Sv: Videotråden
Doslefroff?
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 93 94 95 96 97 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Doslefroff?
Düssledroff?
Syster Märta har lagt gagbollsmunkavle så jag får inte yttra mig innan releasen.
Meh! ÅÅÅÅÅH... 
Kan inte skjuta kebabsås eftersom att jag behöver något nytt cinematiskt pervomaterial att titta på samtidigt 
Om syster Märta skulle råka ut för en "olycka" kanske? (Ondskefullt pervoskratt.) 
Kommer snart...

https://www.imdb.com/find?ref_=nv_sr_fn … permobilia (fungerar sällan)
Handling:
En helt normal och tråkig vanilj-familj hyr en stuga i Porjus som dom ska spendera sin två veckor långa semester i.
Vad dom inte visste var att stugan bredvid hade hyrts av Fittkramps elit under samma tidsperiod.
Genre:
???
Huga!
Men... Varför minns jag inte ett skit om att jag har varit med i en filminspelning? Kan detta ha inträffat under en av de bleppeleptiska fester i Kalmar, då jag inte heller minns någonting nästa dag? Gissar i så fall att genren är en grov scatsnuff-rulle. 
Åhh, det är många storfilmer på gång.
Teaser2: Heimat
Huga!
Men... Varför minns jag inte ett skit om att jag har varit med i en filminspelning? Kan detta ha inträffat under en av de bleppeleptiska fester i Kalmar, då jag inte heller minns någonting nästa dag? Gissar i så fall att genren är en grov scatsnuff-rulle.
För att du rökte SHÖMK som var marinerad i seglardricka under hela inspelningen.
Åhh, det är många storfilmer på gång.
Teaser2: Heimat
Ooh vad spännande! Blir alldeles till mig i vb:n här!
*sproooiit*
Teaser 3: 
Att detta kommer bli riktigt perverst ser man ju på långa vägar. *flaffa flaffa flaffa*
Fippel fippel. Pust och pes...
F5F5F5F5F5F5...
Stånk och stön..
F5F5F5F5F5F5F5!

ungefär så ja...
*STÅNK PES OCH SPRUT*
ÄFFFF... FÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄM... *pust pes* Nuuu!
"ÅH!" *Gör helikoptern så våldsamt att röven lättar från spermobilen.* Oj.
Fick precis en idé till en tocken däringa filmträjler. Får se om jag kan knåpa ihop något pervigt alster i väntan på Ostis.
Det tycker jag absolut du ska göra, för jag vill nämligen ha något nytt runkmaterial.
Det ska du få. (Psst! ...Har hört att the three pervs lär vara näck i trailern, så jag hoppas du laddat upp med vaselin!
)
Stånk och stön i värmen men batongskam den som ge sig.
Det ska du få. (Psst! ...Har hört att the three pervs lär vara näck i trailern, så jag hoppas du laddat upp med vaselin!
)
Oh ja!
Stånk och stön i värmen men batongskam den som ge sig.
Mhm. F5F5F5...
Sidor Föregående 1 … 93 94 95 96 97 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden