Sv: Här postar vi allt möjligt
Ahaaa. Den är fotograferad från rymden?
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 104 105 106 107 108 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ahaaa. Den är fotograferad från rymden?
Blev erbjuden en "riktig" hela seglardricka av en svartmuskig öststatare i Kalmar hamn nyss så jag slog till direkt. 

På väg hem nu. Lite svårtransporterad bara. Får ta många vätskepauser i värmen. *pust pes*
Oj, vilken tur att du dricker ordentligt i värmen. 
Ja, det gäller att tänka på sin hälsa.
Någon mer än jag som ska ut och svänga sina lurviga nu när lönen har kommit?
Jag får dagersättning minus ersättning för ovarsam persedelslitage så det brukar bli plus minus noll men emellanåt får jag ca 25kronor över. Det är väl ganska mycket?
Du får alltså såna där pengar?
Jag vet faktiskt inte om det är mycket eller lite eftersom jag bara handlar med kottar och kapsyler. Mortis kanske vet?
Nja, inte helt hundra med hur detdära funkar. Brukar fixa spermobiler åt kunder som säger att betalningen kommer med posten, vilket gör mig upphetsad när jag ställer mig och väntar på posten. Jag får paketet och föreställer mig kottar, kapsyler, använda vb:s, moserrullar och monopolsedlar, men istället får jag ibland såna där pengar med nedgrävda gubbar och tanter på. Då brakar helvetet lös inne på rum 316. 
Jag har bajsat på mig igen 
Jag har bajsat på mig igen
Åååh! Du är alltså fäääärdig? Jag kommer jag kommer... *pust pes*
putar med stjärten
tack.
Vassego!
Du kittlar så.
Äsch...
*gör en spasmiskt tarmtryckning när Bleppe står lutad över stjärten med trasan* (Du vet väl om att 30 år av daglig batongterapi har gjort ändtarmsmusklerna typ som....

NU SLUTAR NI ÖGONBLICKLIGEN MED DESSA PERVERSITETER, SNORHYVLAR!!! GRRRRRR!!! *hytter med näven*
*Riktar stjärten mot APT och krystar till*
SPRUTTTTTTT SKLOFSCHE!
Haha! Där gav du'na så hon teg! 
På tal om något helt annat... Är det inte natten mellan då maj blir juni som syster Mensina brukar visa sig i östra paviljongen på ÖIA?
*darr* *kiss*
På tal om något helt annat... Är det inte natten mellan då maj blir juni som syster Mensina brukar visa sig i östra paviljongen på ÖIA?
*darr* *kiss*
Fy så läbbigt. Det stämmer. Men syster Märta säger att en omgång batongterapi kvällen innan samt fyra timmar i långbadet med kroppsvarmt kiss och vitlök håller syster Mensina borta.
Haha! Där gav du'na så hon teg!
*darr* *kiss*
Det stämmer, och hon blir inte nådig med spökeriet när hon kommer till rum 316. (Bli nog att dra på spermobilutflykt torsdag kväll och fira fredagsmys någon annan stans.)
*ahum* Detta är lite pinsamt, men jag tappade bort min rosa sommar-vb på stranden idag och undrar om någon har sett till den? 
Fick just denna bild telegraferad till sjuksköterseexpeditionen var tydligen nån kemisk sanering i Kalmar.
Då finns det hopp alltså? 
Nääee. Var kan den vara? 

Sidor Föregående 1 … 104 105 106 107 108 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt