11,901

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Böggitarren

Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt, stjärtgossar stå på kö utanför min dörr, runkar pung och klämmer snopp när gitarrens utlösningar finner de sånger som ljuder över dom kladdiga nejdernas sköna ghetton likt en åtråvärd runkbög en daggig torsdagsmorgon i juli...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Böggitarren

Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt, stjärtgossar stå på kö utanför min dörr, runkar pung och klämmer snopp när gitarrens utlösningar finner de sånger som ljuder över dom kladdiga nejdernas sköna ghetton likt en åtråvärd runkbög en daggig torsdagsmorgon i juli när syrenbuskarnas dofter onanerar ljudet...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

11,903

Böggitarren

Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt, stjärtgossar stå på kö utanför min dörr, runkar pung och klämmer snopp när gitarrens utlösningar finner de sånger som ljuder över dom kladdiga nejdernas sköna ghetton likt en åtråvärd runkbög en daggig torsdagsmorgon i juli när syrenbuskarnas dofter onanerar ljudet av perversion så ljuvt, åh...

Böggitarren

Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt, stjärtgossar stå på kö utanför min dörr, runkar pung och klämmer snopp när gitarrens utlösningar finner de sånger som ljuder över dom kladdiga nejdernas sköna ghetton likt en åtråvärd runkbög en daggig torsdagsmorgon i juli när syrenbuskarnas dofter onanerar ljudet av perversion så ljuvt, åh dessa strängar tillverkade av kondomerna...

Skaparen av Mortiscism.

11,905

Böggitarren

Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt, stjärtgossar stå på kö utanför min dörr, runkar pung och klämmer snopp när gitarrens utlösningar finner de sånger som ljuder över dom kladdiga nejdernas sköna ghetton likt en åtråvärd runkbög en daggig torsdagsmorgon i juli när syrenbuskarnas dofter onanerar ljudet av perversion så ljuvt, åh dessa strängar tillverkade av kondomerna från Ostis Lufthansaresor 1978 då...

Böggitarren

Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt, stjärtgossar stå på kö utanför min dörr, runkar pung och klämmer snopp när gitarrens utlösningar finner de sånger som ljuder över dom kladdiga nejdernas sköna ghetton likt en åtråvärd runkbög en daggig torsdagsmorgon i juli när syrenbuskarnas dofter onanerar ljudet av perversion så ljuvt, åh dessa strängar tillverkade av kondomerna från Ostis Lufthansaresor 1978 då homogitarristens gitarrunkande ljöd över land...

Skaparen av Mortiscism.

Böggitarren

Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt, stjärtgossar stå på kö utanför min dörr, runkar pung och klämmer snopp när gitarrens utlösningar finner de sånger som ljuder över dom kladdiga nejdernas sköna ghetton likt en åtråvärd runkbög en daggig torsdagsmorgon i juli när syrenbuskarnas dofter onanerar ljudet av perversion så ljuvt, åh dessa strängar tillverkade av kondomerna från Ostis Lufthansaresor 1978 då homogitarristens gitarrunkande ljöd  över land som  kärlekens brunkladdiga  smörjelse när...

Thumbs up Thumbs down

11,908

Böggitarren

Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt, stjärtgossar stå på kö utanför min dörr, runkar pung och klämmer snopp när gitarrens utlösningar finner de sånger som ljuder över dom kladdiga nejdernas sköna ghetton likt en åtråvärd runkbög en daggig torsdagsmorgon i juli när syrenbuskarnas dofter onanerar ljudet av perversion så ljuvt, åh dessa strängar tillverkade av kondomerna från Ostis Lufthansaresor 1978 då homogitarristens gitarrunkande ljöd över land som  kärlekens brunkladdiga smörjelse när bögarna bögar så bögigt och...

Böggitarren

Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt, stjärtgossar stå på kö utanför min dörr, runkar pung och klämmer snopp när gitarrens utlösningar finner de sånger som ljuder över dom kladdiga nejdernas sköna ghetton likt en åtråvärd runkbög en daggig torsdagsmorgon i juli när syrenbuskarnas dofter onanerar ljudet av perversion så ljuvt, åh dessa strängar tillverkade av kondomerna från Ostis Lufthansaresor 1978 då homogitarristens gitarrunkande ljöd över land som kärlekens brunkladdiga smörjelse när bögarna bögar så bögigt och tro fan att man bögelibögar.

NWY!

Skaparen av Mortiscism.

11,910

Ny i stan.

Som nyinflyttad i främmande stad...

Ny i stan.

Som nyinflyttad i främmande stad som en rad av förvirringens...

Thumbs up Thumbs down

11,912

Ny i stan.

Som nyinflyttad i främmande stad som en rad av förvirringens totala komplexitet i kosmiska stjärthål...

Ny i stan.

Som nyinflyttad i främmande stad som en rad av förvirringens totala komplexitet i kosmiska stjärthål går jag på gatorna och...

Skaparen av Mortiscism.

11,914

Ny i stan.

Som nyinflyttad i främmande stad som en rad av förvirringens totala komplexitet i kosmiska stjärthål går jag på gatorna och letar bastuklubb och gloryholes, ack...

Ny i stan.

Som nyinflyttad i främmande stad som en rad av förvirringens totala komplexitet i kosmiska stjärthål går jag på gatorna och letar bastuklubb och gloryholes, ack kvack och uppåttjack, porrbiografens sista...

Thumbs up Thumbs down

11,916

Ny i stan.

Som nyinflyttad i främmande stad som en rad av förvirringens totala komplexitet i kosmiska stjärthål går jag på gatorna och letar bastuklubb och gloryholes, ack kvack och uppåttjack, porrbiografens sista spermafläck slickas upp av mig...

Ny i stan.

Som nyinflyttad i främmande stad som en rad av förvirringens totala komplexitet i kosmiska stjärthål går jag på gatorna och letar bastuklubb och gloryholes, ack kvack och uppåttjack, porrbiografens sista spermafläck slickas upp av mig med läppar dallrande av kärlekssaftens...

Thumbs up Thumbs down

Ny i stan.

Som nyinflyttad i främmande stad som en rad av förvirringens totala komplexitet i kosmiska stjärthål går jag på gatorna och letar bastuklubb och gloryholes, ack kvack och uppåttjack, porrbiografens sista spermafläck slickas upp av mig med läppar dallrande av kärlekssaftens kebabsåsabstinens, min anal jag blotta...

Skaparen av Mortiscism.

11,919

Ny i stan.

Som nyinflyttad i främmande stad som en rad av förvirringens totala komplexitet i kosmiska stjärthål går jag på gatorna och letar bastuklubb och gloryholes, ack kvack och uppåttjack, porrbiografens sista spermafläck slickas upp av mig med läppar dallrande av kärlekssaftens kebabsåsabstinens, min anal jag blotta skall i bögparken hela dan...

Ny i stan.

Som nyinflyttad i främmande stad som en rad av förvirringens totala komplexitet i kosmiska stjärthål går jag på gatorna och letar bastuklubb och gloryholes, ack kvack och uppåttjack, porrbiografens sista spermafläck slickas upp av mig med läppar dallrande av kärlekssaftens kebabsåsabstinens, min anal jag blotta skall i bögparken hela dan, penisen  sniffar efter kärlekskranka blottare...

Thumbs up Thumbs down

11,921

Ny i stan.

Som nyinflyttad i främmande stad som en rad av förvirringens totala komplexitet i kosmiska stjärthål går jag på gatorna och letar bastuklubb och gloryholes, ack kvack och uppåttjack, porrbiografens sista spermafläck slickas upp av mig med läppar dallrande av kärlekssaftens kebabsåsabstinens, min anal jag blotta skall i bögparken hela dan, penisen sniffar efter kärlekskranka blottare att brottas med, på torget...

Ny i stan.

Som nyinflyttad i främmande stad som en rad av förvirringens totala komplexitet i kosmiska stjärthål går jag på gatorna och letar bastuklubb och gloryholes, ack kvack och uppåttjack, porrbiografens sista spermafläck slickas upp av mig med läppar dallrande av kärlekssaftens kebabsåsabstinens, min anal jag blotta skall i bögparken hela dan, penisen sniffar efter kärlekskranka blottare att brottas med, på torget mitt nya stammishak jag hittar...

Skaparen av Mortiscism.

11,923

Ny i stan.

Som nyinflyttad i främmande stad som en rad av förvirringens totala komplexitet i kosmiska stjärthål går jag på gatorna och letar bastuklubb och gloryholes, ack kvack och uppåttjack, porrbiografens sista spermafläck slickas upp av mig med läppar dallrande av kärlekssaftens kebabsåsabstinens, min anal jag blotta skall i bögparken hela dan, penisen sniffar efter kärlekskranka blottare att brottas med, på torget mitt nya stammishak jag hittar med Jack Vegas och pissoar...

Ny i stan.

Som nyinflyttad i främmande stad som en rad av förvirringens totala komplexitet i kosmiska stjärthål går jag på gatorna och letar bastuklubb och gloryholes, ack kvack och uppåttjack, porrbiografens sista spermafläck slickas upp av mig med läppar dallrande av kärlekssaftens kebabsåsabstinens, min anal jag blotta skall i bögparken hela dan, penisen sniffar efter kärlekskranka blottare att brottas med, på torget mitt nya stammishak jag hittar med Jack Vegas och pissoar samt tillhörande gloryhole och hembränningsutrustning...

Skaparen av Mortiscism.

11,925

Ny i stan.

Som nyinflyttad i främmande stad som en rad av förvirringens totala komplexitet i kosmiska stjärthål går jag på gatorna och letar bastuklubb och gloryholes, ack kvack och uppåttjack, porrbiografens sista spermafläck slickas upp av mig med läppar dallrande av kärlekssaftens kebabsåsabstinens, min anal jag blotta skall i bögparken hela dan, penisen sniffar efter kärlekskranka blottare att brottas med, på torget mitt nya stammishak jag hittar med Jack Vegas och pissoar samt tillhörande gloryhole och hembränningsutrustning i fekaliserat toalettbås, hå hå,...