Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Den hemliga klubben.
I ett dolt utrymme på...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 469 470 471 472 473 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Den hemliga klubben.
I ett dolt utrymme på...
Den hemliga klubben.
I ett dolt utrymme på några få kvadrat en klubb...
Den hemliga klubben.
I ett dolt utrymme på några få kvadrat en klubb, en gåta, en sång, en...
Den hemliga klubben.
I ett dolt utrymme på några få kvadrat en klubb, en gåta, en sång, en kladdig pillefjong. Riter så bizarra...
Den hemliga klubben.
I ett dolt utrymme på några få kvadrat en klubb, en gåta, en sång, en kladdig pillefjong. Riter så bizarra att pillen trillar av, riter...
Den hemliga klubben.
I ett dolt utrymme på några få kvadrat en klubb, en gåta, en sång, en kladdig pillefjong. Riter så bizarra att pillen trillar av, riter så vaselindrypande att tapeterna trillar...
Den hemliga klubben.
I ett dolt utrymme på några få kvadrat en klubb, en gåta, en sång, en kladdig pillefjong. Riter så bizarra att pillen trillar av, riter så vaselindrypande att tapeterna trillar upp, riter så perversa att...
Den hemliga klubben.
I ett dolt utrymme på några få kvadrat en klubb, en gåta, en sång, en kladdig pillefjong. Riter så bizarra att pillen trillar av, riter så vaselindrypande att tapeterna trillar upp, riter så perversa att ynfen och flaffen bleknar ty...
Den hemliga klubben.
I ett dolt utrymme på några få kvadrat en klubb, en gåta, en sång, en kladdig pillefjong. Riter så bizarra att pillen trillar av, riter så vaselindrypande att tapeterna trillar upp, riter så perversa att ynfen och flaffen bleknar ty lemmen vill ha mer, riter...
Den hemliga klubben.
I ett dolt utrymme på några få kvadrat en klubb, en gåta, en sång, en kladdig pillefjong. Riter så bizarra att pillen trillar av, riter så vaselindrypande att tapeterna trillar upp, riter så perversa att ynfen och flaffen bleknar ty lemmen vill ha mer, riter hit, riter dit, kuken ska...
Den hemliga klubben.
I ett dolt utrymme på några få kvadrat en klubb, en gåta, en sång, en kladdig pillefjong. Riter så bizarra att pillen trillar av, riter så vaselindrypande att tapeterna trillar upp, riter så perversa att ynfen och flaffen bleknar ty lemmen vill ha mer, riter hit, riter dit, kuken ska brottas i matcher mot stjärtar...
Den hemliga klubben.
I ett dolt utrymme på några få kvadrat en klubb, en gåta, en sång, en kladdig pillefjong. Riter så bizarra att pillen trillar av, riter så vaselindrypande att tapeterna trillar upp, riter så perversa att ynfen och flaffen bleknar ty lemmen vill ha mer, riter hit, riter dit, kuken ska brottas i matcher mot stjärtar så trånga och långa, bara...
Den hemliga klubben.
I ett dolt utrymme på några få kvadrat en klubb, en gåta, en sång, en kladdig pillefjong. Riter så bizarra att pillen trillar av, riter så vaselindrypande att tapeterna trillar upp, riter så perversa att ynfen och flaffen bleknar ty lemmen vill ha mer, riter hit, riter dit, kuken ska brottas i matcher mot stjärtar så trånga och långa, bara Bingoberra lyckas nå bottnarna. En...
Den hemliga klubben.
I ett dolt utrymme på några få kvadrat en klubb, en gåta, en sång, en kladdig pillefjong. Riter så bizarra att pillen trillar av, riter så vaselindrypande att tapeterna trillar upp, riter så perversa att ynfen och flaffen bleknar ty lemmen vill ha mer, riter hit, riter dit, kuken ska brottas i matcher mot stjärtar så trånga och långa, bara Bingoberra lyckas nå bottnarna. En kuk sprutar ut, heja heja...
Den hemliga klubben.
I ett dolt utrymme på några få kvadrat en klubb, en gåta, en sång, en kladdig pillefjong. Riter så bizarra att pillen trillar av, riter så vaselindrypande att tapeterna trillar upp, riter så perversa att ynfen och flaffen bleknar ty lemmen vill ha mer, riter hit, riter dit, kuken ska brottas i matcher mot stjärtar så trånga och långa, bara Bingoberra lyckas nå bottnarna. En kuk sprutar ut, heja heja, böga hett tills brandlarmet går.
NYH!
07:30 hos mig.
Seglardrickan framställd, SHÖMKET grindat och...
Seglardrickan framställd, SHÖMKET grindat och snurrepillren uthämtade, nu väntade en...
Seglardrickan framställd, SHÖMKET grindat och snurrepillren uthämtade, nu väntade en minut till extas, huden vibrerar...
Seglardrickan framställd, SHÖMKET grindat och snurrepillren uthämtade, nu väntade en minut till extas, huden vibrerar, snoppen står, och pungen skakar...
Seglardrickan framställd, SHÖMKET grindat och snurrepillren uthämtade, nu väntade en minut till extas, huden vibrerar, stjärten ejakulerar, munnen orerar till...
Seglardrickan framställd, SHÖMKET grindat och snurrepillren uthämtade, nu väntade en minut till extas, huden vibrerar, stjärten ejakulerar, munnen orerar till Thore Skogmans hemliga fekaliediktaralbum, det...
Seglardrickan framställd, SHÖMKET grindat och snurrepillren uthämtade, nu väntade en minut till extas, huden vibrerar, stjärten ejakulerar, munnen orerar till Thore Skogmans hemliga fekaliediktaralbum, det är puls, det är liv,...
Seglardrickan framställd, SHÖMKET grindat och snurrepillren uthämtade, nu väntade en minut till extas, huden vibrerar, stjärten ejakulerar, munnen orerar till Thore Skogmans hemliga fekaliediktaralbum, det är puls, det är liv, vi utforskar våra sexliv, en...
Seglardrickan framställd, SHÖMKET grindat och snurrepillren uthämtade, nu väntade en minut till extas, huden vibrerar, stjärten ejakulerar, munnen orerar till Thore Skogmans hemliga fekaliediktaralbum, det är puls, det är liv, vi utforskar våra sexliv, en gäst anländer iförd paradisdräkt och...
Seglardrickan framställd, SHÖMKET grindat och snurrepillren uthämtade, nu väntade en minut till extas, huden vibrerar, stjärten ejakulerar, munnen orerar till Thore Skogmans hemliga fekaliediktaralbum, det är puls, det är liv, vi utforskar våra sexliv, en gäst anländer iförd paradisdräkt och tjoar för full hals när...
Sidor Föregående 1 … 469 470 471 472 473 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT