekens oförsonliga förnuft som inte...

Thumbs up Thumbs down

Mot dansbanan jag färdas med kärlekens oförsonliga förnuft som inte kommer långt utan seglardrickan och...

Skaparen av Mortiscism.

11,931

Mot dansbanan jag färdas med kärlekens oförsonliga förnuft som inte kommer långt utan seglardrickan och dikternas behjärtansvärda närvaro i rockens...

Mot dansbanan jag färdas med kärlekens oförsonliga förnuft som inte kommer långt utan seglardrickan och dikternas behjärtansvärda närvaro i rockens innerficka, där skall jag visa...

Skaparen av Mortiscism.

Mot dansbanan jag färdas med kärlekens oförsonliga förnuft som inte kommer långt utan seglardrickan och dikternas behjärtansvärda närvaro i rockens innerficka, där skall jag visa att jag kan, där ska...

Thumbs up Thumbs down

Mot dansbanan jag färdas med kärlekens oförsonliga förnuft som inte kommer långt utan seglardrickan och dikternas behjärtansvärda närvaro i rockens innerficka, där skall jag visa att jag kan, där ska spermobildäcken studsa i takt till...

Skaparen av Mortiscism.

Mot dansbanan jag färdas med kärlekens oförsonliga förnuft som inte kommer långt utan seglardrickan och dikternas behjärtansvärda närvaro i rockens innerficka, där skall jag visa att jag kan, där ska spermobildäcken studsa i takt till  det rytmiska onanerandets  eviga kittlingar...

Thumbs up Thumbs down

11,936

Mot dansbanan jag färdas med kärlekens oförsonliga förnuft som inte kommer långt utan seglardrickan och dikternas behjärtansvärda närvaro i rockens innerficka, där skall jag visa att jag kan, där ska spermobildäcken studsa i takt till  det rytmiska onanerandets  eviga kittlingar av hjärnbananens jucklofierade storhet i...

Mot dansbanan jag färdas med kärlekens oförsonliga förnuft som inte kommer långt utan seglardrickan och dikternas behjärtansvärda närvaro i rockens innerficka, där skall jag visa att jag kan, där ska spermobildäcken studsa i takt till det rytmiska onanerandets eviga kittlingar av hjärnbananens jucklofierade storhet i all ära, under Pervles sångnummer...

Skaparen av Mortiscism.

11,938

Mot dansbanan jag färdas med kärlekens oförsonliga förnuft som inte kommer långt utan seglardrickan och dikternas behjärtansvärda närvaro i rockens innerficka, där skall jag visa att jag kan, där ska spermobildäcken studsa i takt till det rytmiska onanerandets eviga kittlingar av hjärnbananens jucklofierade storhet i all ära, under Pervles sångnummer där flaffandet så härligt ljuder...

Mot dansbanan jag färdas med kärlekens oförsonliga förnuft som inte kommer långt utan seglardrickan och dikternas behjärtansvärda närvaro i rockens innerficka, där skall jag visa att jag kan, där ska spermobildäcken studsa i takt till det rytmiska onanerandets eviga kittlingar av hjärnbananens jucklofierade storhet i all ära, under Pervles sångnummer där flaffandet så härligt ljuder, det sjuder det sjuder, prunkande...

Thumbs up Thumbs down

Mot dansbanan jag färdas med kärlekens oförsonliga förnuft som inte kommer långt utan seglardrickan och dikternas behjärtansvärda närvaro i rockens innerficka, där skall jag visa att jag kan, där ska spermobildäcken studsa i takt till det rytmiska onanerandets eviga kittlingar av hjärnbananens jucklofierade storhet i all ära, under Pervles sångnummer där flaffandet så härligt ljuder, det sjuder det sjuder, prunkande spermobil studsandes i solnedgången, varpå...

Skaparen av Mortiscism.

11,941

Mot dansbanan jag färdas med kärlekens oförsonliga förnuft som inte kommer långt utan seglardrickan och dikternas behjärtansvärda närvaro i rockens innerficka, där skall jag visa att jag kan, där ska spermobildäcken studsa i takt till det rytmiska onanerandets eviga kittlingar av hjärnbananens jucklofierade storhet i all ära, under Pervles sångnummer där flaffandet så härligt ljuder, det sjuder det sjuder, prunkande spermobil studsandes i solnedgången, varpå mitt pervohjärta bultar likt tjockfeta...

Mot dansbanan jag färdas med kärlekens oförsonliga förnuft som inte kommer långt utan seglardrickan och dikternas behjärtansvärda närvaro i rockens innerficka, där skall jag visa att jag kan, där ska spermobildäcken studsa i takt till det rytmiska onanerandets eviga kittlingar av hjärnbananens jucklofierade storhet i all ära, under Pervles sångnummer där flaffandet så härligt ljuder, det sjuder det sjuder, prunkande spermobil studsandes i solnedgången, varpå mitt pervohjärta bultar likt tjockfeta Sigge på tjack. TJACK! TJACK!

NYH!

Skaparen av Mortiscism.

11,943

Rockfestivalen.

I spermatiserat överhettat tvåmannatält jag...

Rockfestivalen.

I spermatiserat överhettat tvåmannatält jag vaknar efter natten så suddig...

Skaparen av Mortiscism.

11,945

Rockfestivalen.

I spermatiserat överhettat tvåmannatält jag vaknar efter natten så suddig och blöt, finner en kycklingbaguette...

Rockfestivalen.

I spermatiserat överhettat tvåmannatält jag vaknar efter natten så suddig och blöt, finner en kycklingbaguette att massera min ömma yoghurtbössa...

Skaparen av Mortiscism.

11,947

Rockfestivalen.

I spermatiserat överhettat tvåmannatält jag vaknar efter natten så suddig och blöt, finner en kycklingbaguette att massera min ömma yoghurtbössa med under den fekaliserade sovsäckens...

Rockfestivalen.

I spermatiserat överhettat tvåmannatält jag vaknar efter natten så suddig och blöt, finner en kycklingbaguette att massera min ömma yoghurtbössa med under den fekaliserade sovsäckens bajsorgiepatina från svunna tiders festivalfistande...

Thumbs up Thumbs down

11,949

Rockfestivalen.

I spermatiserat överhettat tvåmannatält jag vaknar efter natten så suddig och blöt, finner en kycklingbaguette att massera min ömma yoghurtbössa med under den fekaliserade sovsäckens bajsorgiepatina från svunna tiders festivalfistande så härligt. Kliver ut och...

Rockfestivalen.

I spermatiserat överhettat tvåmannatält jag vaknar efter natten så suddig och blöt, finner en kycklingbaguette att massera min ömma yoghurtbössa med under den fekaliserade sovsäckens bajsorgiepatina från svunna tiders festivalfistande så härligt. Kliver ut och lyssnar till tältmasturberarnas ljuva sånger...

Skaparen av Mortiscism.