11,876

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Annonsen.

Där är den! Äntligen jag...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Annonsen.

Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande...

Skaparen av Mortiscism.

11,878

Annonsen.

Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn,...

Annonsen.

Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus...

Skaparen av Mortiscism.

11,880

Annonsen.

Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen...

Annonsen.

Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen  glänser i kapp med motorvägens...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

11,882

Annonsen.

Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen  glänser i kapp med motorvägens vägrens-sperma, lyckoruset så intensivt att...

Annonsen.

Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen  glänser i kapp med motorvägens vägrens-sperma, lyckoruset så intensivt att grispolisens hastighetskamera ej giva utslag...

Skaparen av Mortiscism.

11,884

Annonsen.

Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen  glänser i kapp med motorvägens vägrens-sperma, lyckoruset så intensivt att grispolisens hastighetskamera ej giva utslag, annonsören messar perversa förslag så...

Annonsen.

Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen  glänser i kapp med motorvägens vägrens-sperma, lyckoruset så intensivt att grispolisens hastighetskamera ej giva utslag, annonsören messar perversa förslag så att penisen min förblir hård...

Skaparen av Mortiscism.

11,886

Annonsen.

Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen  glänser i kapp med motorvägens vägrens-sperma, lyckoruset så intensivt att grispolisens hastighetskamera ej giva utslag, annonsören messar perversa förslag så att penisen min förblir hård som granit, kladdet så totalt,...

Annonsen.

Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen  glänser i kapp med motorvägens vägrens-sperma, lyckoruset så intensivt att grispolisens hastighetskamera ej giva utslag, annonsören messar perversa förslag så att penisen min förblir hård som granit, kladdet så totalt, så analt analt analt, ivriga...

Thumbs up Thumbs down

11,888

Annonsen.

Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen  glänser i kapp med motorvägens vägrens-sperma, lyckoruset så intensivt att grispolisens hastighetskamera ej giva utslag, annonsören messar perversa förslag så att penisen min förblir hård som granit, kladdet så totalt, så analt analt analt, ivriga tankar genom huvudet far, ska...

Annonsen.

Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen  glänser i kapp med motorvägens vägrens-sperma, lyckoruset så intensivt att grispolisens hastighetskamera ej giva utslag, annonsören messar perversa förslag så att penisen min förblir hård som granit, kladdet så totalt, så analt analt analt, ivriga tankar genom huvudet far, ska bara betala, ka-ching! Sådär! Nu...

Skaparen av Mortiscism.

11,890

Annonsen.

Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen  glänser i kapp med motorvägens vägrens-sperma, lyckoruset så intensivt att grispolisens hastighetskamera ej giva utslag, annonsören messar perversa förslag så att penisen min förblir hård som granit, kladdet så totalt, så analt analt analt, ivriga tankar genom huvudet far, ska bara betala, ka-ching! Sådär! Nu fredagsmyset säkrat, kuken åker fram...

Annonsen.

Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen  glänser i kapp med motorvägens vägrens-sperma, lyckoruset så intensivt att grispolisens hastighetskamera ej giva utslag, annonsören messar perversa förslag så att penisen min förblir hård som granit, kladdet så totalt, så analt analt analt, ivriga tankar genom huvudet far, ska bara betala, ka-ching! Sådär! Nu fredagsmyset säkrat, kuken åker fram, för jag har precis köpt...

Skaparen av Mortiscism.

11,892

Annonsen.

Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen  glänser i kapp med motorvägens vägrens-sperma, lyckoruset så intensivt att grispolisens hastighetskamera ej giva utslag, annonsören messar perversa förslag så att penisen min förblir hård som granit, kladdet så totalt, så analt analt analt, ivriga tankar genom huvudet far, ska bara betala, ka-ching! Sådär! Nu fredagsmyset säkrat, kuken åker fram, för jag har precis köpt mina pervodrömmars allra härligaste pervomanick!

Nyyyh!

Böggitarren

Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den...

Skaparen av Mortiscism.

11,894

Böggitarren

Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt...

Böggitarren

Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt, stjärtgossar stå på kö utanför...

Skaparen av Mortiscism.

11,896

Böggitarren

Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt, stjärtgossar stå på kö utanför min dörr, runkar pung och...

Böggitarren

Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt, stjärtgossar stå på kö utanför min dörr, runkar pung och klämmer snopp när gitarrens utlösningar...

Skaparen av Mortiscism.

Böggitarren

Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt, stjärtgossar stå på kö utanför min dörr, runkar pung och klämmer snopp när gitarrens utlösningar finner de sånger som ljuder....

Thumbs up Thumbs down

11,899

Böggitarren

Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt, stjärtgossar stå på kö utanför min dörr, runkar pung och klämmer snopp när gitarrens utlösningar finner de sånger som ljuder över dom kladdiga nejdernas sköna...

Böggitarren

Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt, stjärtgossar stå på kö utanför min dörr, runkar pung och klämmer snopp när gitarrens utlösningar finner de sånger som ljuder över dom kladdiga nejdernas sköna ghetton likt en åtråvärd runkbög...

Skaparen av Mortiscism.