Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Åh lyckost fick du gratis hotellrum och uppassning med skön batong?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 15 16 17 18 19 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Åh lyckost fick du gratis hotellrum och uppassning med skön batong?
Jajemensan! 
så romantisch. 2 dagar kvar till fredagsmyset igen...Känner Emelie har gett mig fredagsfrälsning med kladdkakorna..
Tycker vi bjuder in henne till FM!
Dvar ju emilia hon hette. Emely emmsingen Empalempa och allt va dom små liven nu heter gör mig bara förvirrad i min FM-frälsning, halelujah.
Vad tror ni om vi börjar lite lätt med att ge henne en Golden Shower då hon anländer?
nääää, Jag bör nog selas fast ordentligt av syster märta varefter Emilia ska straffkissa på mig för jag varit så olydig. Om det inte hjälper kan Emilia hjälpa syster Märta med den grova svarta batongen med perceptionsföhöjande rekalövningar i lydighet. Låt fredagen gå i Psykoterapins tecken.
Har anmält mig till psykosocialt centrum vid Stockholms universitet som frivilligt försöksobjekt för studenterna. Ska bli spännande att se hur FM blir i morgon.
Verkligen ett trefvligt initiativ må jag säga, Mys-Ostis!
Själv tänkte jag i morgon köpa en stor påse sourcreme/unionchips, en 200g. chokladkaka och en 150cl cola och bara sitta och mysa i soffan framför Postkodmiljonären och senare inspelade avsnitt av Hem Till Gården.
(tror ni på mig?)
Nu har psykologistudenterna börjat med dom psykosociala experimenten. Fyra personer håller i mig i armar och ben. Den femte studenten visar rorscharch-bilder för mig samtidigt som den sjätte grejjar med batongen där bak.. Som tyr är har jag mobilen med mig så jag kan chatta om händelsen. Ohh oiiill ......vilken ruskig rorscharch bild studenten visade nu.... Bak i hörnet av rummet strå Professorn och kliar sig i pipskägget..
Guu vad majsigt! 
Visa dom förslaget på PP's logga och be om ett utlåtande.

Oj vad fint. Det var mysigaste jag nånsin sett Den gula vimpelnd kan jag tänka mig symbolisera kisset, men vad symboliserar den blå flaggan? Kan det vara ltie blått efter en omgång BDSM? Den stora gråa ringen i bakgrunden är det stjärtringen?
Visade ditt fina förslagdet för Studenterna och tre av dom ville gå med direkt, sen släpte dom taget och började onanera frenetiskt. En studenttjej satte sig bakom professorn och började bajsa och sen rita streckgubbar i avföringen, så nog hade logga effekt.
Helt korrekt Ostis! Kanske behöver spermatiseras/fekaliseras mera?
Vilka fina människor du är i sällskap med på en fredag! *snyft* Själv sitter jag helt själv pga ett missförstånd med dagcentret idag...
Verkligen ett trefvligt initiativ må jag säga, Mys-Ostis!
Själv tänkte jag i morgon köpa en stor påse sourcreme/unionchips, en 200g. chokladkaka och en 150cl cola och bara sitta och mysa i soffan framför Postkodmiljonären och senare inspelade avsnitt av Hem Till Gården. http://i51.tinypic.com/255qrdw.gif (tror ni på mig?)
Men så mysigt då. Det finns minsann fördelar med att inte ha ett liv.
Ja. Man kan ju alltid bli totalonanist!
den psykosociala undersökningebn slutade i källaren eftersom professorn hade några gamla instrument från det glada 20 talet som han ville testa. Vi gick ner i källaren och det hela slutade i en obegriplig psykoanalytisk studie varvid kisssterapi psykosocial gruppbajsningsterapi utfördes, Märta som var med ville ha sitt dagliga lavemang på mig hänandes i en tvångströja under en kristallkrona (en klassisk Freudiansk psykotisk analyskristallkrona) Det var så fint och trevligt.
Mmm, det där blev jag allt upphetsad av att läsa att jag fick bajsutlösning. Har Märta några kollegor som kan "ta hand" om mig tro?
Jag ska fråga Syster märta när hon kommer tilbaka från semestern och låser upp min madrasserade cell. Hon är bra på att ge "tillrättavisning" med den svarta batongen.
OOOH AAAH!!! *flaffa flaffa flaffa* Tack tack TACK!!! 
Jag hittade denna bild från slaget om berlin i en lärobok i klinisk sexologi från Göteborgs universitet. Det är föga känt att pervopartiet redan 1945 fanns etablerat i Sovjetunionen men historieskrivningen har tyvärr tvättat bort denna fina epok.

Vad vackert! Kan ju tänka sig att det förekom skyttegravs-runk, Hitler-runk. För att inte tala om vapenfett i kombination med ammunition till Big Bertha.
pervopartiet var framgångsrikt även under stillahavskriget mot Japan. Efter freden så satte kalla kriget igång därför föll PP i betydelse. Jag har hört att Jan Guillou funderar på att skriva om detta i en kommande bokserie om 398 band.
Under revolten 68 så återuppstod PP en kort tid. Werner von Braun, insisterade på att placera PP:s flagga på månen. Naturligtvis retusvcherade NASA bort denna flagga senare. Jag har initierade källor inom NASA som plockade fram originalbilden åt mig. Så vitt jag vet har von Braun fortfarande en ledande position inom pervopartiet i USA han har numera ändrat namn till Brunhilde von Brun.

Du är en outsinande källa till pervokunskap du! Grymt imponerad av dina kontakter med NASA. Dom kanske har något läckert smygfoto på mig när jag har det mysigt ute på baksidan och tror att ingen ser?
Sidor Föregående 1 … 15 16 17 18 19 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?